atema Geplaatst: 17 juli 2021 Delen Geplaatst: 17 juli 2021 Hallo, ik heb een panasonic 4k tv met dvbt2 tuner nu heb ik via smilde op kanaal 22 wel de radio zenders maar niet de tv zenders deze worden niet ingeladen. weet iemand wat hier aan de hand is mvg Atema Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator ceesv Geplaatst: 17 juli 2021 Moderator Delen Geplaatst: 17 juli 2021 Over welke programma's heb je het dan? Alleen Nederland 1,2 en 3 zijn ongecodeerd te ontvangen. De rest is gecodeerd, daarvoor heb je een abonnement en passende KPN ontvanger nodig. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Noordzee Geplaatst: 17 juli 2021 Delen Geplaatst: 17 juli 2021 (aangepast) @atema Dan heb jij een TV met de specificaties DVB-T2 h.264 Dan heb je inderdaad wel geluid, maar geen beeld. Sinds twee jaar wordt in Nederland uitgezonden via DVB-T2 h.265 (Of anders gezegd HEVC) Wil jij via jouw TV naar de NPO-zenders kijken, dan kan je een FTA-ontvanger kopen. Die ontvangers heb je al voor enkele tientjes. 17 juli 2021 aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
atema Geplaatst: 17 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2021 ja dat dacht ik al de tv zenders werden ook niet in geladen ,vriendelijk bedankt voor jullie moeite zal ik even zo'n ontvanger kopen mvg atema Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
RicardoBelli Geplaatst: 18 juli 2021 Delen Geplaatst: 18 juli 2021 Heb je de Duitse zenders al eens geprobeerd misschien had de npo storing .maar het kan ook om een veroudere versie tv gaan zoals Noordzee al beschreef .mvgr Ricardo . Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
atema Geplaatst: 18 juli 2021 Auteur Delen Geplaatst: 18 juli 2021 voor de duitse zenders zit ik te ver weg denk {drachten} mijn tv is van 2017 is panasonic 50ex780 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen