Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

25 minuten geleden, happysat zei:

 

 

Aandeel van de bevolking volledig gevaccineerd tegen COVID-19

 

Er staat 67% terwijl we allemaal weten dat Huug en zijn mensen zeggen 87%..

 

 

 

Hugo en kornuiten meten hoeveel mensen uitgenodigd zijn voor een vaccinatie, de GGD meet hoeveel mensen daadwerkelijk gevaccineerd zijn.

 

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik zag het 2 weken geleden op het journaal.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uren geleden, Psychosammie zei:

Ik heb echt de indruk dat je er geen zak van begrijpt. Met weinig inlevingsvermogen. Er is hier geen goed of fout. Ik ben geen antivaxer. Als jij die spuit wil, vooral doen. Ik kies ervoor om het niet te doen. Slechts de tijd zal uitwijzen wat goed of fout was. 

😁

Maar goed, Ik begrijp geen zak van de hele materie en heb geen inlevingsvermogen, waar anderen me zeiden dat ik te gevoelig ben voor de ellende van anderen en meer afstand moet nemen, en er is geen goed of fout.

Of zaten die miljoenen doden per ongeluk hartstikke goed? Zou kunnen. En de gevaccineerden die niet meer dood(ziek) werden zaten per ongeluk helemaal fout? Zou kunnen.

De tijd heeft het al uitgewezen, net als bij pokken, polio, pest, en noem maar op. Alleen zijn sommigen niet in staat/niet bereid het te zien.

Triest.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, happysat zei:

Is het echt zo dat je er niks van voelt want ik ben bang voor prikken, die bijwerkingen vallen toch mee,  daarom deed ik zo vervelend de hele tijd?

Je voelt misschien wanneer ze prikken , maar ja , da's eigenlijk niks !!

2x gevaccineerd , 1ste keer , 2 dagen last van een stijve bovenarm ,

2de keer , eigenlijk niks , wel 2 dagen een beetje muf gevoel , maar niks bijzonder !!

 

Momenteel snipverkouden , rotweer !! 🤧😡

Ik heb al wel meer spuiten gehad , bv griepspuit , ook ooit in mijn billen ,

weet niet meer voor wat , maar ik ben er nog !! 🥶🤔🙂

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er niks van gevoeld, zowel bij de eerste en tweede injectie; na de eerste injectie was mijn arm de volgende dag een beetje stijf, na de tweede injectie heb ik geen stijve arm gehad, maar iets anders werd stijf omdat die vrouw van het GGD zo mooi was.😃

 

Maar alle gekheid op een stokje: je voelt er niks van.

ARRIS VIP 5202 voor KPN, voor satelliet: Ik werk met NanoXX 9800HD met een Lenson Heath 80cm Offset schotel, icm Scorpion Universal Quad Lnbf: Input=10.7-12.75GHz, Output=950-2150MHz, L.o.=9.75/10.6GHz, Conversion Gain: 60dB, Noise Figure: 0.1dB, Alles draaiende dmv USALS met een Stab Italia HH100 rotor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De prik stelt idd. niets voor, net als de vele andere die ik gehad heb. Pijnlijk drukplekje, evt een dagje wat verhoging e.d.

Maar ik leef nog en geen putten in m'n gezicht want geen pokken en ik leef nog en kan nog typen want geen polio, enzovoort.

En idem bij covid.

 

Als covid en griep samen toeslaan met nog een paar andere virussen gaat de IC op tilt en met pech krijgen we de toestanden zoals we in bv Mexico en Brazilië zagen waar de lijken in rijen lagen en niet eens meer fatsoenlijk begraven konden worden..

Gelukkig zijn de meesten en verstandigen hier gevaccineerd en halen ze ook de griepprik, dus de ziekenhuizen zullen het hier mogelijk redden.

