Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


9 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Je ontwijkt de vraag omtrent jouw kennis waarmee je voorkeur voor gevaccineerd bloed zou hebben.

De vraag of aan die voorkeur voldaan kan worden doet er dan even niet toe.

Je snapt het nog steeds niet en ik kan het 1000 keer herhalen en dan snap je het vast nog niet. Maar toch nog maar een keer, wie weet dringt het uiterst langzaam toch een keer door:

Donorbloed is een mix van alle donoren (fantastische mensen, sommigen hetero, anderen homo, sommigen gevaccineerd tegen pokken en covid, anderen niet, enz, enz.) Nogmaals, het is een MIX. Een MIX.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Welke zou je nemen? En waarom?

Besmet bloed wordt niet gegeven , dus ....

Dat zou anders nog wel eens een sappig zaakje worden !!

5 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Welke zou je nemen? En waarom?

Besmet bloed wordt niet gegeven , dus ....

Dat zou anders nog wel eens een sappig zaakje worden !!

5 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Welke zou je nemen? En waarom?

Besmet bloed wordt niet gegeven , dus ....

Dat zou anders nog wel eens een sappig zaakje worden !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, minplus zei:

Je snapt het nog steeds niet en ik kan het 1000 keer herhalen en dan snap je het vast nog niet. Maar toch nog maar een keer, wie weet dringt het uiterst langzaam toch een keer door:

Donorbloed is een mix van alle donoren (fantastische mensen, sommigen hetero, anderen homo, sommigen gevaccineerd tegen pokken en covid, anderen niet, enz, enz.) Nogmaals, het is een MIX. Een MIX.

Jij snapt nog steeds niet dat ik al lang door heb dat jij de vraag niet wil beantwoorden. Uit lafheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Jij snapt nog steeds niet dat ik al lang door heb dat jij de vraag niet wil beantwoorden. Uit lafheid.

Ho ho

Niks lafheid van hem, gewoon zn eigen mening.

Maar ik zou nooit bloed willen accepteren -als ik bij een ongeluk- bloed nodig zou hebben van iemand die 10 minuten geleden is overleden aan de builenpest of aan een andere ziekte ook al vindt de GGD het ongevaarlijk.

 

Ieder zn eigen mening; en als ik dan moet beslissen bloed van een gezond mens of van een ziek mens zou ik altijd kiezen voor het bloed van een gezond mens.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk, happysat.

Jullie willen dus een antwoord op "stel dat je zou moeten kiezen tussen bloed van een gevaccineerde en en niet gevaccineerde"

Dat slaat nogmaals echt helemaal nergens op want jullie willen een keuze tussen dingen die helemaal niet bestaan.

Zoiets als wil je een alien op je hoofd of heb je hem liever onder je kont.

  • Haha 1

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, D-box zei:

Ho ho

Niks lafheid van hem, gewoon zn eigen mening.

Maar ik zou nooit bloed willen accepteren -als ik bij een ongeluk- bloed nodig zou hebben van iemand die 10 minuten geleden is overleden aan de builenpest of aan een andere ziekte ook al vindt de GGD het ongevaarlijk.

 

Ieder zn eigen mening; en als ik dan moet beslissen bloed van een gezond mens of van een ziek mens zou ik altijd kiezen voor het bloed van een gezond mens.

Ook voor jou nog een keer: Al het donorbloed is gemengd, is gemengd , is gemengd, is gemengd.

Dus waanzin dit alles.

Je kunt kiezen tussen bloed of geen bloed.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Apart, dat zwarte.

Maar ik ben gewend dat bij een retorische vraag er een vraagteken achter staat.

En snap dus nog steeds niet wat je wilde zeggen.

Behalve mogelijk dat je een antwoord wilt hebben op een volledig waanzinnige en overbodige vraag.

Maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen, want hoe gek kun je zijn.

Maar misschien heb ik het helemaal mis en was het een geniale vraag?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 uren geleden, Zunigkyk zei:

Stel dat jijzelf in een voorkomend geval moet kiezen tussen een zakje gevaccineerd of ongevaccineerd bloed.

Welke zou je nemen? En waarom?

Beste zunigkyk, je blijft problemen zoeken in plaats van oplossingen.

Bij een vaccinatie tegen corona krijg je geen "levend" virus ingespoten in je spieren.

Het donor bloed is daarom gewoon te gebruiken.

 

In jouw geval zou ik echter ten alle tijden een bloedtransfusie weigeren.

Het is namelijk nooit 100% zonder risico.

Er bestaat altijd de kans dar jouw lichaam een afweer reactie op het vreemde bloed kan hebben, met onder andere stollingen tot gevolg.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, minplus zei:

Al het donorbloed is gemengd, is gemengd , is gemengd, is gemengd.

Ze gooien het niet zo maar bij elkaar.

https://www.gezondheidenco.nl/bloeddonor-wat-gebeurt-er-met-je-bloed/

"Alles wordt met een streepjescode, net als in de supermarkt, in het computersysteem gezet en ook op die manier gescand. Dat gaat zak voor zak om te zorgen dat niks met elkaar wordt verwisseld."

 

Ik maak hier uit op dat men (bv bij complicaties) precies kan achterhalen van welke donoren er bloed in het product zit.

In principe kun je dus best ongevaccineerd bloed zoeken en vinden.

Ik ben er van overtuigd dat dat beschikbaar is op verzoek van artsen, op medische gronden.

Ik ben er ook (wel) van overtuigd dat het niet beschikbaar is op verzoek van patienten-bloedontvangers, vanwege privacy/discriminatie/etcetera.

 

Maar daarom kan je je toch best afvragen wat je zou wensen als je wel mocht kiezen? Het kan (medisch) maar het mag niet (etisch).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe bedoel U?

Mijn berichten zijn echt.

Zo waarlijk help mij God almachtig.

 

Soms leg ik de vinger op zere plekken. Wie dat niet kan verdragen moet aan zijn zere plekken werken.

De moderator moet bij zichzelf eens te rade gaan of het voortdurend aanjagen van de discussie niet een politiek/religieus karakter heeft.

In andere fora worden die vaak verboden.

We zitten inmiddels op deel4. En alleen het geluid van de Moderator mag bevestigd worden. Andere geluiden zijn nep. Dat is zielig dictatoriaal.

Doe er dus zelf een slotje op als je er genoeg van hebt.

En zondig niet weer.

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...