Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


Verkeerde 5 uur 😳 

17.00 uur in de middag zou meer voor de hand liggen. 

 

Maar het was te verwachten als je dit soort signalen krijgt

Quote

In vrijwel heel Engeland verdubbelde het aantal omikrongevallen in minder dan twee dagen. De variant is naar schatting al verantwoordelijk voor meer dan 80 procent van de nieuwe besmettingen in Londen.

De regering probeert intussen met extra coronaprikken de snelle toename van infecties tegen te gaan.

Omikron heeft nog niet geleid tot grootschalige ziekenhuisopnames. Tot nu toe is één sterfgeval bekend. Volgens een Brits onderzoek is het risico op herbesmetting met omikron ruim vijf keer groter dan bij de deltavariant. Ook zou het ziekteverloop niet milder zijn.

bron Parool.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boosters worden versneld, maar voorlopig kan ik nog een week wachten. Ik denk dat ik beter gewoon een week geleden naar de priklocatie had kunnen gaan ipv de zaak via internet regelen. Een dame die ik sprak had dat ook maar gedaan en kreeg gewoon de prik.

Een zootje dus bij de GGD.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een tering bend bij GGD,

mijn moeder was 3 dagen bezig met bellen voor haar boosterprik.

ik maar online gedaan en ze kan pas 3 januari terecht.

nu mijn schoonmoeder, ze had vrijdag morgen gebeld en kan zondag middag terecht.

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog steeds geen brief gehad van de GGD terwijl ik 75 plusser ben. Vele 70-plussers hebben nog steeds geen boosterprik. Als je telefonisch een afspraak wilt maken, kom je er niet doorheen. Waarom hebben ze geen speciaal telefoonnummer voor bijv. 70 plussers of 65 plussers?

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, edbe zei:

mijn moeder was 3 dagen bezig met bellen voor haar boosterprik.

Maandagmiddag online gechecked want 1958 was aan de beurt:

Mijn vrouw kon nog geen afspraak maken omdat haar laatste vaccinatie korter dan 6 maanden terug was.

Ze gaf al aan dan wacht ik wel gewoon op de oproep brief.

Dinsdagavond na de persconferentie direct wederom online gechecked, nu kon het wel want ze hadden de eis van 3 maanden ook al online doorgevoerd.

Afspraak gemaakt, digid erbij en in Emmen kon ze het snelst terecht en wel op 21 december.

Andere locaties waren allemaal laatste week december.

Grappig genoeg stond in de bevestigingsmail wel weer de 6 maanden termijn vermeldt :)

Dus mooi alles voor de stormloop aan kunnen regelen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren sprak Gommers ook zijn bezorgdheid uit over de nogal trage werkwijze van de GGD.

Hoe moeilijk kan een prik zetten nu zijn, simpel je met QR code je melden (hebben ze al je gegevens in 1 keer) controle via rijbewijs of paspoort dat je het ook daadwerkelijk bent, de een zet de prik, de ander verwerkt gelijktijdig je gegevens en binnen 1 minuut sta je weer buiten.

 

Ik heb al eerder gezegd "laat dit de overheid nu niet regelen maar laat dit organiseren door een evenementen organisatie" die hebben nu toch niets te doen en die weten veel beter hoe je met flinke groepen om moet gaan en hoe je zoiets in de kortst mogelijke tijd kunt organiseren.

 

Maar ik zie André Rouvoet nog zo zijn toko verdedigen in een talkshow van "Neeee, dat kan alleen maar de GGD in goede banen leiden".

Nou denk dat het ondertussen meer lijden is geworden.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

35 minuten geleden, edbe zei:

wat een tering bende bij GGD,

mijn moeder was 3 dagen bezig met bellen voor haar boosterprik.

ik maar online gedaan en ze kan pas 3 januari terecht.

nu mijn schoonmoeder, ze had vrijdag morgen gebeld en kan zondag middag terecht.

Is het nog steeds zo dat je on-line niet kunt kiezen voor een locatie?

Bij mijn moeder was dat wel het geval, on-line moest ze nog lang wachten omdat de locatie overbezet was, toen ze belde en vroeg "kan het dan niet ergens anders" kon ze direct in de auto springen en zat de spuit 3/4 uur later al in haar arm.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gerrit B zei:

Is het nog steeds zo dat je on-line niet kunt kiezen voor een locatie?

Bij mijn moeder was dat wel het geval, on-line moest ze nog lang wachten omdat de locatie overbezet was, toen ze belde en vroeg "kan het dan niet ergens anders" kon ze direct in de auto springen en zat de spuit 3/4 uur later al in haar arm.

 

8 uren geleden, theparasol zei:

Ik kon afgelopen dinsdag online kiezen uit 3 verschillende locaties en meerdere tijdstippen.

ik kon 3 verschillende locatie aangeven maar geen tijden, stond telkens maar een tijd.

2 x Gigablue UHD + 1x  Formuler Z11 Pro Max

Bigsat met 28E,23E,19E,13E,9E,5E,1W,5W 

[Wavefield T90 staat te koop]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ikzelf heb in BE mijn booster prik al eind september gekregen. Ben 74

Mijn vrouw heeft de hare gehad afgelopen woensdag.

Waren speciaal naar Belgie teruggegaan daarvoor.

Zijn sinds gisteren terug in Spanje.

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...