Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten


@cookie monster,

je kan beter even de zoekmachine google of bing gebruiken voor je echt op dergelijke linkjes klikt en direct naar die websites gaat.

Want dat is namelijk het eerste drempeltje voor je in die wereld terecht komt waar men het niet zo nauw neemt met waarheid en feiten.

laat alles weg en voer alleen de naam in dan zie je de zooi van JanbHommel

aangepast door Tonskidutch

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

je kan beter even de zoekmachine google of bing gebruiken voor je echt op dergelijke linkjes klikt en direct naar die websites gaat.

Geen nood 😉

Geloof me , van zulke websites weet ik sowieso al dat het rommel is !!

Een tijd terug heb ik er zelfs via mail ontvangen , en terug gemaild dat het onzin is !!

Maar daarstraks , gaf de hoofdlink een 404 bij het openen !!

Soms open ik zulke , om te kunnen zien wat voor kul ze schrijven !!

Ik heb geen spijt van mijn 2 vaccinaties !! Krijg ik een uitnodiging voor nr 3 ??

Geen probleem , ik ga die halen !!

Prik er in , magneet meebrengen om de chip onschadelijk te maken , en kees is klaar !! 🤭😎

PS: Straks denken ze dat ik een drugsverslaafde ben met al die prikjes in mijn arm !! 😟😱

  • Haha 1

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Steeds meer onderzoeken tonen aan, dat een volledige Corona vaccinatie met een van de beschikbare vaccins een zeer hoge mate van bescherming biedt tegen ziekenhuis of IC opname na besmetting.

 

Quote:

De vier in Nederland gebruikte COVID-19-vaccins zijn zeer effectief in de preventie van ziekenhuis- en IC-opname in alle
leeftijdscategorieën, ook in de huidige periode waarin de deltavariant domineert.

In deze deltaperiode was de vaccin-effectiviteit tegen ziekenhuisopname tot nu toe 95%: 92% in de leeftijdsgroep 15-49 jaar,
97% in de leeftijdsgroep 50-69 en 91% bij 70-plussers.

De bescherming tegen IC-opname was 97%: respectievelijk 99%, 97% en 95% voor de drie leeftijdsgroepen.

Acht maanden na de start van het COVID-19-vaccinatieprogramma in Nederland zijn er nog geen aanwijzingen voor afname van bescherming met de tijd sinds vaccinatie.

 

Bron: https://www.rivm.nl/sites/default/files/2021-08/Effectiviteit van COVID-19 vaccinatieVV270821.pdf

 

Op dit moment zie je in de ziekenhuizen op de IC's alleen nog niet, of niet volledig gevaccineerde Covid-19 patiënten.

Het reproductie getal bedraagt op dit moment 1,02

Nagenoeg 100% van de nieuwe besmettingen worden veroorzaakt door de Delta variant.

 

Mocht je als gevaccineerde besmet worden met het Covid virus is de kans op long-covid eveneens gereduceerd.

Long-covid is een van de onderbelichte kanten van een covid besmetting, de lange termijn gevolgen bij veel patiënten.

 

Op dit moment loopt vooral in de zgn Bible Belt het aantal corona besmettingen snel op, een gebied waar door de daar heersende geloofsovertuiging het aantal vaccinaties laag is.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zoek je er toch een andere uit,

https://www.google.com/search?channel=nrow5&client=firefox-b-d&q=effectivity+of+covid+vaccination

 

Een van de reflexen van de ontkenners is om wetenschappelijke onderzoeken in twijfel te trekken, maar om facebook onzin als de waarheid te verheffen.

 

Feit blijft, dat gevaccineerden niet meer met covid op de intensive care belanden, niet gevaccineerden daarentegen nog dagelijks.

 

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, happysat zei:

 

 

Ik ben een heleboel maar geen antivaxer of wappie..

Ik heb geen zin om nog tijd te verspillen aan de onzin daarboven, maar toch wel even op die laatste zin, ook al is die ook onzin, want..

 

https://en.wiktionary.org/wiki/anti-vaxxer

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, minplus zei:

Ik heb geen zin om nog tijd te verspillen aan de onzin daarboven, maar toch wel even op die laatste zin, ook al is die ook onzin, want..

 

https://en.wiktionary.org/wiki/anti-vaxxer

Iedereen kan daar "kennis", c.q. de grootste onzin dumpen. Jij kan dat zelf wel uit geschreven hebben.

 

 

"Hello, and welcome! Wiktionary is a multilingual free dictionary, being written collaboratively on this website by people from around the world. Entries may be edited by anyone! "

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zoeken we toch de betekenis op in het groot Nederlands woordenboek van Van Dale!

 

https://www.vandale.nl/gratis-woordenboek/engels-nederlands/vertaling/anti-vaxxer#.YWRYwH1cKh8

 

anti-vaxxer. anti-vaxxer  vaccinatieweigeraar.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, nee dus.😂

Maar je hebt blijkbaar een paar dingen niet goed gelezen. Ik had de Engelse wiki genomen omdat die wat uitgebreider en duidelijker is.

Maar de Van Dale moet je toch kunnen snappen.

Je duikt steeds weer op een zijspoor als je leest dat je niet gelijk hebt.

Je hebt je polio-vaccinatie, etc, gehad (waarschijnlijk hebben je verstandige ouders dat geregeld) en bent opeens doodsbang voor beter onderzochte vaccins.....

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het gaat de laatste dagen niet over argumenten maar bijzaken en vorm.

 

Dat zegt genoeg.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

🙂😟

Omdat je aandringt zal ik  toch nog maar een keer een poging doen je wat dingen duidelijk te maken, ook al is het zinloos want je hebt van onze pm-uitwisseling ook blijkbaar eigenlijk niets opgestoken behalve dat we het niet eens zijn.....

1- Je bent een antivaxer, ook al ontken je dat. Of je een wappie bent (https://nl.wikipedia.org/wiki/Wappie) ?

     Mag je zelf bepalen wat mij betreft...

2- Ik heb dokters voor een deel opgeleid. Bij degenen die het uiteindelijk werden zaten slimme tot heel domme.

3- Ik heb zelf veel artsen gehad in m'n leven. Slimme tot heel domme.

4- Ik ben bioloog en heb me dus in alles over virussen, bacterien en vaccinaties moeten verdiepen, meer dan de meeste artsen.

5- Ik woon in een gebied waar het stikt van de teken. Heb er bv. vorig jaar (wat een extreem jaar was) 80 van m'n lijf moeten plukken en heb me dus         extreem in alles wat met Lyme en Teken Encefalitis te maken heeft verdiept. Vandaar dat ik al een aantal malen de huisarts om een antibioticumkuur heb gevraagd vanwege de kenmerken van een Borrelia besmetting en om een vaccinatie tegen Teken Encefalitis. En een andere huisarts genomen heb omdat een eerdere de zaak niet helemaal snapte (en meer niet op ook andere gebieden, een domme dus).

6- Er is geen enkele aanwijzing dat mensen met Lyme geen covid-vaccinatie moeten nemen. Dat is ook totaal niet logisch. Lyme heeft geen flikker met virussen en vaccinatie te maken.

7- Integendeel: https://lymevereniging.nl/dossiers/covid-19-en-lyme/

 

Ik kan zo nog veel meer dingen noemen en een lange tijd doorgaan met te proberen je alsnog dingen duidelijk te maken.

Maar nogmaals, ik weet dat het zinloos is. Voor jou is het een tirade en andere onzin.

Sommigen krijg je met welk zinnig argument of wetenschappelijk bewijs toch nooit uit hun onzinnige bubbel.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, minplus zei:

6- Er is geen enkele aanwijzing dat mensen met Lyme geen covid-vaccinatie moeten nemen. Dat is ook totaal niet logisch. Lyme heeft geen flikker met virussen en vaccinatie te maken.

7- Integendeel: https://lymevereniging.nl/dossiers/covid-19-en-lyme/

 

Ik las HappySat zijn opmerkelijke lyme claim ook en na wat researchen kwam ook ik tot de conclusie dat hij onjuiste informatie op dit punt heeft.

Als je je verdiept in de situatie met Lyme patienten wordt feitelijk aangeraden om Covid vaccinatie te nemen omdat Lyme patienten kwetsbaarder zijn en de vaccinatie kan juist hen behoeden voor extra gezondheidsproblemen na infectie met covid.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uren geleden, happysat zei:

Tenzij je een Lyme-geletterde arts bent.

