Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

4 uren geleden, Psychosammie zei:

Tja , ze is nog jong , best wel grappige reactie !!

Kan ze afkicken van MC D 🤭

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zou het?😉

Had het filmpje gemist..

Mijn laatste MacDonald moment had ik 4,5 jaar geleden in Londen om snel op vakantie aldaar wat veilig te kunnen consumeren. Maar ik kan iedereen die Toko aanbevelen en niet alleen vanwege de veiligheid ook al kun je er zonder QR en kapje probleemloos in.

aangepast door minplus

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, minplus zei:

Zou het?😉

Geen idee 🥶

 

Laatste keer dat ik een Mc D ben binnengestapt , juni 2010 in Antwerpen ,

we waren daar met een klik , ik heb dan maar boursinballekes besteld ,

na welgeteld 3 , heb ik de hele rommel doorgegeven aan een afzuiper !!

 

Maar goed on-Topic:

Ik check geregeld mijn mailbox ivm een eventuele 3de coranavaccin !!

Een bericht ivm de griepspuit heb ik ook aangekregen !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag m'n 3e teken-encefalitis prik gekregen.  Heb gelukkig geen last van wappie- en antivax-gevoelens, dus met groot genoegen genomen ondanks dat het niet gratis is en kan er wat dat betreft weer jaren tegen zonder risico op verlammingen of erger door de veelvuldige teken hier.

Niets van de prik gevoeld maar als ik hard op m'n bovenarm druk kan ik vaag voelen waar hij gezet is.

Bijkomend voordeel: m'n afweer is op scherp gesteld waardoor ik ook beter een griepvirus kan aanpakken want die vaccinatie komt hier vrij laat dit jaar.

Idem voor covid.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, minplus zei:

Trouwens, Tonski, bij mij als na-oorloger is.... etc

Je bent wellicht geen jeugdige peuter teen of twen meer.

 

21 uren geleden, minplus zei:

of erger door de veelvuldige teken hier.

Je moet ook niet in korte broek en jouw Hippie sandalen door de natuur struinen! :grin:

 

En als je dat toch doet, dan ben jij ook een wappie :grin::grin::grin:

I Gona Love You - Micky More & Andy Tee remix

Jestofunk, Micky More & Andy Tee

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-9-2021 om 16:10, Zunigkyk zei:

Bij de biiblitotheek hier hebben ze formulieren waar je Sofinummer en postcode invult. Je adres (en nog veel meer) weten ze hieruit.

Je krijgt dan de QRcode print thuisgestuurd.

 

Dit formulier hadden ze natuurlijk ook bij coronacheck.nl ter download aan kunnen bieden.1549175068_FormulierCoronabewijsoppapierontvangen.thumb.jpg.0dc102ce404e6b61d6765eda1e1b5225.jpg

En wat er staat over "Heeft U DigiD?" klopt dus niet: je kunt zonder telefoon(-koppeling) dit niet digitaal regelen.

Zo'n formulier had ik dus in de bibliotheek mbv een Medewerker ingevuld en die zouden hem opsturen. Inmiddels zijn we bijna 3 weken verder en heb ik nog steeds geen QRprint ontvangen. Er was sprake van 5 werkdagen...

Vandaag maar eens een reserveëxemplaar zelf ingevuld en op de bus gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Tonskidutch zei:

Je bent wellicht geen jeugdige peuter teen of twen meer.

 

Je moet ook niet in korte broek en jouw Hippie sandalen door de natuur struinen! :grin:

 

En als je dat toch doet, dan ben jij ook een wappie :grin::grin::grin:

Ik ben nog steeds uiterst jeugdig🥴 maar geen teen of twen meer.😁

En m'n 20 jaar oude korte broek zit tegenswoordigs wat te strak. Maar ik heb ergens nog wel een paar Jezussneakers  als ik het goed heb. 😎

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een vraagstuk voor wetenschappers, super-immuniteit  bij mensen die covid overleefd hebben en na een vaccinatie daarna beter beschermd zijn dan mensen die geen covid gehad hebben en wel een vaccinatie.

Voor mij als bioloog een open deur en vanzelfsprekend want als je covid overleefd hebt kent je afweer vermoedelijk vrijwel alle eiwitten aan de buitenkant van het virus en na een vaccinatie kent het enkel de eiwitten van de spikes waarvan de info in het vaccin zit.

Maar goed, het gaat onderzocht worden, hebben ze weer wat te doen en mogelijk levert het iets fantastisch op.

 

https://www.nature.com/articles/d41586-021-02795-x

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat besmetting betreft, ze lopen flink op om ons heen. De ziekenhuizen stromen weer vol met vooral niet-gevaccineerden. Isala in Zwolle annuleert operaties vanwege de instroom uit Staphorst en plaatst mensen over naar andere ziekenhuizen. Staphorst 56% van de volwassenen gevaccineerd, nog geen 11.000 inwoners en 368 besmettingen, Zwolle met ruim 10x zoveel inwoners en iets van 80% gevaccineerd 248 besmettingen.

Triest.

We waren overigens de enigen met een mondkapje in de supermarkt vandaag; het dringt nog niet erg door...

Roemenië met een grote vaccinatie-onwil is trouwens helemaal een rampgebied momenteel, zag ik in een reportage op Duitse TV.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
3 minuten geleden, minplus zei:

We waren overigens de enigen met een mondkapje in de supermarkt vandaag; het dringt nog niet erg door...

Mondkapje werken vooral bij reeds besmette personen, ze voorkomen dat de aerosolen die door hun uitgeademd worden zich over grote afstand verspreiden.

Zijn ze eenmaal in de lucht, beschermt het mondkapje bij de "ontvanger" slechts beperkt.

 

In omliggende landen zijn mondkapjes nog steeds verplicht op plaatsen waar publiek samen komt.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mondkapjes werken in en uit natuurlijk even goed.

Alleen zal een covid-zieke enorm veel virussen uitblazen en houd het kapje enorm veel tegen, terwijl in een supermarkt een beetje rondhangt en dus minder wordt tegengehouden.

Het houdt bv 90% tegen.

Zeg maar, een covid-zieke verspreid een miljard en het kapje houdt 900 miljoen tegen, terwijl in de supermarkt met wat pech als er een covid-zieke rondloopt een miljard rond zweven. Maar waar jij loopt in de hal zweven er 10 miljoen en houdt het kapje 9 miljoen tegen.

Genoeg om niet (dood)ziek te worden, want die overgebleven miljoen kan je afweer wel aan.

Vanzelfsprekend dat het mondkapje dus vooral bij besmette personen een enorm effect heeft.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, minplus zei:

Wat besmetting betreft, ze lopen flink op om ons heen. De ziekenhuizen stromen weer vol met vooral niet-gevaccineerden. Isala in Zwolle annuleert operaties vanwege de instroom uit Staphorst en plaatst mensen over naar andere ziekenhuizen. Staphorst 56% van de volwassenen gevaccineerd, nog geen 11.000 inwoners en 368 besmettingen, Zwolle met ruim 10x zoveel inwoners en iets van 80% gevaccineerd 248 besmettingen.

Triest.

We waren overigens de enigen met een mondkapje in de supermarkt vandaag; het dringt nog niet erg door...

Roemenië met een grote vaccinatie-onwil is trouwens helemaal een rampgebied momenteel, zag ik in een reportage op Duitse TV.

Niet gevaccineerd dan netjes op je beurt wachten in t ziekenhuis.

 


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, minplus zei:

De ziekenhuizen stromen weer vol met vooral niet-gevaccineerden. Isala in Zwolle annuleert operaties vanwege de instroom uit Staphorst en plaatst mensen over naar andere ziekenhuizen.

 Wel het volledige bericht aanhalen hè!

 

Quote

Er liggen op dit moment 25 coronapatiënten in het Zwolse ziekenhuis, van wie 5 op de intensive care

 

Gaat dit nog ergens over? Hebben we na bijna 2 jaar dit nog steeds niet op orde? En waarom kunnen ze de drukte dan niet aan?

 

Quote

Bovendien hebben we te maken met een toename van acute zorg en verloskunde. Er worden meer baby's geboren.

 

Aha, we werken massaal aan nog meer overbevolking.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...