Ga naar inhoud


coronavirus, COVID-19 Deel 4


ceesv

Aanbevolen berichten

Eventjes iets anders , aan de echte anti-vaxxers , wat zouden ze doen , mochten ze
een bloedtransfusie nodig hebben , en ze krijgen bloed van iemand

die een 3de of 4de prik heeft gehad ?? Ik vraag me zelfs af:

Zou het niet beter zijn dat zulke misschien ALLE medische hulp weigeren ??

Tja , want medicijnen , wat zit daar allemaal wel in , wat voor een vergif

zit er allemaal in pillen ivm het hart , antibiotica , hoestsiroop , enz .... ??

 

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik ben niet bang, en heb mij overtuigd laten vaccineren.

 

Je toont nu precies aan waarom we met de ellende blijven zitten, het ontstaan van nog besmettelijkere varianten waardoor een booster shot noodzakelijk wordt.

 

Tenslotte, ik moet ook mijn Tetanus prik regelmatig laten herhalen, er is niets nieuws onder de zon.

 

 

Met Johnson gevaccineerden zijn in ieder geval beschermd tegen een ernstig verloop van Covid bij een besmetting, de ziekte verloopt milder, er is geen IC opname nodig.

 

25 minuten geleden, happysat zei:


Zou het angst zijn, omdat ze het eigenlijk ook niet 100% weten of deze prikken wel zo goed zijn voor het gestel?

In jouw wereld gaat het veel meer om angst.

Ga eens kijken op een intensive care, waar voor 90% niet gevaccineerden liggen, zonder uitzondering met spijt omdat ze zich bang hebben laten maken.

Dan blijkt het plotseling toch te bestaan, een levens bedreigende Covid infectie.

En dan zijn die niet gevaccineerde, opgenomen patiënten terecht bang!

Bang om hun leven te verliezen of met verlies aan levenskwaliteit, long covid, verder te moeten leven.

 

Happysat, wat jij doet, is bange mensen nog banger maken, besef je wel dat zoiets ernstige gevolgen kan hebben?

Veel gehoord op de IC, "ik heb gelezen op facebook dat het vaccin gevaarlijk is" nu ik op de ic lig aan de beademing en doodziek ben, heb ik spijt dat ik mij heb laten beïnvloeden!

 

Vaccinweigereraar met spijt!

 

Happysat, je kan beter je angst op facebook delen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , want medicijnen genezen je wel , maar ziekte komen altijd terug ....

dus naar de dokter & medicijnen zijn dan onzin ??

1 minuut geleden, ceesv zei:

Ik ben niet bang, en heb mij overtuigd laten vaccineren.

100% Mee eens !! Ik hoop zelfs dat ik mijn 3de vaccin krijg !!

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, happysat zei:

Het lijkt wel of veel mensen met gevaccineerden steeds harder gaan bleren en zware maatregelen willen voor degenen die geen prikken hebben.. 

Verscheidene anti-vaxxers pissen in hun broek uit vooroordeel ,
ze kunnen doodgaan , niet meer zwanger kunnen worden ,
een chip in het vaccin , en wat nog allemaal ??
Ik vraag me dan toch echt af wie er degelijk panische angst heeft !!

Dat het vaccin niet waterdicht is , wist men , maar het voorkomt toch nog meer ellende !!

Mocht het vaccin 100% macheren , zou een anti-vaxxer het dan wel nemen ??

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, ceesv zei:

Ik ben niet bang, en heb mij overtuigd laten vaccineren.

 

Je toont nu precies aan waarom we met de ellende blijven zitten, het ontstaan van nog besmettelijkere varianten waardoor een booster shot noodzakelijk wordt.

 

Tenslotte, ik moet ook mijn Tetanus prik regelmatig laten herhalen, er is niets nieuws onder de zon.

 

In jouw wereld gaat het veel meer om angst.

Ga eens kijken op een intensive care, waar voor 90% niet gevaccineerden liggen zonder uitzondering met spijt omdat ze zich bang hebben laten maken.

Dan blijkt het plotseling toch te bestaan, een levens bedreigende Covid infectie.

Een antivaccer zal daar echt niet gaan kijken als hij al bereid is te accepteren dat er een dodelijk virus rondwaart waar je iets tegen kunt doen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Een griepvaccinatie wordt ook jaarlijks toegediend, met een injectie ben je niet beschermd voor alle varianten.

Dat vind iedereen normaal, maar bij een corona vaccin wordt het door happysat plotseling aangegrepen  als argument om je maar niet te laten vaccineren.

 

Een autogordel en airbags reden ook levens, maar er komen nog steeds mensen om bij auto ongelukken.

100% bestaat niet in de wereld, omdat er altijd variaties zijn, een reden waarom het menselijk ras nog steeds bestaat.

 

35 minuten geleden, happysat zei:

Ow, en mensen kunnen individueel heel slim zijn maar hoe groter de groep hoe minder dit zichtbaar is. 
Overigens zijn juist de mensen die zichzelf slim vinden goede slachtoffers voor oplichting (Zie voorbeeld hierboven 🤣).

Mag ik daaruit opmaken, dat jij zelf vindt dat je niet tot deze groep mensen behoort?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Op 12-10-2021 om 01:25, happysat zei:

Daarom dit is mijn laatste bericht hier.

Ter herinnering, je hebt kennelijk een probleem met je geheugen.😏

  • Like 1
  • Haha 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 minuten geleden, ceesv zei:

Happysat, wat jij doet, is bange mensen nog banger maken, besef je wel dat zoiets ernstige gevolgen kan hebben?

Veel gehoord op de IC, "ik heb gelezen op facebook dat het vaccin gevaarlijk is"

Zulke mails heb ik ook al aangehad , ik geloofde ze meteen zo goed ,

dat ik ze zondermeer direct regelrecht de prullemand inkap !!

Facebook , een echte gediplomeerde medische adviseur 🥳👌

C o o kie M o nster

C U L'8'R WEIRDOGAToRS

 

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,

but the doctor did get a brain-attack !! my name:

 

breedbandwurger 1967

 

casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een anti-vaxxer / wappies geloven dat de natuur het probleem met het corona virus oplost ( beter een infectie dan een injectie )

Maar de anti-vaxxer / wappies geloven ook dat het corona virus uit een laboratorium komt

Maar dan hebben ze een probleem want een laboratorium virus komt niet van de natuur !!!!!!

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Niet bang, maar wel voorzichtig.

 

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Zunigkyk zei:

Volgens mij ben je wel bang (geweest), want anders had je je niet laten vaccineren.

Wat een onvoorstelbare waanzin weer, Zunigkyk. Begrijp je nu echt nog steeds totaal niet waar het bij virussen over gaat?

Of ben je gewoon dol op zieken en forum verpesten?

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

33 minuten geleden, minplus zei:

Wat een onvoorstelbare waanzin weer, Zunigkyk. Begrijp je nu echt nog steeds totaal niet waar het bij virussen over gaat?

Of ben je gewoon dol op zieken en forum verpesten?

@ceesv vertaalt zelf "angst" naar "voorzichtig", ik zie daar een sterke relatie tussen.

 

Jijzelf schijt wel het hardst in je broek, anders zou je je niet zo druk maken.

Doe niet zo stoer. En maak me vooral niet uit voor "waanzinnig", "niet begrijpen", "verpesten". Het zijn sterke woorden, maar totaal ongefundeerd; wat je zegt ben je zelf!

Angst mag van mij.

Maar terroriseer anderen er niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

@zunigkyk, Ik vertaal geen angst naar voorzichtig, dat maak jij ervan.

Vanuit je tunnelvisie ben je niet in staat feiten van fabels te onderscheiden, elk woord wordt door jou zo omgebogen om jezelf te bevestigen dat je het bij het juiste eind hebt.

 

Maar laten we even kijken wat van Dale zegt.

 

Voorzichtig: rekening houdend met wat kan gebeuren; = behoedzaam

 

 

Angst: gevoel van beklemming, vrees, onveiligheid of onzekerheid: iets met angst en beven tegemoetzien er erg tegen opzien, het vrezen; hij stond duizend angsten uit; in angst zitten

 

Je laten vaccineren heeft met gezond verstand te maken, je bent in staat om de ernst van de situatie in te schatten en risico's af te wegen.

 

Angst komt voort uit op onbeheersbare situaties, en ontstaat meestal uit onwetendheid en het onvermogen de situatie te overzien.

Denk bijvoorbeeld aan vliegangst, bang te zijn om te vliegen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...