Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden, Eduard07 zei:

Volgens de klachteninventarisatie (RIVM) is dat de meest voorkomende klacht.

Ik had die klacht ook, maar toen ik op die arm ging liggen, viel me de pijnsensatie mee.

 

Ik heb dus ook een vaccinatie na een besmetting gekregen en kon er dus absoluut niet op liggen.

Zaterdagmiddag de vaccinatie en die nacht nog niets aan de hand, echter de nacht van zondag op maandag verplicht op de rug moeten slapen en wakker worden van de pijn als je toch op je zij ging liggen.

De maandag erop kon ik mijn arm niet hoger krijgen dan schouderhoogte maar de dinsdag was er niets meer aan de hand terwijl mijn vrouw dus zich maandag pas ziek begon te voelen met bijna 38 graden koorts en een flinke bult onder haar arm kreeg vanwege de opgezette lymfeklier welke donderdag pas weer weg begon te trekken.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


31 minuten geleden, gerrit B zei:

Ik verwacht niet dat het gaat spelen, maar stel dat die actiegroepen uiteindelijk het toch bij het rechte eind hebben gehad?

Hoe zou(den) de politiek en al die "deskundigen" dan reageren?

 

 

Dat zit op hetzelfde niveau als veronderstellen dat de platte aarde mensen toch gelijk hadden of dat je na een vaccinatie vol met chips zit.

 

Zolang het vooral niet-gevaccineerden zijn die dood gaan en de paar wel gevaccineerden mensen zijn met afweerremmers of een hopeloze afweer is volkomen duidelijk dat je dit kunt vergeten.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Eduard07 zei:

 Vreemd genoeg was die plek bij de 2e prik nog wel gevoelig, terwijl ik er tussen de 1e en de 2e prik nooit enige last van heb gehad.    

Mijn eerste prik kreeg ik links en mijn tweede was rechts en die rechtse voelde ik haast niet, de linkse één dag wat pijn als ik duwde op de plaats van de prik. ik werd wel een half uur onder controle geplaatst door mijn kinine allergie. Maar geen reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, gerrit B zei:

 

Ik heb dus ook een vaccinatie na een besmetting gekregen en kon er dus absoluut niet op liggen.

Zaterdagmiddag de vaccinatie en die nacht nog niets aan de hand, echter de nacht van zondag op maandag verplicht op de rug moeten slapen en wakker worden van de pijn als je toch op je zij ging liggen.

De maandag erop kon ik mijn arm niet hoger krijgen dan schouderhoogte maar de dinsdag was er niets meer aan de hand terwijl mijn vrouw dus zich maandag pas ziek begon te voelen met bijna 38 graden koorts en een flinke bult onder haar arm kreeg vanwege de opgezette lymfeklier welke donderdag pas weer weg begon te trekken.

Mijn geliefde heeft een zwakke afweer, want deels weggesneden en deels kapot gestraald. Zij heeft dus bij elke vaccinatie sindsdien een veel heftiger reactie dan ik.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ga het dinsdag ervaren, dan krijg ik de 2e prik.

Van de eerste, Astra Zeneca heb ik niets gemerkt.

 

De 2e wordt BioNtech.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, minplus zei:

Succes.

Schijnt het laatste type chip in te zitten die signaleert hoeveel alcohol je drinkt en hoe vaak je naar de WC gaat.

Je verzuimt een belangrijker anti-vax argument te noemen: die chip in Ceesv wordt ingelezen en vervolgens worden zijn gedachten en meningen - zoals te lezen op dit forum -  pro-vaccinatie en pro heersende "elite" bijgestuurd. 😁

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik draag altijd een alu hoedje op dit forum.😁

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-8-2021 om 21:47, ceesv zei:

Ik draag altijd een alu hoedje op dit forum.😁

Pics or didn't happen 🤣

Fotootje , of euh .... wij u niet geloven 🤣

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

Onderzoek wijst er nogmaals op dat mondkapjes efficiënt zijn in het voorkomen van covid-19, o.a 13% minder doden.

In mijn geval heeft het toch niet geholpen, klant had een mondkapje voor, ik had een mondkapje voor, handen gewassen voor en na de tijd, mondkapje buiten afgedaan en alleen het elastiekje aangeraakt en toch een besmetting opgelopen.

Dus denk dat voor kortstondige blootstelling een mondkapje prima zal helpen, maar ben je (zoals in mijn geval) een kwartier lang in een ruimte met een ruime hoeveelheid viruscellen dan heeft een mondkapje ook weinig tot geen zin.

 

Was vandaag trouwens bij een klant, die heeft begin dit jaar zijn 2e vaccinatie al gehad, desondanks een paar weken geleden alsnog positief getest en nu nog steeds last van flinke vermoeidheid, echtgenoot negatief getest en heeft ook nergens last van gehad.

 

Nu in Israël ook ondanks de hoge mate van vaccinatie toch een flink oplopende besmetting.

Het lijkt erop dat de longarts van mijn schoonvader gelijk krijgt nl. dat iedereen vroeg of laat besmet wordt.

Hij vergeleek het met toen de Spanjaarden die de Azteken en de Inca's dodelijk besmetten met een (voor hier) vrij onschuldig verkoudheidsvirus, simpelweg omdat men daar dit verkoudheidsvirus niet kende.

Dit virus is in deze vorm ook nieuw en maakt daarom zoveel slachtoffers.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, edbe zei:

het hele vaccinatie begint mij langzaam de strot uit te komen... 

volgens mij helpt het gewoon niet. 

Nee, dat is wel duidelijk te zien aan de landen waar men niet of weinig heeft gevaccineerd: Australië vult het rijtje aan, Brazilië hoeven we het niet eens over te hebben.

 

Opmerkingen over dat vaccinatie(s) geen zoden aan de dijk zou(den) zetten, beginnen bij mij nou juist de strot uit te komen.

Vooral "dankzij" de mensen die (nog) niet gevaccineerd zijn, zitten weer nog steeds in de problemen.

Neem eens een kijkje in de ziekenhuizen, zou ik zeggen. 

 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
1 uur terug, edbe zei:

het hele vaccinatie begint mij langzaam de strot uit te komen... 

volgens mij helpt het gewoon niet.

Kijk naar de cijfers!

 

image.png

 

https://coronadashboard.rijksoverheid.nl/artikelen/wel-en-niet-gevaccineerde-patienten-in-de-ziekenhuizen

 

Driekwart niet of deels gevaccineerd

Bijna driekwart van de COVID-19-patiënten uit deze steekproef (74%) die in de week van 12 juli zijn opgenomen in het ziekenhuis was niet gevaccineerd of maar deels gevaccineerd. COVID-19-patiënten die deels gevaccineerd zijn, hebben 1 van de 2 prikken gehad. 15% van de opgenomen patiënten was wel volledig gevaccineerd, maar daarvan had 5 % een al bekende slechte afweer, bijvoorbeeld door een afweerstoornis of het gebruik van medicijnen die de afweer verlagen. Van 11% van de COVID-19-patiënten waren niet genoeg gegevens beschikbaar of ze waren voor een andere aandoening dan COVID-19 opgenomen en testten in het ziekenhuis positief op het coronavirus. De steekproef wijst uit dat volledig gevaccineerde mensen veel minder kans hebben om in het ziekenhuis terecht te komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...