RaveMaus Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Ik neem dezer dagen massa's content op van de zender VTMGold. Heerlijk die series uit mijn kindertijd. Als je in de zomer een hele week geen tv kijkt en in het weekend de ontvanger dan eens inschakelt, gaat ie voor elke opname een melding op het scherm brengen. Zo zat ik gisteren letterlijk 7 minuten naar meldingen te kijken voor ik iets kon doen met mijn ontvanger (lees: heel wat opgenomen deze week). Hoe schakel ik dat uit? Zie foto Bedankt! Gert VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
Mimisiku Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Volgens mij is er geen functie waarmee je dit kunt uitzetten… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
minplus Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Bij de expertinstellingen in het menu kun je onder Opname "Toon een bericht zodra de opname start" uitschakelen. Bij OpenPli tenminste en dan heb je er volgens mij geen last meer van. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
RaveMaus Geplaatst: 22 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 22 augustus 2021 Heb het eindelijk gevonden: in VTI lijkt het bij instellingen-diversen te staan. Dan "Toon bericht wanneer opname begint". We kijken in de zomer erg weinig tv, zeker via de vu+. Daarom dat dit ook zo lang geduurd heeft. Benieuwd of de melding weg is. We gaan het merken.. VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv, Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen