Gast Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 heb vernomen dat de dreambox vanaf vrijdag wordt uitgeleverd.
Gast Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 @malie, Van wie heb je dat vernomen? Met vriendelijke groeten, sattaz
Gast Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 @malie, Heb even gekeken op de site van Dreambox. Daar staat inderdaad het adres van een Dreambox-dealer in Beilen. Dan zal het allicht kloppen. Misschien is het wel handig als degene die voor ons de ins en outs van deze box behandelt dit hier op dit board kan bevestigen. Daarom deze gerichte vraag aan TeeBee: Wanneer is de uitleverdatum door dealers van de Dreambox? Met vriendelijke groeten, sattaz
Avalon Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 Hallo Volgens mij heeft hij al gezegd dat de Dreambox deze week mondjes maat uitgeleverd gaat worden. Mazlz Avalon
Gast Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 Nou als het goed is krijg ik de dreambox 11 november .... Gaan we eens lekker mee stoeien dacht ik.......... Ben HEEL nieuwsgierig geworden.......ik denk dat mn hummie effe naar de zolder verhuist..
naitsirhc Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 Hoe weet u deze datum, heeft u een mailtje gekregen van dream multimedia of zo?? Und TschjuB
Gast Geplaatst: 5 november 2002 Geplaatst: 5 november 2002 Mijn leverancier/dealer praat over "verfugbar ab 11-11-2002" dus ga daar maar vanuit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen