muesli Geplaatst: 13 juli 2021 Auteur Geplaatst: 13 juli 2021 Mijn huidige (defecte) id een WD GREEN Moet dus een green of red zijn die ik bestel? Of een ander merk.
joker55 Geplaatst: 13 juli 2021 Geplaatst: 13 juli 2021 Het maakt niet zo heel veel werk merk/type je erin stopt..... ik heb nu een SEAGATE 1 Tb barracuda ST1000LM048 en werkt goed. Die staan hier en daar voor € 41 - 48 , ff google HUMAX iCord is vervangen door de VU+ 4k SOLO,
Moderator ceesv Geplaatst: 13 juli 2021 Moderator Geplaatst: 13 juli 2021 Opnemen en weergeven van viseo informatie is voor een HD een lichte taak, dus elke HD voldoet. WD heeft series voor speciale toepassingen, een NAS komt het dichst bij de toepassing waar je hem voor wilt gebruiken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muesli Geplaatst: 13 juli 2021 Auteur Geplaatst: 13 juli 2021 Ik ben eens gaan opzoeken en ik denk de Seagate Iron Wolf NAS 2 TB te kopen (ST2000VNZ04). Hopelijk passen de kabelaansluitingen (SATA?) Ik laat iets weten wanneer ik ze ingebouwd heb. Bedankt voor de hulp.
Moderator ceesv Geplaatst: 13 juli 2021 Moderator Geplaatst: 13 juli 2021 Die HD wordt iets warmer als een RED, en hij draait sneller. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muesli Geplaatst: 13 juli 2021 Auteur Geplaatst: 13 juli 2021 Ik heb toch maar een WD RED van 2TB besteld gezien de goede ervaringen met de vorige.
hiburg Geplaatst: 13 juli 2021 Geplaatst: 13 juli 2021 Een SSD had ook nog gekund, is meteen een stuk stiller dan een HDD.
Tonskidutch Geplaatst: 14 juli 2021 Geplaatst: 14 juli 2021 13 uren geleden, muesli zei: gezien de goede ervaringen met de vorige. uh? die is toch kassieweilen al besteld betekend dan is dus ook het probleem opgelost en heeft verder advies geen zin. p.s. de warmte van de HDD kun je in de moderne pC altijd bekijken via de S.M.A.R.T. , en mij is geen opvallende temperatuurverhoging opgevallen bij de Seagate... draait bijna altijd netjes op 47 graden. The Crying Cowboys Aaron Rux
muesli Geplaatst: 14 juli 2021 Auteur Geplaatst: 14 juli 2021 1 uur geleden, Tonskidutch zei: uh? die is toch kassieweilen al besteld betekend dan is dus ook het probleem opgelost en heeft verder advies geen zin. p.s. de warmte van de HDD kun je in de moderne pC altijd bekijken via de S.M.A.R.T. , en mij is geen opvallende temperatuurverhoging opgevallen bij de Seagate... draait bijna altijd netjes op 47 graden. Laat ons hopen dat het probleem dan opgelost is. Ik stond in twijfel tussen WD RED en Seagate Ironwolf. Heb gekozen voor iets waar ik al ervaring mee had. En van mijn vele SanDisk memory cards voor mijn camera ben ik ook zeer tevreden (ook producten van WD). Seagate was mij onbekend.
muesli Geplaatst: 21 juli 2021 Auteur Geplaatst: 21 juli 2021 (aangepast) Ondertussen heb ik de WD RED ontvangen en ingebouwd. Alles schijnt terug normaal te werken. Behalve: wanneer de receiver volledig uitgezet werd (dus niet op standby) geeft hij na het terug opstarten de foutmelding: "timerbestand beschadigd", ook als er geen opdrachten in de timer zaten. Maar als ik dan op OK druk verdwijnt die melding en werkt alles terug normaal. Vroeger heb ik zoiets nooit gehad. 21 juli 2021 aangepast door muesli
Moderator ceesv Geplaatst: 21 juli 2021 Moderator Geplaatst: 21 juli 2021 Schakel je de ontvanger wel op de juiste manier uit, dus door het afsluiten en niet met de netschakelaar? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
muesli Geplaatst: 21 juli 2021 Auteur Geplaatst: 21 juli 2021 Ofwel gebruik ik de afstandsbediening, maar dan blijft die in standby ofwel met de netschakelaar. Kan dat afsluiten nog op een andere manier?
jeevanhoof Geplaatst: 22 juli 2021 Geplaatst: 22 juli 2021 Lang drukken op de standby toets en kiezen voor diep standby. Dan kan je de ontvanger uitschakelen. Maar waarom zou je dat doen? mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
muesli Geplaatst: 14 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2021 Hallo, Ik ben hier nog eens terug. Ik heb dus een nieuwe harde schijf ingebouwd en alles bleek terug normaal te werken. Maar ... er moet ook iets misgaan met de timer voor opnames. Wanneer ik twee opnames programmeer dan heb ik meestal alleen de eerste opgenomen en de tweede niet en bovendien zit het toestel volledig vast. Ik kan niet aan of uitschakelen. Het enige wat ik kan doen is de stroom uitschakelen en de VU+ opnieuw opstarten. Ik heb dat nu al enkele keren voorgehad. Dus bijvoorbeeld: Deze avond kijk ik in de programmalijst van een bepaalde zender en met de groene toets duid ik een programma aan om op te nemen deze nacht en dat bevestig ik. Daarna doe ik hetzelfde met nog een ander programma (van dezelfde of een andere zender) bijvoorbeeld morgen namiddag en ik bevestig dit ook. Als ik de timer bekijk staan ze beide mooi geprogrammeerd. Wanneer ik morgenavond wil kijken zit alles muurvast en is er alleen het eerste programma opgenomen. Iemand een idee wat er kan verkeerd gaan? Bedankt voor alle hulp.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen