Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Vandaag in het nieuws dat Baudet door de rechter is veroordeelt tot het binnen 48 uur verwijderen van berichten van zijn Twitter account inzake de vergelijkingen van het lot van ongevaccineerden met de holocaust.

Doet hij dat niet dan zou er een boete van 25.000 euro per dag op staan.

Baudet was hier blijkbaar niet van onder de indruk en zegt in hoger beroep te zullen gaan.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


13 uren geleden, Tonskidutch zei:

dat op zich betekend niets anders dan dat zodra er een virus gedetecteerd wordt er door het immuunsysteem heel snel heel veel afweerstoffen aangemaakt worden

Als dat zo is zou die booster prik niet nodig zijn. Zie het artikel. 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het al vermeld is , dan oeps !! 29 november 2021 08:32

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/video/video/5270409/hoe-er-wordt-gefraudeerd-met-qr-codes-mensen-nemen-vaker-het-risico

Is het dat echt waard , jaren in de bak zitten ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

Als dat zo is zou die booster prik niet nodig zijn

Idd, zo redeneerde ik tot voor kort ook nog.

Echter, die nieuwe variant die hier in Nederland nog rond moet gaan laat zich niet zo gemakkelijk door de antilichamen aanpakken.

Ik las op de BBC een artikel dat vaccineren plat gezegd een beetje zo werkt:

 

1e vaccin => lagere school voor je immuunsysteem

2e vaccin => voortgezet onderwijs 

3e vaccin -> hoger onderwijs

 

Elke ronde wordt je systeem dus beter getrained en is het ook in staat sneller en adequater op te treden.

Die laatste variant werken de antilichamen wel iets tegen maar dan moeten ze met velen zijn om te compenseren tegen de wat ik in gedachten

maar "olie" noem waarmee die krengen ingesmeerd zijn tgv van de vele mutaties.

Enfin, ze hebben dan de indringers in de houtgreep en je immuunsysteem maakt dan extra antilichamen en waarschijnlijk gaande weg ook andere die efficienter zijn om die prut te verdelgen.

Je wint er dus voor je lijf kostbare tijd mee waardoor je immuun systeem niet onder de voet gelopen wordt door de invasie.

Dus ik ben er wel uit, strakkies ergens in januari inschrijven voor het boostertje en we zijn de eerste tijd weer good to go.

 

P.S. Je zult maar twijfelaar zijn geweest en toch nog gaan besluiten om te gaan trainen: dan loop je al dik twee rondes achter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, gerrit B zei:

Baudet was hier blijkbaar niet van onder de indruk en zegt in hoger beroep te zullen gaan.

Zolang het maar juridische gevechten zijn boeit het hem geen lor.

Meer aandacht voor hem en zijn meelopers.

Ik kan me nog herinneren dat hij op tv was samen met Asscher.

Hij zat weer heel charismatisch en vol vuur te vertellen op een manier dat niemand er tussen kon komen.

Toen hij eindelijk klaar was zei Asscher heel rustig dat hij zich zelf tegenspreekt en ook meerdere punten feitelijk loog.

Baudet helemaal uit zijn plaat natuurlijk: echt niet, zeg me maar even dan waar dan!

En uiteraard weer vol gas lullen en lullen.

Asscher heel kalm en rustig: nee mijnheer Baudet, ik heb u ook uit laten praten, nu ben ik aan de beurt. 

En dan echt stuk of 5 punten aanhalende die voltreffers waren.

Baudet helemaal van de leg, hij draaide en tolde maar kwam er niet meer uit.

Nee, die man is een praatjesmaker maar maakt verder niks klaar.

Helaas zijn er genoeg domkoppen die alleen maar de mooie praatjes horen maar niet de inhoud en feiten kunnen beoordelen.

Ze vertrouwen er ten onrechte op dat hij zijn huiswerk wel gedaan zal hebben en er meer verstand van heeft dan zij en hij vertelt precies wat ze willen horen en gaan dus graag mee in zijn slappe gezwets.

Ondertussen zit die club op een dieptepunt, de holocaust aanhalende, in de kamer bezigen zijn adjudanten termen als "tribunalen" en lopen dan vervolgens hard weg. Zelfs de corona crisis grijpen ze aan: je moet je niet laten vaccineren!

Natuurlijke immuniteit is goud, beter dan welk vaccin ooit. Ze vertellen alleen niet dat het voor een 2% wat minder fijn zal gaan verlopen.

Die houden er nl wel permanente gezondheidschade aan over en in dat kielzog nog een paar procenten omdat de zorg staat te wankelen zodat ook de reguliere zorg niet goed gegeven kan worden. 

En waarom: alles om maar aandacht te trekken van het zootje twijfelaars die wanhopig steun zoeken in bronnen die bevestigen dat ze niet hoeven te vaccineren, dat Den Haag weer eens staat te blunderen waardoor de burger er door in de problemen van komt of is gekomen.

De zondebok is altijd de huidige politiek, die is fout en die moet weg.

Ik durf hier gerust te beweren dat als de zittende politiek had gezegd vaccineren is niet nodig dat zij juist precies het tegenovergestelde geluid hadden laten horen: Je moet vaccineren, schande: Den Haag laat je gewoon creperen!

En uiteraard draaien ze ook hun eigen media om hun gewonnen schaapjes goed te indoctrineren en op te zwepen.

Dit is op zijn best de zoveelste eeuwige oppositie partij, de luis in de pels, die nooit onderdeel van een oplossing is maar altijd amok zit te maken.

En dankzij hun domme volgers verdienen ze met hun lariekoek en gezwets er ook nog dik aan.

Gelukkig zijn er ook nog bevlogen politici die wel het beste voor hebben met Nederland.

