Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

En noem er nog eens 2 😀

En ik klim ook wel op daken om pannen te vervangen/ goten de repareren, nokpannen terug te leggen, deins er ook niet voor terug om 20m heen en terug door een kruipruimte te tijgeren en probeer elke zondag een rit van zo'n 10 km te maken op mijn step, maar dat wil niet zeggen dat ik geen onderliggende klachten heb.

 

Bij ouderen wordt er altijd meteen gesproken over onderliggende klachten en natuurlijk speelt dat ook zeker mee.

Kijk echter eens in je eigen omgeving en noteer eens wie in je eigen kennissen/familiekring geheel zonder klachten is, die geen pilletje voor suiker cholesterol, bloeddruk of wat dan ook nodig hebben/gebruiken.

Als je dat sommetje hebt gemaakt dan weet je ook dat er vrijwel geen ouderen zijn die met 70+ geen onderliggende klachten hebben.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites


3 uren geleden, minplus zei:

jezelf filmen bij het aardappels schrapen en verdienen er miljoenen mee. Even onzinnig maar minder gevaarlijk.

Nou .... 🥴🤔

 

Verder: ivm De corona , nog steeds is voorzichtigheid geboden !!

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, gerrit B zei:

Kijk echter eens in je eigen omgeving en noteer eens wie in je eigen kennissen/familiekring geheel zonder klachten is, die geen pilletje voor suiker cholesterol, bloeddruk of wat dan ook nodig hebben/gebruiken.

Als je dat sommetje hebt gemaakt dan weet je ook dat er vrijwel geen ouderen zijn die met 70+ geen onderliggende klachten hebben.

Ik denk toch niet dat de eufemistische uitdrukking "onderliggende klachten"  daarnaar verwijst.

Of denk je dat mensen met een bloeddrukpilletje en 2 x Pfizer met regelmaat op de ic's verschijnen?

 

In dit geval is jouw opmerking hierboven pas echt een dooddoener. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

Deltavariant verdubbelt kans op ziekenhuisopname

Door de deltavariant van het coronavirus hebben niet-gevaccineerden dubbel zoveel kans om in het ziekenhuis opgenomen te moeten worden. Dat schrijven wetenschappers uit Cambridge in vakblad The Lancet na analyse van 40.000 coronabesmettingen in Groot-Brittannië tussen 29 maart en 23 mei.

Eerder was al bekend geworden dat delta tot 50 procent besmettelijker is dan de andere varianten. De onderzoekers benadrukken dat vaccinatie de beste manier is om de ergste symptomen van de ziekte te voorkomen.

Bron NOS

 

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Tonskidutch zei:

De onderzoekers benadrukken dat vaccinatie de beste manier is om de ergste symptomen van de ziekte te voorkomen.

Bron NOS

En nu maar hopen dat die laatste zin bij iedereen goed doordringt en men (de media) niet gaan inzoomen op de enkele gevallen waarbij (extra) vaccinatie achteraf nog steeds onvoldoende bleek te zijn om ten prooi te vallen aan een ziekenhuis-  of zelfs een ic-opname.

(Wellicht doordat de getroffen patiënt een tot dan toe onbekend onderliggend gezondheidsprobleem had).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het moment zijn de wetenschappers meer bezig met de Lambda variant C37. En die wetenschappers interesseert het eigenlijk niet of mensen in het ziekehuisliggen. Thats the game. De spannendste tijd voor een viroloog deze pandemie. Game over is niet van belang, je start opnieuw.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onderzoekers zijn wetenschappers pur sang. Wetenschap en onderzoeken is het hoogste doel. En zo hoort het ook. Alle onderzoek draagt per saldo bij aan "meten is weten". Zodra de politiek zich ermee bemoeit, wordt het politiek.

 

Het meest schadelijke voor de mensheid is de resultaten af te doen als "meningen".

Wat dat in slechts korte tijd met onze kostbare planeet heeft gedaan, kunnen we allemaal zien (tenminste, als je bereid bent je ogen te openen en niet de andere kant op kijkt met een "is van alle tijden").

