cookie monster Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Een uurtje terug nog ene tegengekomen , geen bewijs bij om cafe te mogen !! Heeft nog steeds geen vaccin laten zetten , wil die ook niet !! Die is enkel van't principe , kuust allemoal oewe nol !! Ook had die heel veel typisch meeloop-anti-vaxx-gelul bij !! Hij wou op cafe , en maar blijven schelden , maar ze lieten hem niet binnen !! Hij heeft ook al veel geld kwijt aan boetes allerlei , bv: zuip , ongelukken , .... Nou .... , en die blijft maar mekkeren !! En 1,5m kent die ook niet !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
minplus Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Antistoffen tegen covid zijn na 10 maanden nog in kleiner aantal aanwezig na een infectie (of vaccinatie). Een extra argument voor een vaccinatie om covid te voorkomen. https://www.kcl.ac.uk/news/covid-19-antibodies-remain-in-the-body-10-months-after-infection 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
moonchild Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Van Sywert zie ik als uitermate geschikt als politicus. Alle nodige eigenschappen aanwezig. Zou goed als europaparlametarier in Brussel voor de nl belangen kunnen opkomen. Geld voor nl binnen halen, dan mag hij 10% provicie houden. Die gasten uit oost europa zijn heus niet beter wat betreft ethisch handelen...... Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerrit B Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 (aangepast) Vandaag in het nieuws, uitgeprocedeerde asielzoekers kunnen het land niet worden uitgezet omdat ze weigeren een coronatest te ondergaan. Zou een misdadiger die zijn straf uit moet zitten in een "bijeenkomstgebrouw" (en dus zijn QR code moet laten zien) ook kunnen weigeren een test te ondergaan en dan niet opgesloten worden? 4 november 2021 aangepast door gerrit B zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Dubbel gevaccineerden lijken beter beschermd dan mensen die covid overleefd hebben. https://www.cdc.gov/mmwr/volumes/70/wr/mm7044e1.htm?s_cid=mm7044e1_w 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
moonchild Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Er was toch ook een onderzoek dat aangaf dat ziekte+1 vaccinatie beter zou zijn dan 2x vaccinatie? Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
dutchandrew Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 www.rivm.nl/pienter-corona-onderzoek/resultaten
minplus Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Ze hebben in het onderzoek waar ik naar link alleen de dubbel gevaccineerden vergeleken met de covid overlevenden. Die laatsten zijn na een extra vaccinatie ongetwijfeld in het voordeel. Fijn voor mijn dochter. Nu alleen nog haar hele reuk weer normaal krijgen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
minplus Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 17 minuten geleden, dutchandrew zei: www.rivm.nl/pienter-corona-onderzoek/resultaten Mooi overzicht. Deze zinnen moet je niet verkeerd interpreteren: Ook blijkt dat de antistoffen over de tijd sterker zijn geworden. Ze binden zich beter aan het virus en daarom zijn minder antistoffen nodig om hetzelfde werk te doen. Het gaat niet over de antistoffen tegen de 1e variant maar over de antistoffen die in de loop van de tijd tegen de diverse varianten zijn gevormd. Eenmaal gevormde antistoffen worden later niet sterker, hooguit zwakker. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Hier werken na 6 maand de sterke smaken weer redelijk normaal, maar "extra scherp" uit de supermarkt is nu een beetje pittig en stond voorheen na 6 chipjes je tong in brand nu kan ik ook die hele bus wel leegeten zonder ergens last van te hebben. Flauwe geuren en smaken ruik en proef ik niet en denk ik iets te ruiken of te proeven dan klopt het vaak voor geen meter en denk ik dat het cocos is dan blijkt het vanille te zijn of zeg ik dat het aardbei is dan kan het ook wel meloen oid zijn. Gas ruik ik niet en iemand kan rustig een enorme stinkscheet naast me laten, ik ruik het meestal toch niet. Konden ze me normaal wakker maken voor een gekookt of gebakken ei, nu kunnen ze een knal krijgen want die zijn nu gewoon vies. Dat smaak/geur en de rest van het lichaam het niet met elkaar eens zijn dat is wel duidelijk. Ik had een (voor mij) heerlijk rundvlees stoofpotje gemaakt met flink wat ui, knofloof en bruine champoins. Mijn smaak en geur riepen "heerlijk", eindelijk iets met een echte smaak, mijn darmen waren het daar duidelijk niet mee eens.🥴 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Any way the wind blows?🤔 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
gerrit B Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 ik ruik het toch niet 😁 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
moonchild Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 24 minutes ago, minplus said: Ze hebben in het onderzoek waar ik naar link alleen de dubbel gevaccineerden vergeleken met de covid overlevenden. Die laatsten zijn na een extra vaccinatie ongetwijfeld in het voordeel. Maar in nl kregen/krijgen mensen na de ziekte altijd nog wel 1 vaccinatie aangeboden. Dan is dat US onderzoek totaal niet relevant voor ons in nl, en mogelijk de post ook enigzins misleidend voor de vluchtige lezer. Het grote geheel van je posts kan ik trouwens wel zeer waarderen. Waarvoor dank. Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
gerrit B Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Eerst kreeg je die vaccinatie 4 weken nadat je uit quarantaine kwam aangeboden maar dat is in juni aangepast naar 8 weken. zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
minplus Geplaatst: 4 november 2021 Geplaatst: 4 november 2021 Velen nemen hem helaas niet. Hebben het idee dat ze volledig beschermd zijn na een besmetting. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten