Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

35 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Het WEF is een soort van tegenpartij van de gevestigde orde welke ook al decennia lang trachten winst te genereren voor hun beleggingen.

 

In eerste instantie begreep ik niet waarom in relatie tot Covid Bill Gates zo vaak genoemd werd. Maar de connectie is het WEF. Soros, prins Charles en enkele nederlandse politici (niet de populisten) zijn in Davos ook van de partij. Het is een invloedrijke denktank. Misschien toch goed dat er wappies zijn, die hier de vinger aan de pols houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dus vanochtend even naar de priklocatie geweest, zonder afspraak. 

Vroegen of ik voor de 1ste of 2de booster kwam, booster is dacht ik 6 maanden geldig.

Niets geen rijen, moesten na 3 kwartier terugkomen, waren gelijk aan de beurt, grote wachtruimte met stoeltjes, waar iedereen kon zitten op gepaste afstand.

Moeten nog even terug over 2 dagen, om het vaccinatie papier te krijgen. Is hier toch wel beter geregeld.

 

  • Like 2

 M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een beetje vreemd, maar een afspraak online regelen bij de GGD GHOR is zo gebeurd. ik kon de dag erna komen.

 

Andere buren in dit appartementengebouw die ook veel ouder zijn vroegen me waarom ik er zo vroeg bij was als 60+ een beetje. Nu ja 1961 stond gewoon al een paar dagen aan de beurt voor een afspraak.

Dus men vraagt mij of ik er bij kan helpen.

Die willen nu bijna allemaal dat ik die afspraak online voor hun regel................................ aaaaaaaargh

 

1 ) ze hebben wel een smartfone maar geen DigID

2 ) ze willen allemaal langskomen om achter mijn of naast mijn computer toe te kijken hoe ik dat regel (die hebben niet eens van mondkapjes gehoord)

3 ) ik heb niet eens een printer om hun die uitnodiging te printen en gezondheidsverklaring die ze moeten meenemen!

 

Ik heb hun in de lift een briefje gehangen naast de kerst en nieuwjaarswens kaarten dat ze hun familie het best ermee belasten inzake privacy etc.

 

 

:blush:

 

Schools Out For Summer

Alice Cooper

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, boudeman zei:

En de elite is dan nauw verbonden met ideeen van het World Economic Forum (WEF) in Davos, een inderdaad invloedrijke organisatie. En de wappies zien het WEF als een organisatie, die wil bevorderen dat de elite een wereldregering gaat vormen en dan alle wereldproblemen gaat oplossen. En Covid helpt daarbij middels een digitale controle (QR code) van de burgers.

Het zit die WEF momenteel dan niet mee als we naar de huidige politieke spanningen in de wereld kijken.

Maar de wappies baseren zich natuurlijk op "alternative facts" a la Trump. Die zien van alles wat "wij" niet zien.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Andere buren in dit appartementengebouw die ook veel ouder zijn vroegen me waarom ik er zo vroeg bij was als 60+ een beetje. Nu ja 1961 stond gewoon al een paar dagen aan de beurt voor een afspraak.

Dus men vraagt mij of ik er bij kan helpen.

Die willen nu bijna allemaal dat ik die afspraak online voor hun regel................................ aaaaaaaargh

 

Je kunt ze ook gewoon verwijzen naar de bibliotheek in de buurt.

Ik was er vorige week aan het werk en moet er morgen ook weer naar toe en daar zit iemand die dat gewoon voor hun regelt als ze dat zelf niet kunnen.

Dat is ook de reden dat veel bibliotheken gewoon open zijn.

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, gerrit B zei:

Die willen nu bijna allemaal dat ik die afspraak online voor hun regel................................ aaaaaaaargh

Dat doe je natuurlijk👍 de Kerstgedachte😉

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, mereltje zei:

Dat doe je natuurlijk👍 de Kerstgedachte😉

wil je wel even juist quoten

dit is wat ik aangaf

 

20 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Je kunt ze ook gewoon verwijzen naar de bibliotheek in de buurt.

Ik was er vorige week aan het werk en moet er morgen ook weer naar toe en daar zit iemand die dat gewoon voor hun regelt als ze dat zelf niet kunnen.

Dat is ook de reden dat veel bibliotheken gewoon open zijn.

 

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Met het weer in de komende dagen zou dat moeten lukken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een hoopvolle ontwikkeling. Een internationale club wetenschappers heeft antistoffen ontdekt die tegen alle covid-varianten werken incl omicron doordat ze werken tegen delen van de spikes die eigenlijk niet veranderen als het virus muteert.

 

https://www.nature.com/articles/d41586-021-03825-4

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen overal in het nieuws dat de omicron variant overal de overhand krijgt, maar als je een test laat doen en vraagt welke variant je hebt dan kan men daar geen antwoord op geven.

Hoe bepaald men dan welk type Corona besmetting je hebt opgelopen?

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...