Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

10 uren geleden, Pionewbie zei:

Achteraf praten is makkelijk, maar in dit specifieke geval klopt het,

 

Loze beweringen niet gebaseerd op feiten maar onderbuikgevoelens.

Mooie oneliners!
Zoals veel zaken ligt dit ook een stuk genuanceerder. De cijfers liggen niet voor het oprapen helaas. Een 18 jarige valt onder de leeftijdscategorie 0-49jaar. bijv kijkende naar coronasterfte valt 0,9% van de dode in deze groep. Hoeveel hiervan gezond,, man én 18 zijn is niet te zien. Maar meer weten er meer dan 1, dus ik hou mij aanbevolen voor informatie die afkomstig is van RIVM. 
 

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites


volgens mij heb ik je de gegevens op een presenteerblaadje aangereikt.

9 uren geleden, gerrit B zei:

Hier kun je zelf de gegevens bekijken.

Lareb Corona meldingen

 

Wil je de cijfers van het RIVM dan moet je er wat meer energie insteken om dit allemaal door te gaan spitten.

wekelijkse update RIVM

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo na twee uur lopen en onverwacht aansluiten in een mega rij mensen, was de derde prik echt voelbaar maar gezet.

Alle computers lagen plat om 8:00 uur en die om 9:00 kwamen konden achteraan sluiten tot dat er eindelijk beweging in kwam.

En toen weer 24 computers werkten en GGD GHOR personeel hun allerbeste beentje voorzette, na 15 minuten waren toch 300 mensen gepikt en was er nog maar een korte rij voor de ingang van het MECC.

 

respect voor alle vrijwilligers bij de GGD GHOR 😍

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, gerrit B zei:

volgens mij heb ik je de gegevens op een presenteerblaadje aangereikt.

 

Wil je de cijfers van het RIVM dan moet je er wat meer energie insteken om dit allemaal door te gaan spitten.

wekelijkse update RIVM

Volgens mij heb je dat niet. Ik zoek geen bijwerkingen-overzicht. Ik zoek hoeveel 18 jarige gezonde mannen er zijn overleden of hebben blijvende schade opgelopen aan corona.

De link van het RIVM die je in tweede instantie stuurde benadert aardig hetgeen wat ik zoek. Volgens het RIVM zijn er sinds februari 2020 twee personen overleden in de leeftijdsgroep 15-19 jaar. Of deze personen gezond waren staat er niet bij. En of ze gestoven zijn aan corona of met corona ook niet. Maar ik vind de informatie goed genoeg. Bedankt voor het delen, alleen heb ik het niet kunnen vinden.👍



image.png.b8c4a47e7b3d7a8bd0b04e6643799b4d.png

ET8000

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, mauspartyhouse zei:

Volgens mij heb je dat niet. Ik zoek geen bijwerkingen-overzicht. Ik zoek hoeveel 18 jarige gezonde mannen er zijn overleden of hebben blijvende schade opgelopen aan corona.

De link van het RIVM die je in tweede instantie stuurde benadert aardig hetgeen wat ik zoek. Volgens het RIVM zijn er sinds februari 2020 twee personen overleden in de leeftijdsgroep 15-19 jaar. Of deze personen gezond waren staat er niet bij. En of ze gestoven zijn aan corona of met corona ook niet. Maar ik vind de informatie goed genoeg. Bedankt voor het delen, alleen heb ik het niet kunnen vinden.👍



image.png.b8c4a47e7b3d7a8bd0b04e6643799b4d.png

Ja de jongeren zijn ook niet het probleem voor de zieken en lijk huizen.  Dit geld alleen voor de ouderen en degene met een matige gezondheid. 

Wanneer de jongeren zich niet laten testen, boosteren of vaccineren is dat hun keus ze zorgen dan nog wel voor verspreiding wanneer ze niet in quarantaine gaan wanneer ze positief zijn van het virus, maar verspreiding is in hun belang het levert ze namelijk voordelen op, alleenstaanden die t.g.v. een infectie sterven zorgen ervoor dat er weer extra woonruimte beschikbaar komt, ook scheelt het in de aow uitkering, ziekte kosten dus waarom zou je het doen, respect tonen richting de oudere en zieke generatie tja waarom zou je dat als jongere dan nog doen................................................😱

Ik hoop dat dit niet de gedachtegang van alle jongere mensen wordt en ze daarover toch even nadenken wat de gevolgen zijn voor de kwetsbaren.

VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Interessant onderzoek over associatie van Myocarditis (hartspierontsteking), Pericarditis (hartzakje-ontsteking) en hartritmestoornissen bij ziekenhuisopname in de 28 dagen na vaccinatie vergeleken met die na infectie met covid.

Voor myocarditis 4x zo hoog bij infectie als na vaccinatie. Pericarditis alleen na infectie en ritmestoring idem met een enkele uitzondering na vaccinatie.

Myocarditis toonde alleen een associatie bij mensen jonger dan 40 jaar.

Let wel, associatie is nog geen geen oorzakelijk verband.

