logic Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 Mijn ontvanger geeft 2 tuners ik heb maar 1 kabel Dus wil ik maar 1 gebruiken en heb dus de lnb kabel in tuner A aangesloten deze autom geconfigureerd dit zou toch moeten lukken ook als ik tuner V niet gebruik of moet ik ook iets instelken op tuner B dreambox 800 hd en dreambox 500
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 Met maar een coax aangesloten op tuner A is er alleen de optie voor tuner B middels software loopthrough opdat je zenders op dezelfde transponder ook via tuner B kan bekijken of opnemen. Advies : zorg dat je een twin tuner ook middels Twin installatie op de schotel verzorgen kan. The Beat Is Rhythm Club des Belugas
logic Geplaatst: 7 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2021 (aangepast) Dus als de kabel in tuner B aansluit En geconfigureerd en niet in tuner A Zou het lukken Want ik heb maar 1 binnenkomende Lnb kabel Hoe kan ik of wat moet ik doen om de diseq te doen Werken met 1 kabel dus op 1 tuner? 7 augustus 2021 aangepast door logic dreambox 800 hd en dreambox 500
Tonskidutch Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 Dat schrijf ik helemaal niet. Je kan de aansluiting laten voor wat het nu is, je moet tuner B instellen als software matige loopthrough. The Beat Is Rhythm Club des Belugas
logic Geplaatst: 7 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 7 augustus 2021 Ok sorry alvast Kan je even zeggen in open ATV Waar ik dit kan instellen Bij tuner B vindt ij dit nergens dreambox 800 hd en dreambox 500
Sprietje Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 Aan de achterzijde is maar 1 F-connector aansluiting aanwezig. Een tweede satelliet-tuner is dus optioneel en zit er niet in.
Old Satterhand Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 (aangepast) Wellicht is het een dual-tuner? AVL6211 is de extra channel receiver. Hoe die moet worden ingesteld is een kwestie van uitproberen. 7 augustus 2021 aangepast door Old Satterhand aanvulling
Sprietje Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 Er kan geen tweede tuner in zitten als er ook niet 2 F-connector aansluitingen aanwezig zijn.
Old Satterhand Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 4 uren geleden, logic zei: Mijn ontvanger geeft 2 tuners ik heb maar 1 kabel Misschien is het handig als je eens aangeeft om welke ontvanger het hier gaat. Het lijkt me geen DM500 of DM800, zoals je profiel aangeeft. 43 minuten geleden, Sprietje zei: Er kan geen tweede tuner in zitten als er ook niet 2 F-connector aansluitingen aanwezig zijn. Je bent nog niet wakker. Uiteraard kan dat en wordt ook in de praktijk toegepast. Ik heb er 8 en maar 2 F connectoren. Uiteraard ben je als gebruiker wel beperkt. Je kunt de extra tuner(s) alleen afstemmen op transponders in hetzelfde kwadrant als waar de 1ste tuner op is afgestemd.
Mimisiku Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 Op de doos zie ik een Sat en Kabel connector. Dit is geen twin receiver maar een combo! Dus 1 * Sat en 1 * kabel… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Sprietje Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 (aangepast) Beste Old Satterhand Het merk staat er toch: DigiWave Electronics GmbH Verder staat er ook: Tuner B (Optional) Plug & Play Twin Tuner (DVB-S2) https://www.digi-wave.de/cms/pages/produkte.php 7 augustus 2021 aangepast door Sprietje
Satterdam Geplaatst: 7 augustus 2021 Geplaatst: 7 augustus 2021 (aangepast) Er zit standaard software in die ook geschikt is voor twee tuners. alleen zit in jouw ontvanger maar 1 tuner. Dus de instellingen voor tweede tuner hoef je niet naar te kijken. Tuner A is het enige waar je naar hoeft te kijken. 7 augustus 2021 aangepast door Satterdam
Tonskidutch Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Leuk die komkommer postings, heeft men weer wat te doen. een foto van een verpakking aanleveren The Beat Is Rhythm Club des Belugas
logic Geplaatst: 8 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 8 augustus 2021 (aangepast) Sorry voor mijn late reactie maar als ik niet thuis ben kan ik nie reageren omdat ik niets kan proberen Ik heb in de avond nog alles goed gekregen door de info Alvast bedankt aan iedereen Sat4all 4ever 8 augustus 2021 aangepast door logic dreambox 800 hd en dreambox 500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen