Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Vanmiddag zaten we gezellig met klein dochter ketnet te kijken kwam er plots een bui en weg beeld.

Mijn vraag : Bestaat er ook een url stream waarmee ik toch ontvangst van ketnet heb?

Groeten Bas

Geplaatst: (aangepast)

de VRT.nu app ;) of de Ketnet app, er bestaan url's ook voor Ketnet maar die veranderen soms eens.

of de Tv Vlaanderen app.

aangepast door digitaal kijker

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's.

Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10,

Konig FTA20

Geplaatst:

Bedankt voor uw antwoord.

Ik ben op zoek naar de "er bestaan url's ook voor Ketnet maar die veranderen soms eens" om deze in mijn ontvanger te zetten om zodoende VRT ketnet te kijken. 

Groeten Bas

Geplaatst:

Als je een TV hebt met android, kan je de TVV app installeren en via het internet kijken.

Anders kan je via je tablet af smartphone, eventueel via je pc cousten naar je TV.

Voor de moment zijn er geen werkende CANVAS streams vermoed ik.

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

• Moderator
Geplaatst:
14 uren geleden, Roger-Rabbit zei:

Ik ben op zoek naar de "er bestaan url's ook voor Ketnet maar die veranderen soms eens" om deze in mijn ontvanger te zetten om zodoende VRT ketnet te kijken. 

Waarom zou je een niet werkende oude URL zoeken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
5 uren geleden, ceesv zei:

Waarom zou je een niet werkende oude URL zoeken?

?? deze opmerking snap ik niet....

P.s. als het er niet is dan zijn ze er niet! Het is nu goed weer zonder donderbuien m.a.w. ook weer goed beeld.

Geplaatst:

Hoezo, werkt de IPTV link van Ketnet dan niet meer ?

Visiosat met 4 duo LNB's - 13*E - 19,2*E - 23,5*E - 28,2*E

1x VU+ Solo2 met Openpli 9.0 met laatste updates
1x (oude) Dreambox DM800 HD PVR met OpenPli 4.0 MastaG

Geplaatst:
Op 8-8-2021 om 13:51, jan72 zei:

voor alle tv's:  chromecast en app van TVV  (op tablet of smartphone)

werkt perfect.

ja dat is een oplossing. Maar ik ben op zoek naar een url die ik in mijn ontvanger kan plaatsen zodoende bij slecht weer direct te kunnen omschakelen.

• Moderator
Geplaatst:

Die oplossing is hier al gegeven.

Op 1-8-2021 om 17:50, digitaal kijker zei:

de VRT.nu app ;) of de Ketnet app,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen