Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Ik had het niet over U als believer, maar algemeen.

Omdat er zoveel mensen schrijven wat ze willen is bij een zoek opdracht in het internet naar antwoorden meer dan 75% zeer zeker niet wetenschappelijk.

Naast dat ik ook nog altijd eerst commerciële treffers voorgeschoteld krijg na een zoek opdracht moet ik toch al heel erg zelf gaan filteren en speuren.

Die influencer z'n blog of tweets kan, naast het feit dat uitlatingen uit de context gehaald worden, de grootste leugen verkonden aan die het leest en gelooft.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 minuten geleden, OFDM zei:

 Alleen als de Staat in redelijkheid niet voor het gevoerde beleid heeft kunnen kiezen

 

Beetje raar zinnetje als je bedenkt dat de Staat bepaalt wat er moet gebeuren. De rechter demonstreert tevens niet on-afhankelijk te zijn.

 

Anderzijds kan men zich afvragen of het gevoerde beleid wel gekozen is door de Staat als men bedenkt dat die zich laat leiden door WHO en Europa. De corona-app is toch iets wat Europa wou. De Staat heeft voor Europa gekozen. De Nederlandse Staat had in redelijkheid andere keuzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Anderzijds kan men zich afvragen of het gevoerde beleid wel gekozen is door de Staat als men bedenkt dat die zich laat leiden door WHO en Europa.

dat mag je ons nog eens nader toelichten, want ik zie de Staat niet geleid worden door de WHO en / of Europa.

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bedenk dat de corona app de papieren controle vervangt en voor de gebruiker eenvoudiger maakt.

Alternatief is alles weer op slot zetten.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, ceesv zei:

Alternatief is alles weer op slot zetten.

Iedereen is een lockdown letterlijk kots , kotsbeu !!

Inderdaad , een geweldig alternatief , dan kunnen de anti's weer harder gaan zeuren !!

En anders dat ze dan het Jamaicaans alternatief nemen , Rasta Zeneca !! 😱

Alhoewel , een totale afrader , ik ben er zeker van dat het niet macheert !!

Goegel maar eens op Rasta Zeneca 🥳

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dat mag je ons nog eens nader toelichten, want ik zie de Staat niet geleid worden door de WHO en / of Europa.

De corona-app is volgens mij een europese uitvinding.

Je moet hem hebben zodat je telefoon gekoppeld is aan je burgernummer.

Zo kan europa elke burger volgen.

En het vrij personenverkeer (Schengen) blijft in stand, maar je kan voortaan wel electronisch geobserveerd, gevolgd, en gestuurd en bestuurd worden via je toch zo goed als verplichte telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, happysat zei:

Nou ik krijg er niet precies een vinger achter maar de verschijning van de roodharige dame in slecht leger outfit die meer aandacht trok dan de boodschap cq inhoud van de video waarna ik linkte helaas.. 😪

Ik heb het gehele gesprek gevolgd , ik ben het met die psycholoog wel eens !!

Maar die dame viel me ook op (google) !!

Maar het interview was inderdaad wel degelijk nuttig !!

🙂

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Psychosammie zei:

 

Dan moet je wel reageren op mijn volledige stelling, niet op de helft.

 

 

14 uren geleden, Psychosammie zei:

terwijl allerlei (geïmporteerde) godsdiensten dat ongestraft kunnen doen.

Zulke moeten bij overtredingen ook gestraft worden , maar in sommige gevallen

heeft men precies schrik , ze doen als het ware in hun broek , of sluiten hun ogen !!

Soms laat men daarom doelbewust de boel verjaren !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
21 minuten geleden, Zunigkyk zei:

De corona-app is volgens mij een europese uitvinding.

Je moet hem hebben zodat je telefoon gekoppeld is aan je burgernummer.

Zo kan europa elke burger volgen.

En het vrij personenverkeer (Schengen) blijft in stand, maar je kan voortaan wel electronisch geobserveerd, gevolgd, en gestuurd en bestuurd worden via je toch zo goed als verplichte telefoon.

Wanneer lees je jezelf eens in voordat je hier een onjuiste voorstelling van zaken geeft.

Europa kan je op talloze manieren volgen, daar hebben ze geen QR code voor nodig.

 

Hieronder de voorschriften voor inreizen in Frankrijk, dat gaat ook zonder telefoon of qr code.

 

. Coronaregels voor een reis naar Frankrijk 

//Heenreis naar Frankrijk (regels voor reizigers uit Schengenlanden)

1. Vaccinatiebewijs of negatieve test

Alle reizigers uit Schengenlanden vanaf 12 jaar moeten bij een het ‘binnenreizen’* van Frankrijk één van deze bewijzen (in het digitale Europese coronapaspoort of op papier) kunnen tonen:

– Negatieve PCR-test of antigeentest (max. 24 uur oud – gerekend vanaf afname).

– Bewijs van volledige vaccinatie (AstraZeneca, Pfizer of Moderna: laatste prik min. 7 dagen oud, Jansen vaccinatie minstens 28 dagen oud). 

– Herstelbewijs van corona (=positieve PCR-test) + 1e vaccinatie van min. 7 dagen oud (= volledige vaccinatie).

Positieve PCR-test van minstens 15 dagen en maximaal 6 maanden oud.

 

 

En op deze manier is in Duitsland het gebruik voor oneigenlijke doelen geblokkeerd.

https://www.bundesregierung.de/resource/blob/1753814/1760022/752165609991ba1222faa002fb544c9a/2020-06-12-faq-langfassung-de-data.pdf?download=1

 

Je zoekt problemen waar ze er niet zijn, er wordt alleen gekeken of je voldoet aan de bepalingen om toegang te krijgen tot bijvoorbeeld een restaurant of theater, zonder dat je met papieren moet wapperen.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, mereltje zei:

Van een godsdienst word je niet ziek

 

Daar kunnen we nog over discuteren. En je vergeet dat sommige godsdiensten net zo anti vaccineren zijn als die mevrouw.

 

1 uur geleden, ceesv zei:

In een rechtzaak aangespannen door qr code tegenstanders heeft de rechter vandaag bepaald dat de verplichting een testbewijs qr code te tonen voor toegang tot bijvoorbeeld een restaurant voldoet aan de wet.

 

 

 

 

Niet zo heel gek als je bedenkt dat rechters gebonden zijn aan politieke partijen.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zal best het geval zijn, maar het is voor iedereen te volgen of de rechter de wet toetst.

Het partij programma zal hij niet als leidraad gebruiken.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zoek de grenzen op.

 

Maar dat hier als kwalificatie zou gelden

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

dat rechters gebonden zijn aan politieke partijen

 

dan heb ik wel even een overzicht nodig en/of inzage hoe rechters benoemd worden en ons onafhankelijk dienstbaar zijn.

de wraking is een hobby geworden van deen of dander maar meervoudig als ontoereikend beargumenteerd geworden.

 

en haal nu niet ook de vuilnisophaal dienst erbij die rode restafvalzakken laat liggen

 

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De betreffende rechter die in dit geval vonnis heeft gewezen.

 

http://ors.openstate.eu/relations/instantie/Rechtbank+Den+Haag/mw.+mr.+T.F.+Hesselink+

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Tonskidutch zei:

dan heb ik wel even een overzicht nodig en/of inzage hoe rechters benoemd worden en ons onafhankelijk dienstbaar zijn.

 

Speelt al een paar jaar hoor.

https://www.startpage.com/do/dsearch?query=rechters+politieke+partij&cat=web&pl=ext-ff&language=nederlands&extVersion=1.3.0

 

https://www.dagelijksestandaard.nl/2020/02/4-op-de-5-rechters-is-d66-rechter-en-95-procent-d66ers-willen-dat-zo-houden/

 

aangepast door Psychosammie
  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...