 

Hopelijk komt er straks in 2022 nieuw elan, elan wat dit soort wappies van de juiste repliek voorziet!

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, theparasol zei:

1e vaccin => lagere school voor je immuunsysteem

2e vaccin => voortgezet onderwijs 

3e vaccin -> hoger onderwijs

 

Dat komt op mij toch wel over als kul. Dat zou betekenen dat ik in een wereld zonder vaccins dus 3x besmet moet raken voordat ik een kans maak tegen een beetje virus. In dat geval zou de mensheid al uitgestorven zijn.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, theparasol zei:

Heb een andere keuze gemaakt want destijds stond een vervolg studie Biologie gelijk aan werkeloosheids garantie.

Toch wel jammer eigenlijk. Biologie was mijn favoriete vak tot we een smurf van docent vanaf het tweede jaar kregen die zelfs de voortplanting ongelooflijk saai presenteerde aan ons pubers, laat staan waarom er mitochondriën in een cel aanwezig zijn.

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Psychosammie zei:

Dat zou betekenen dat ik in een wereld zonder vaccins dus 3x besmet moet raken voordat ik een kans maak tegen een beetje virus. In dat geval zou de mensheid al uitgestorven zijn.

Je leeft bij de gratie dat de meeste virussen niet (meer) dodelijk zijn of inmiddels zelf zijn uitgestorven.

Besef dat als er geen zorg geleverd kon worden dat het aantal sterfgevallen en blijvende gezondheidsschade igv infectie vele malen hoger zijn.

Dus zo goed is ons immuunsysteem overduidelijk niet => daarom wordt het ook een pandemie.

In een wereld zonder vaccins en zorg zou het survival of the fittest zijn.

Alles wat niet bestand is sterft af maar de mensheid probeert zich te ontrekken aan dit systeem en houdt alles wat ziek en zwak is kunstmatig in de benen.

Van de ene kant is dit een zegen op medemenselijk vlak maar voor de fysieke fitheid van de populatie is het een vloek want je wordt op deze manier steeds afhankelijker van zorg.

Dillema is altijd de ethiek: de jagers zijn er voor en de hazen zijn er tegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Dat komt op mij toch wel over als kul. Dat zou betekenen dat ik in een wereld zonder vaccins dus 3x besmet moet raken voordat ik een kans maak tegen een beetje virus. In dat geval zou de mensheid al uitgestorven zijn.

 

Je hebt er idd. weinig van begrepen.

Nog een keer super samengevat:

Na een 1e vaccinatie maak je antistoffen en diverse typen geheugencellen. Hetzelfde geldt voor een 1e besmetting.

Na een 2e vaccinatie maak je meer antistoffen en meer geheugencellen. Hetzelfde geldt voor een 2e besmetting.

Soms is een 3e vaccinatie nodig om dit extra te verhogen, zoals bij pokken

 

Voor veel virussen is dit afdoende voor de rest van je leven tenzij je naar een gevaarlijk gebied gaat. Dan krijg je opnieuw een vaccinatie om opnieuw antistoffen tegen dat virus in je bloed te krijgen want de oude zijn allang verdwenen en de antistoffen vormen de acute aanval op het virus zodra het binnenkomt. De andere onderdelen komen later in actie.

Maar retro-virussen zijn erg veranderlijk, muteren steeds en als ze zo dodelijk zijn moet je alleen al om die reden af en toe opnieuw een (aangepast) vaccin nemen.

 

Theparasol, dat sommigen soms een antibioticum nodig hebben betekent nog niet dat ze extra zwak zijn. Je kunt tegen iets aanlopen waar je net op dat moment even niet tegen kunt, terwijl anderen er niet tegenaan lopen. Idem voor vaccins. Los daarvan is bij echt zwakkere mensen de volgende generatie een mix van genen en die kan loeisterk uitpakken.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, minplus zei:

dat sommigen soms een antibioticum nodig hebben betekent nog niet dat ze extra zwak zijn. Je kunt tegen iets aanlopen waar je net op dat moment even niet tegen kunt, terwijl anderen er niet tegenaan lopen. Idem voor vaccins. Los daarvan is bij echt zwakkere mensen de volgende generatie een mix van genen en die kan loeisterk uitpakken.

Ja, je hebt gelijk => dank voor de correctie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Chirurgen slaan alarm over uitgestelde zorg: “Verplichte vaccinatie vroeg of laat noodzakelijk”

jvh Bron: BELGA
Vandaag om 19:03

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20211216_96546156?M_BT=6670058537266

Ziekenhuizen geraken overstelpt met coronapatiënten en al zo geraken

steeds meer geplande chirurgische ingrepen op de achtergrond ,

niet enkel vanwege coronapatiënten , maar ook door schrijnend personeelstekort !!

Dit wordt onhoudbaar !! 1 Feit , er moeten goede deftige regels komen !!

De vereniging vraagt de overheid zelfs om het coronavaccin te verplichten

om zo deze pandemie te kunnen indammen en de druk op de ziekenhuizen te verlagen !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Of je draait het om.

 

Op dit moment moeten mensen voor een levensreddende operatie wachten op niet gevaccineerde corona patiënten.

Dat kan je ook omdraaien.

 

Het is maar een idee, maar je weet maar nooit hoe de wereld er over een jaar uitziet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het zal in onze maatschappij niet gaan gebeuren, een van de ankers in ons geneeskundig stelsel is dat je mensen helpt die acuut in levensgevaar zijn zonder aanzien des persoon.

En ik denk dat het beste is dat het zo blijft.

 

Een eigen bijdrage in de (verwijtbare) kosten beter gaat helpen.

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...