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ja, het heeft niets met Rome zelf te maken maar de Club van Rome brengt al jaren goed onderbouwde rapporten uit over het doen en laten van de mensheid als economisch sociaal (of minder sociaal) pachter van deze aarde.

rapportage 1972 de grenzen aan groei (dus eindig)

Die rapporten en lange termijn voorspellingen eens herlezen nu en constateren dat ze bijna 1 op 1 allemaal uitgekomen zijn is griezelig hoor.

 

Maar het gaat te ver om een doemdenken te laten opkomen.

M.b.t. Corona iedereen vaccin halen, geen gelul.

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Tonskidutch zei:

Nu ja, het heeft niets met Rome zelf te maken maar de Club van Rome brengt al jaren goed onderbouwde rapporten uit over het doen en laten van de mensheid als economisch sociaal (of minder sociaal) pachter van deze aarde.

rapportage 1972 de grenzen aan groei (dus eindig)

Die rapporten en lange termijn voorspellingen eens herlezen nu en constateren dat ze bijna 1 op 1 allemaal uitgekomen zijn is griezelig hoor.

Ik heb dat rapport in 1972 gelezen in het staat nog steeds bij mij in de boekenkast.

Klonk toen als "ver-van-mijn-bed-show".

Men nam er kennis van, er was enige ophef, maar alles went. Zelfs een doemscenario.

Nu, anno 2021, zie je nog steeds hetzelfde gedrag in de politiek.

 

Met de mond belijden, maar in de praktijk op de oude voet doorgaan.

Zelfs dit zogenaamd demissionaire kabinet:

https://www.ad.nl/politiek/onrust-over-plan-voor-gasboringen-heeft-dit-kabinet-geen-enkel-benul-van-de-urgentie-van-de-klimaatramp~afdc4973/?referrer=https%3A%2F%2Fwww.bing.com%2F

 

En wat de pandemie betreft: het gezwabber dat we nu zien (evenementensector) doet zelfs menige trouwe Rutte-volgeling afhaken.

De willekeur spat er vanaf. Met als gevolg (vrees ik) dat we nu dissident gedrag gaan zien als nooit tevoren.

Wie gelooft nu de "adviezen" nog?  

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik houd het luchtig want over het actief kabinet en Rutte of Kaag zullen we het hier maar beter niet hebben.

 

5 minuten geleden, Eduard07 zei:

Men nam er kennis van, er was enige ophef, maar alles went. Zelfs een doemscenario.

 

Ja als we ook weer geleerd hebben hoe grote industriële belangen behartigers ons nep rapporten en leugens hebben verteld terwijl je van sigaret roken dood gaat of ernstig ziek, als voorbeeld, weet je wel welke adviezen je moet of mag geloven.

Dan staan inderdaad alle fabrikanten lijnrecht tegenover de Club van Rome. Dus ook de leiders en wereldleiders van toen tot aan de Verenigde Naties aan toe.

 

Het is overigens officieel die aardopwarming. Dat als off topic nieuwsbericht.

 

Het verbluft mij dat men helemaal niet over deze pandemie en de gevolgen daarvan nadenkt, nog steeds niet. Ja verrek de houtprijs stijgt en de chips worden duurder. Over twee jaar zijn diverse producten en ook levensmiddelen net zo onbetaalbaar als het nu voor de derde wereld is.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Eduard07 zei:

Ik denk toch niet dat de eufemistische uitdrukking "onderliggende klachten"  daarnaar verwijst.

Of denk je dat mensen met een bloeddrukpilletje en 2 x Pfizer met regelmaat op de ic's verschijnen?

 

Ben zelf al flink aan het zoeken geweest maar vindt nergens de omschrijving "onderliggende klachten" om de site van het RIVM oid.

Hoor wel opmerkingen als "ja maar hij had ook suiker" of "hij had ook een hoge bloeddruk"

Dus zie graag een link naar de "onderliggende klachten" die dan wel levensbedreigend zijn in combinatie met Covid.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik hoefde maar 1 keer te googelen:

 

https://www.rivm.nl/coronavirus-covid-19/risicogroepen

 

Edit: en bij de 2e keer vond ik dit:

https://nos.nl/artikel/2328082-zeker-helft-coronadoden-had-onderliggende-aandoening-twee-derde-is-man

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...