Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Veel weigeraars achten zich intelligenter dan "de rest". Die vinden zij maar domme kuddedieren die "zomaar" hun "RECHTEN" opgeven.

Geen praten aan.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


7 uren geleden, mereltje zei:

Vrouw van collega zei , jij een spuit of ik er uit.

Hij heeft zich laten vaccineren 🤣

🙂

Verstandige vrouw.

Laten we er maar vanuit gaan dat een kleine helft van de mannen een verstandiger vrouw heeft, een kleine helft andersom en dan heb je nog een paar die even verstandig zijn.😁

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Psychosammie zei:

Hij kan net zo goed besmet raken van iemand anders die gevaccineerd is. 

 

Wat is die "kan" kans igv ander gevaccineerd persoon dan? Die is echt vele malen kleiner!

 

Ik maak een verder waardeloze vergelijking:

Twee auto's rijden achter elkaar aan op een winterse dag plotseling moet de voorste auto onverwachts remmen omdat er een auto stilstaat op de weg.

Hoe schat je de kansen in dat ze er acherop klappen met aanzienlijke schade en zelfs dodelijke afloop?

Igv 1 van de auto's versleten banden heeft?

igv beide auto's versleten banden hebben?

igv 1 van de auto's winterbanden heeft?

igv beide auto's winderbanden hebben?

 

Net zoals met een immuunsysteem wat plotseling een uitdaging krijgt zou je willen dat er nog genoeg tijd is om tijdig stil te staan.

 

Uiteraard doe je er niks aan als je net die ene gek treft die met versleten spul achter je aan rijdt. Dan ben je alsnog aan de beurt ondanks dat je zelf alles voor elkaar hebt.

 

9 uren geleden, Psychosammie zei:

Op deze leeftijd kiest hij ervoor zijn normale gang te gaan en zich niet bang te laten maken.

 

Het is beter als je een dag naar het strand gaat en je bent bang om te verbranden en neemt zonnebrand creme mee dan dat je een dag naar het strand gaat en je ziet wel wat het wordt zonder zonnebrand creme en je komt vervolgens zo rood als een kreeft weer terug.

 

Je angsten kun je altijd beter onder de ogen zien dan simpelweg negeren!

 

Maar goed, iedereen heeft recht op zijn eigen setje domme en verstandige meningen.

Verstandige mensen stellen hun meningen bij op basis van ervaringen.

Eigenwijze mensen alleen op basis van hun eigen ervaringen.

Voor domme mensen voelt het alsof het hun wordt aangedaan door anderen.

 

aangepast door theparasol
typo!
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, mereltje zei:

Vrouw van collega zei , jij een spuit of ik er uit.

Hij heeft zich laten vaccineren 🤣

Wat een watje , die ligt duidelijk onder de sloef !! 😱😎🥳

Echtscheidingen zijn zo duur !! 😭😟😱

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, minplus zei:

Engel is een walgelijk figuur die mensen bespeelt tot eigen voordeel om invloed en geld te krijgen. Dat is het enige dat hij wil en het heeft effect op een veel grotere groep dan jij denkt.

Kijk eens goed naar de wereld, of beter nog, in eigen land. Daar schreeuwen wel meer "engeltjes".

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Meneer Hommel is dus deze arts.

https://www.rtvoost.nl/nieuws/1487024/Neuroloog-Jan-Bonte-uit-Dalfsen-weggestuurd-door-Rotterdams-ziekenhuis

 

Hij is onder meer van opvatting dat mondkapjes niet werken.

Of hij ook aan de operatie tafel zonder mondkapje opereert?

 

Een ding is zeker, ook in de geneeskunde heb je verschillende stromingen met verschillende opvattingen.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet dus.

Helaas is dat het probleem, want niet iedereen doorziet dat deze man totaal geschift is. Ook bij artsen heb je volledig stompzinnige figuren, net als in elk ander beroep, en de grote massa met weinig kennis van zaken gaat dan op zo'n idioot af en vervolgens wordt hij geciteerd op faecesboek en geldt hij voor antivaccers als wetenschapper die bewijst dat corona en vaccinatie apekool zijn en bedoeld zijn om chips in te brengen om ons te controleren.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Graag de vertaling, dit is een Nederlands talig forum.

Voor wat betreft die pilletjes, voorkomen is altijd beter als genezen, dus vaccinatie gecombineerd met hygiëne maatregelen is nog altijd de beste optie.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, happysat zei:

Denk dat roodharige geval ff weg AUB.

😥 Ze heeft wel iets , ik heb haar eens gegoegeld !!

Wuutwuuw , de chauffage staat nu uit !! 😈 😎

 

Terug on-topic: Mattias Desmet , een Westvlaming !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, happysat zei:

Ik weet niet of die met vaccinaties bedoeld dat er chips mee worden ingebracht, als dat echt zo is dan wil er wel 1.

 

Maar ik vond eigenlijk alleen deze brief wel goed van hem, de rest is bla..

 

In dit stuk heb ik vrij weinig chip dingen gelezen, alleen maar continu een soort gevoel van hey dat dacht ik nou ook al die tijd en vele met mij als je naar haar tv optreden, o.a. het twitter account opzoekt en de reacties leest over haar doen en laten.

 

Kijk de Jonge is samen met Rutte ook een gekkie maar ik betaal nog wel steeds belasting.

Dus niet alles is slecht..

Als je deze brief wel goed vindt zit je in een vreemde bubbel.

Los van wat er met De Jonge en Rutte mis is.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tja, op een gegeven moment wordt je door de feiten ingehaald.

Zo een feit is, dat vaccinaties de afgelopen 150 jaar de mensheid door de nodige pandemieën heeft gesleept.

 

De paradox is dat je het alleen kunt bewijzen door iets niet te doen en dan vergelijkt met iets wat je wel doet.

Feit is, dat er hoegenaamd geen gevaccineerde patiënten voor corona worden opgenomen.

 

Urbanus heeft het probleem mooi verwoord met dat olifanten poeder en die boer.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...