 

https://www.nature.com/articles/s41591-021-01630-0

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

België , Live - Coronavirus. Advies van experts gelekt: contactbubbels, horeca nog vroeger dicht en lockdownpakket

https://www.demorgen.be/nieuws/live-coronavirus-advies-van-experts-gelekt-contactbubbels-horeca-nog-vroeger-dicht-en-lockdownpakket~bcf3774b

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, mauspartyhouse zei:

Volgens mij heb je dat niet. Ik zoek geen bijwerkingen-overzicht. Ik zoek hoeveel 18 jarige gezonde mannen er zijn overleden of hebben blijvende schade opgelopen aan corona.

dan moet je even doorklikken hé

als 1e krijg je dit

149952247_bijwerking1.thumb.jpg.7995ea02340b756a13cf38d1b9d00473.jpg

 

 

 

ga je wat verder naar beneden dan krijg je dit

2107026830_bijwerking2.thumb.jpg.c8f0f2236d4569ef8f10fb5dd207a38c.jpg

 

en klik je op pijltje voor hart dan krijg je dit

1943338890_bijwerking3.thumb.jpg.647784dcaba58df4637490188399212a.jpg

 

en volgens mij heb je dan precies wat je zoekt.

 

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, astro iris zei:

door alleen te spreken over sommige bijwerkingen.;)

Zo zijn er inderdaad mensen , en als het dan iemand is die je niet moet 😱😎

  • Haha 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 uren geleden, gerrit B zei:

Ik heb een zwager die zo ongeveer een maaltijd aan pillen per dag naar binnen werkt.

Staat er in de bijsluiter van een medicijn een bijwerking dan heeft/krijgt hij die vrijwel gegarandeerd en krijgt hij weer een nieuwe pil om die bijwerkingen te onderdrukken. En soms als we horen wat hij aan nieuwe medicijnen heeft gekregen dan sluiten wij hier al een weddenschap af welke bijwerkingen hij krijgt of denkt te krijgen.

Dat kennen we hier dus.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://covid-karte.de/#357

En verwacht wordt dat Omikron variant (2021) al na kerstmis het overgenomen heeft van de delta variant (kerst 2020) in Duitsland.

https://www.coviddashboard.nl/

Bij ons wordt het spannend met zoveel weerbarstige rednecks en feestdagen gangers.

 

Quote

Is er leven op Pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan
Is er leven op Pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren waar ik heen kan gaan

 

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, Sprietje zei:

Israël gaat voor vierde prik.

Nog effe , en mijn arm heeft evenveel gaatjes als die van een junkie !! 🥶🤫

Nou , ach , als het weer zover is , dan ga ik maar weer !!

 

Verder , dit nog , hier in België , dit zat in mijn e-mailbox:

Quote

Beste ,

 

Er is een nieuwe website waarop je gemakkelijk alle toepassingen in verband met COVID-tests (aanmaken code en afspraak, contacten doorgeven,...) kan terugvinden:

www.mijncoronatest.be 

We geven hieronder een overzicht van de huidige manier van werken:

Hebt u symptomen?

  • Een COVID infectie geeft vaak slechts lichte klachten die niet te onderscheiden zijn van een gewone verkoudheid, griep of buikgriep.
  • Om verspreiding te voorkomen is het belangrijk om zo snel mogelijk na het ontstaan van de klachten te testen!
  • Een doorgemaakte infectie in de laatste maanden beschermt niet voldoende tegen de nieuwe Omikron variant, dus laat je ook dan nog steeds testen bij klachten.
  • U kan zelf een CTPC code aanvragen via https://sat.info-coronavirus.be/nl/formulier/sat . Met deze code kan u een afspraak maken in een testcentrum naar keuze: https://testcovid.doclr.be
  • Als uw klachten niet langer dan 5 dagen bezig zijn, kan u ook een afspraak maken voor een snelle antigeen test bij een deelnemende apotheek via www.apotheek.be
  • U krijgt automatisch een attest voor het werk/school.
  • Blijf als je klachten hebt steeds weg bij oudere en kwetsbare personen!
  • Indien u een medisch onderzoek wenst door één van onze artsen kan u onze praktijk telefonisch contacteren voor een afspraak.

Bent u positief getest?

  • Blijf alvast met het hele gezin thuis en zonder je af van je huisgenoten (aparte kamer, apart sanitair, verluchting,...)
  • Je wordt door ons gecontacteerd en ontvangt een ongeschiktheidsattest. Contacteer ons als je na 48u niets gehoord hebt.
    • Contacteer ons bij een positieve zelftest meteen en ga ook reeds met het hele gezin in quarantaine!
  • Je kan je risicocontacten doorgeven op: https://citizen-forms.tracing-coronavirus.be/

Heeft u een hoog risico contact gehad?

  • Wacht tot de contact tracing je belt. Zij bezorgen je testcodes en een quarantaine-attest.
  • Ga in quarantaine. Deze duurt minstens 5 dagen voor een gevaccineerde en minstens 7 dagen voor een niet-gevaccineerde. Het heeft dus weinig zin om meteen rond te bellen om het proces te versnellen. 
  • Duurt het toch langer dan 3 dagen voor je gecontacteerd wordt: Contacteer contact tracing op 02 214 19 19

 

 

21 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Is er leven op Pluto

Het goede Doel , I love Belgium 🤫

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...