Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Tuurlijk wel met je booster prik, met je Spaanse QR Code.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou ook te gek voor woorden zijn.

 

Vandaag overigens weer een bericht op Duitse TV over zwangere vaccin weigerende vrouwen met covid op de IC's en de ellende die ze daardoor veroorzaken bij het verzorgend personeel dat nu eentje moet verzorgen terwijl ze anders 5 a 10 mensen met broodnodige operaties konden verzorgen.

Je wordt er eigenlijk kotsmisselijk van.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, D.Quijote zei:

Heb nu ook een Spaanse QR code voor de Jansen vaccinnatie, op naam met mijn paspoortnummer erop, en verdere gegevens.

 

In België kan je dan naar je huisdokter die de melding kan toevoegen aan het Belgische Covid safe ticket.

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Link naar reactie
Delen op andere sites

vandaag een artikel in onze krant over een zekere 'Doutzen Kroes' (ken ik niet) en daardoor even gekeken op de website van een vereniging (nou ja) waaraan ze haar medewerking verleent nl 'moederhart'

Je gelooft niet welke onzin daar verteld wordt...

Heb de indruk dat het in Nederland erger is dan in België

hoe dan ook, de schoonvader van mijn neefje (niet gevaccineerd en op IC met coronabesmetting) heeft nu ook nierfalen.  Al 6 weken in kunstmatige coma.  Gaat het wellicht niet halen.  Is nog geen 60...

Wat mij verbaast is het gegeven dat er nog steeds mensen zijn die ontkennen dat er zoiets bestaat als covid.

Dat je het niet eens bent met het gevoerde beleid, daar kan ik nog enigszins begrip voor opbrengen (niet iedereen is lang genoeg naar school geweest) maar beweren dat er geen besmettingen zijn, of niet meer doden dan bij een griep... daar zakt mijn broek van af.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
29 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Buurvrouw overleden in ziekenhuis. De andere hoest nog hoorbaar vaak maar blijft binnen. 🙏

Droevig nieuws Ton, mijn gedachten gaan naar de slachtoffers.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Veel anti-vaxxers geloven ook niet in een klimaatcrisis. Dit alles komt dan voort uit ideeen over een samenzwering van de "elite". En de elite is dan nauw verbonden met ideeen van het World Economic Forum (WEF) in Davos, een inderdaad invloedrijke organisatie. En de wappies zien het WEF als een organisatie, die wil bevorderen dat de elite een wereldregering gaat vormen en dan alle wereldproblemen gaat oplossen. En Covid helpt daarbij middels een digitale controle (QR code) van de burgers. Ik geloof hier niets van, maar zet vooralsnog wel vraagtekens bij de ideeen van het WEF.

Ik wil zelf een mening vormen en heb daarom het boek van Schwab en Malleret, Covid 19 - The Great Reset besteld. Bonnenkort leesvoer. Schwab is directeur van het WEF.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er liepen ruim voor die Corona Pandemie heel veel vreemde figuren rond die een nieuwe wereldorde wel zagen zitten.

En nog.

Zoals Albert de Prins von Sachsen Anhalt die inmiddels overleden is maar die een eigen eiland wilde kopen onder beheer  van z'n eigen gezag met een stel miljardairs en een partij slaven als bediening. Een kameraad van Trump zoals achteraf bleek en z'n erfgenaam "Prinsessin von Bayern" zet de dynastie voort.

 

Het WEF is een soort van tegenpartij van de gevestigde orde welke ook al decennia lang trachten winst te genereren voor hun beleggingen.

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Noordzee zei:

Gelukkig vandaag mijn boosterprik mogen ophalen. Net op tijd wat mij betreft. Want uiteindelijk zal het Omrikron-virus in heel het land dominant zijn. 

Voor degenen die het niet weten : Je kunt een dag later de boosterprik inladen in de CoronaCheck App. 

 

Dat moet je dus zelf handmatig doen via de + rechtsboven in de app. Ik kreeg die tip van degene die mij de injectie gaf. Net gedaan en het werkt inderdaad! 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...