Wel jammer voor alle mensen die een dringende operatie nodig hebben en nu mogelijk de pijp uitgaan. Dat zijn er veel.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, D-box zei:

Maar alle gekheid op een stokje: je voelt er niks van.

In het eerste geval , mooi !! 🙂

In tweede geval , ik maak me dan wel enige zorgen !! 😟

🤭🥳

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, happysat zei:

Bij de Corona toegangspas wordt er onterecht vanuit gegaan dat iemand die gevaccineerd is vrijwel geen kans heeft anderen te infecteren.

Het biedt enige bescherming op uzelf , maar je kunt andere nog steeds infecteren ,

ook andere kunnen u nog steeds infecteren , maar door de vaccinatie heb je

minder kans dat u echt strontziek gaat worden , dus ....

En ja , er zijn mensen die wegens hun medische toestand niet gevaccineerd kunnen worden !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, happysat zei:

De toegangspas biedt schijnzekerheid.

Geen garantie , ja , en zeker niet wanneer iemand die vervalst !!

Maar wanneer ze mij vragen om de coronapas te laten zien , geen probleem !!

De quote die ik deed , was enkel ivm bescherming & vaccinatie !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, happysat zei:

Als ik na 70 x waarschuwen niet luisterde

 Een tik op de vingers of een klets op de poep heb ik ook enkele gekregen !!

Ik voel mij nog steeds niet mishandeld , ik heb er zelfs uit geleerd , maar ....

iemand dit doet (zoals op de video) bij de (klein)kinderen , zoiets valt onder kindermisbruik !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich zeker geen gek idee.

Afgelopen jaar viel de griepgolf weg dankzij de covid maatregelen, ook al leverde covid ondanks al die enorme extra maatregelen heel veel meer doden en ellende dan de zware griepgolf van een paar jaren terug.

Want we kunnen een combinatie van covid en griep verwachten in de ziekenhuizen en crematoria.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

virologen blijven bang omdat ze labo's hebben die testen en lekker geld verdienen nu.Zie MVR

  • Bedankt 1

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Virologen hebben geen testlabs, dat is een heel andere groep mensen.

Ze zijn bang omdat ze inzicht in de materie hebben waar het virussen betreft. En dan niet de persoonlijke angst waar sommigen hier aan refereren, want ze weten echt wel wat ze moeten doen om niet besmet cq doodziek te worden want ze zijn gevaccineerd, maar de angst waar het de bevolking betreft die grotendeels geen benul heeft. Volkomen fout geïnterpreteerd dus door antivaxers en misbruik van gemaakt door hen en wappies.

 

En je kunt antistoffen aanmaken op de heide en in een café of supermarkt, happysat, met een redelijke kans dat je erg ziek wordt, doodgaat of levenslang gehandicapt raakt. Of via een vaccinatie met een minimaal risico op die 3 dingen.

 

Laat het voorzichtig en in jouw geval heeeel langzaam toch nog eens op je inwerken. Maar vooral niet te langzaam.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happysat,

 

 

Berichtje van jou hier verder naar boven :

 

 

Quote

Ik word echt gek van die wappie website's die onzin beweren..

 

Aandeel van de bevolking volledig gevaccineerd tegen COVID-19

 

Er staat 67% terwijl we allemaal weten dat Huug en zijn mensen zeggen 87%..

 

Ik geloof eerder dat die 67% de waarheid is, dus niet die 87%.

 

Er zijn veel mensen die in de zorg werken, in het gevang als bewaarde werken enz. enz. ........ dit niet nemen !

 

Als je bloedverdunners gebruikt mag je geen spuit nemen, als je andere medicijnen gebruikt is er geen probleem om wel een spuit te nemen( ? ).

 

Dit is uit eigen onderzoek.

 

 

Er is rechtdoor  en er is een krom om rechtdoor te bereiken, tja ......

 

Je bent zelf, of je eigen familie als je zelf niet kunt praten, nog altijd baas over je eigen lichaam.

 

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...