Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Het probleem is idd dat de niet gevaccineerden die op de IC belanden er extreem slecht aan toe zijn, waarbij een groot deel van hen geen benul had.

Dus idd maar zo laten en de geld-prikkel gebruiken. Waarbij je vooral eerst de mensen moet bereiken die geen Nederlands verstaan, want dat is een grote groep zo niet het merendeel van de niet gevaccineerden.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

De verwachting is, dat de Omicon variant in januari dominant zal zijn.

 

Vaccinatie en boosters zijn het beste wapen tegen het vastlopen van de gezondheidszorg.

De bescherming van de huidige vaccins tegen deze nieuwe variant is helaas beduidend lager, het vaccin zal aangepast moeten worden aan het virus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spreekt voor zich bij een retro-virus.  Valt mee dat het nu pas is, hoewel de vorige vaccinaties plus de booster nog afdoende werken.

Nu nog wel even de booster waar je 2 weken op moet wachten.

Vanmiddag nog een lokale winkelier, die er niets van snapte dat veel jongere mensen al een prik kregen en zij nog niet, duidelijk gemaakt dat ze niet op een brief moesten wachten maar zelf via internet de vaccinatie aanvragen.

 

Ik las trouwens dat de regering een optie van 100 IC-bedden extra incl. de verplegers (uit het buitenland) een tijdje terug afgewezen heeft.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, ceesv zei:

De verwachting is, dat de Omicon variant in januari dominant zal zijn.

 

Bescherming van de Jansen en AstraZeneca slachtoffers 0,0. Die mogen dus overnieuw beginnen.

 

53 minuten geleden, minplus zei:

duidelijk gemaakt dat ze niet op een brief moesten wachten maar zelf via internet de vaccinatie aanvragen.

 

Gooi jij de toch al chaotische organisatie nog effe meer door de war. Die ouwe van mij is 87 en komt al amper aan de beurt of we moesten helemaal naar Lutjebroek.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, ceesv zei:

Het is maar een idee, maar je weet maar nooit hoe de wereld er over een jaar uitziet.

Da's helaas een feit !! Tijdreizen is helaas (nog steeds) onmogelijk !!

Uiteindelijk zullen we dezelfde weg op moeten gaan zoals griep , mazelen , ....

Het vraagt helaas tijd !! Ondertussen voel ik mij na de 3de prik nog steeds ok !!

 

Oh , ik kwam dit artikel ook nog tegen:

Professor verpleegkunde haalt uit naar federaal beleid: “Niet het virus maar het chaotisch beleid laat zorg kraken”

 

Professor verpleegkunde schudt overheid en experten wakker: “Niet het virus, maar chaotisch beleid doet zorgsector kraken”

https://www.hln.be/binnenland/interview-professor-verpleegkunde-schudt-overheid-en-experten-wakker-niet-het-virus-maar-chaotisch-beleid-doet-zorgsector-kraken~aa0a4f6f

HLN.be , betalend helaas !!

Een andere website heeft het volledige artikel geplaatst , een wappiesite helaas !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
11 uren geleden, ceesv zei:

De verwachting is, dat de Omicon variant in januari dominant zal zijn.

10 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Bescherming van de Jansen en AstraZeneca slachtoffers 0,0. Die mogen dus overnieuw beginnen.

 

 

Je opmerking is ondoordacht.

Ik ga ervan uit dat je niet meer in staat bent te overzien wat je schrijft.

 

Astra Zeneca en Jansen zijn nooit ontwikkeld voor een Omicon variant, die bestond toen nog niet.

Wel hebben deze vaccins ervoor gezorgd dat er in de afgelopen tijd juist minder slachtoffers gevallen zijn, de bescherming is wel degelijk aanwezig voor de andere varianten.

 

juist het gebrek aan vaccinatie van delen van de bevolking heeft ervoor gezorgd dat de Omicron variant ontstond en nu een kans krijgt.

 

10 uren geleden, Psychosammie zei:

Gooi jij de toch al chaotische organisatie nog effe meer door de war. Die ouwe van mij is 87 en komt al amper aan de beurt of we moesten helemaal naar Lutjebroek.

Ik snap niet dat je die moeite genomen hebt, vaccinaties helpen toch niet volgens jou?

Ik ga ervan uit dat je niet meer in staat bent te overzien wat je schrijft.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uren geleden, minplus zei:

Ik las trouwens dat de regering een optie van 100 IC-bedden extra incl. de verplegers (uit het buitenland) een tijdje terug afgewezen heeft.

laat me raden Chinezen?

je leest zo veel dat je het bijna niet meer kan bijhouden dus je leest teveel!

niet lezen of lullen gewoon vaccineren.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, cookie monster zei:

Professor verpleegkunde haalt uit naar federaal beleid: “Niet het virus maar het chaotisch beleid laat zorg kraken”

 

Zo, en daar kwam hij achter na 2 jaar studie?

 

9 uren geleden, cookie monster zei:

Professor verpleegkunde schudt overheid en experten wakker:

 

Overheid wakker schudden? Kijken even naar de nieuwe plannen van die prutsers in Den Haag.

 

9 uren geleden, cookie monster zei:

Een andere website heeft het volledige artikel geplaatst , een wappiesite helaas !!

 

Tja, die wisten het al lang.

 

41 minuten geleden, ceesv zei:

Ik snap niet dat je die moeite genomen hebt, vaccinaties helpen toch niet volgens jou?

 

Lees nog even alle 169 pagina's terug. Ik heb het "werken" van vaccins alleen genuanceerd, het helpt de meesten tegen ernstig ziek worden. Dat vind ik wat mager. Verder is iedereen vrij om zich al dan niet helemaal vol te laten jassen met wat dan ook. Mijn vader wil wel gevaccineerd worden, prima dan doen we dat.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Psychosammie zei:

Tja, die wisten het al lang.

Kijk he , dat politiekers niet alles weten is een feit !!

Kijk he , dat wappies / antivaxxers niet alles weten is een feit !!

Wanneer er anti-vaxxers zijn die mensen dreigen te vermoorden , oppakken die handel !!

Zulke hun meningen zijn zelfs rien de knots waard !!

Wat ceesv schreef , daar ben ik het volledig mee eens !!

 

Verder nog dit:

 

11 uren geleden, Psychosammie zei:

Die ouwe van mij is 87

Ik vind dit heel onrespectvol naar uw papa toe !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Psychosammie zei:

Zo, en daar kwam hij achter na 2 jaar studie?

Heb je het betreffende artikel gelezen ??

  • Bedankt 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Psycho: Kijken even naar de nieuwe plannen van die prutsers in Den Haag.

Ik heb geen hoge pet op van de Jonge en Den Haag over de aanpak. de Jonge is nu kop van jut en waarschijnlijk terecht.

Maar ik begin steeds meer vraagtekens te zetten aan de kwaliteiten van het RIVM, het OMT en de adviezen die ze geven. En als het daar hapert, hapert het in Den Haag ook. Gisteren hoorde ik van Dissel op de TV, en Kuipers en Gommers zie je daar ook voortdurend.  Ik heb steeds het gevoel: moet je met deze mensen de oorlog winnen?

Een paar weken geleden stelde de hoofd -modelleur van het RKI duidelijk. Onze modellen zijn niet meer in staat het verloop van de besmettingen en het effect van maatregelen te voorspellen.

Zoiets heb ik in NL nog niemand horen zeggen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mannen en vrouwen, we zullen zien dat we ook in december 2022 nog met dit probleem zullen moeten leren leven / overleven.

Als er met al die vingers naar elkaar gewezen wordt gebeurt er niets positiefs met de verloren gegane energie. { wasted energy }

 

 

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 16-12-2021 om 01:09, theparasol zei:

Baudet helemaal van de leg, hij draaide en tolde maar kwam er niet meer uit.

Nee, die man is een praatjesmaker maar maakt verder niks klaar.

 

Helaas zijn er genoeg domkoppen die alleen maar de mooie praatjes horen maar niet de inhoud en feiten kunnen beoordelen.

Ze vertrouwen er ten onrechte op dat hij zijn huiswerk wel gedaan zal hebben en er meer verstand van heeft dan zij en hij vertelt precies wat ze willen horen en gaan dus graag mee in zijn slappe gezwets.

 

De man doet voorkomen of hij zeer erudiet is: stapels boeken te hebben gelezen - zo doet hij ons voorkomen-  en zelf ook geschreven....

Zijn fans hebben niet in de gaten dat aandacht trekken zijn "verdienmodel" is. (Net als die dansleraar").

Het geld van idolate fans stroomt na iedere ophef weer binnen en het kan haast niet anders of deze rattenvanger van Hamelen lacht zich binnen zijn  vier muren een stuip. 

 

Toen ik hem tijdens de verkiezingscampagnes maart vorig jaar op een zaterdagmiddag in een speciaal voor hem geprepareerde bus zag opdraven in het centrum van de stad Groningen en hem meteen hoorde praten over zijn "familieband" met Groningen, heb ik afgehaakt. Omdat zijn grootvader met een Franse achternaam een keertje een proefschrift o.i.d. bij de RUG had geschreven, zo is op het internet te vinden. De eerste leugen was binnen een minuut een feit.

Halve waarheden, hele leugens, en het lef hebben de Joodse geschiedenis te misbruiken voor eigen gewin. Zelf uit een asielfamilie stammen maar de mond vol hebben over "homeopathische verdunning" in Nederland. (Wetenschappelijke terminologie gebruikend als rookgordijn.) 

De lijst onwaarheden die deze man verkondigt in woord en geschrift, is lang, en groeit elke dag.

 

Ik begrijp nog steeds niet dat hij als Kamerlid zo straffeloos de rechtsstaat mag ondermijnen.

aangepast door Eduard07
  • Bedankt 1

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...