 

2 uren geleden, minplus zei:

6- Er is geen enkele aanwijzing dat mensen met Lyme geen covid-vaccinatie moeten nemen. Dat is ook totaal niet logisch. Lyme heeft geen flikker met virussen en vaccinatie te maken.

Mijn buurman heeft de ziekte van lyme , en hij heeft zijn 2 spuiten gehad !!

 

20 uren geleden, happysat zei:

Het werd me 2x afgeraden door dokters

Het is niet verplicht , en als een medische reden de oorzaak is , helaas .... kan gebeuren !!

Maar als een internetdokter zoiets zegt , dan geloof ik die kwakzalver zelfs niet !!

aangepast door cookie monster

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, minplus zei:

🙂😟

 

1- Je bent een antivaxer, ook al ontken je dat. Of je een wappie bent (https://nl.wikipedia.org/wiki/Wappie) ?

     Mag je zelf bepalen wat mij betreft...

 

Ik probeer het kort te houden.

https://en.wiktionary.org/wiki/anti-vaxxer "A person who opposes vaccination, as for its purported dangerous effects"

Dat is een heel neutrale omschrijving. Wat is er mis aan een anti-vaxxer te zijn?

 

Bij https://nl.wikipedia.org/wiki/Wappie staat bovenaan: "Wappie is een pejoratief begrip dat ontstaan is in het Nederlands taalgebruik in de jaren negentig van de twintigste eeuw. Het geeft een zonderlinge geestesgesteldheid aan waarbij men de weg kwijt is geraakt, of een zonderling persoon, een dwaalgeest of 'gekkie'. De term is daarmee een instrument voor karaktermoord. Het kan ook betekenen 'onder invloed van verdovende middelen verkeren' of 'niet goed wijs'."

 

Heb je ook gelezen wat een pejoratief begrip is? https://nl.wikipedia.org/wiki/Pejoratief

 

 

Wat jou en sommige anderen hier mankeert is een naar hartelust geuit gebrek aan respect. Je kunt ook "agree to disagree", maar nee men wordt uitgemaakt voor dom, misdadig en al wat slecht is. Ik vind zo'n gedrag maatschappelijk onaanvaardbaar. Helaas doet Moderator met je mee.

De kleur van sat4all wordt zwarthemderig.

 

 

aangepast door Zunigkyk
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@zunigkyk

21 uren geleden, happysat zei:

Niemand gaat covid shit in mij spuiten..

 

21 uren geleden, happysat zei:

Ik ben een heleboel maar geen antivaxer of wappie..

In een bijdrage deze 2 zinnen er even bijgehaald.

 

Ik denk dan toch dat je jezelf tegenspreekt en wel degelijk een covid vaccinatie afwijst.

 

 

Hieronder zo maar een andere posting, wanneer ik de tekst lees kan je niet aan de indruk ontkomen dat, ik citeer je definitie,

Het geeft een zonderlinge geestesgesteldheid aan waarbij men de weg kwijt is geraakt, of een zonderling persoon, een dwaalgeest of 'gekkie'.

 

We hebben het hier over een onderwerp waarbij mensen hun ouders, geliefden of kinderen kwijt geraakt zijn aan deze ziekte.

Ik heb dan 2 mogelijkheden, zulke bijdragen wissen, en daarna kritiek krijgen dat ik sensureer of die postings toestaan, maar dan moet degene die dit soort postings plaatst ook weerwoord accepteren.

 

Op 9-10-2021 om 03:16, happysat zei:

 

 

Ceesv, dit is een Link naar You-tube en je ziet Kamala Harris ik gok als je het vertaalt naar het Nederlands dat je dan zoiets krijgt "De Kameel van Harrie" ?

Volgens mij is het al laat.

 

Ze zegt dat je het amper voelt als die veilige Moderna prik gezet word?

 

Is het echt zo dat je er niks van voelt want ik ben bang voor prikken, die bijwerkingen vallen toch mee,  daarom deed ik zo vervelend de hele tijd?

 

Toni sorry nog van mijn onbeschaamd gedrag, je kan er ook niks aan doen dat je uit Maastricht komt.

 

 

Maar @ zunigkyk, ik zal aan je verzoek voldoen en voortaan dit soort bijdragen blokkeren.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...