Mimisiku Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 In Grünnen kijken naar een ‘locaal niet beschikbare bron’ is dan illegaal *tenzij* je op deze dienst geabonneerd bent. Een NL ingezetene kan gelukkig probleemloos lid worden van TVV. Daarmee komt dan de TV-Vlaanderen App tot je beschikking. Daarmee mag je dan ook in de wolk opnemen…. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
zzzzzz Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 2 uren geleden, Mimisiku zei: In Grünnen kijken naar een ‘locaal niet beschikbare bron’ is dan illegaal *tenzij* je op deze dienst geabonneerd bent. Een NL ingezetene kan gelukkig probleemloos lid worden van TVV. Daarmee komt dan de TV-Vlaanderen App tot je beschikking. Daarmee mag je dan ook in de wolk opnemen…. Ik had het anders begrepen. "een IPTV aanbieder zonder lokale opname mogelijkheid", bedoelt hij niet dat het een IPTV aanbieder is, die enkel zapmogelijkheden geeft, maar waarmee je niet op een harddisk of zo kunt opnemen, of een IPTV aanbieder, waar de opnames gewoon op de provider box terecht komen, en hij wil er toegang toe, zoals met een module op een enigma ontvanger? Ik vind het in elk geval wat onduidelijk geformuleerd. VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2
sattv4iedereen Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 (aangepast) ik heb me laten wijsmaken/vertellen, dat het nu al niet meer mogelijk is reclame door te spoelen? of het om de digocerder gaat of de telenet tv box, weet ik niet. wie kan dit bevestigen ontkennen. 28 september 2021 aangepast door sattv4iedereen Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
digitaal kijker Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 1 uur terug, sattv4iedereen zei: ik heb me laten wijsmaken/vertellen, dat het nu al niet meer mogelijk is reclame door te spoelen? of het om de digocerder gaat of de telenet tv box, weet ik niet. wie kan dit bevestigen ontkennen. de tv box is eerst aan de beurt en nu is deze optie al actief, het is 1 minuut maar op opnames, de digicorders zijn later aan de beurt in dit jaar Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
sattv4iedereen Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 44 minuten geleden, digitaal kijker zei: de tv box is eerst aan de beurt en nu is deze optie al actief, het is 1 minuut maar op opnames, de digicorders zijn later aan de beurt in dit jaar en tijdens de reclame van het programma die je hebt opgenomen, kan je dan de reclame doorspoelen? indien niet, gaat die terug naar de telenet verdeler. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
digitaal kijker Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 34 minuten geleden, sattv4iedereen zei: en tijdens de reclame van het programma die je hebt opgenomen, kan je dan de reclame doorspoelen? indien niet, gaat die terug naar de telenet verdeler. Opgenomen programma’s kan je na die 1 minuut nog doorspoelen, terug kijk tv blijft op de VMMa zenders (vtm) niet doorspoelbaar, maar iedereen krijgt 7 dagen terug kijk tv gratis erbij 😉 Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Zilverhippie Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 25 minuten geleden, digitaal kijker zei: terug kijk tv blijft op de VMMa zenders (vtm) niet doorspoelbaar Eventjes nuanceren en de puntjes op de i: De reclame tijdens terugkijk tv is niet doorspoelbaar, het programma zelf voortaan wel. Dit laatste was vroeger niet mogelijk en toen kwam je soms in de vervelende situatie dat je eventjes wou terugspoelen omdat je iets gemist had, te lang op de terugspoelknop had gedrukt en opnieuw de hele rit moest uitzitten zonder te kunnen doorspoelen.
digitaal kijker Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 1 uur geleden, Zilverhippie zei: Eventjes nuanceren en de puntjes op de i: De reclame tijdens terugkijk tv is niet doorspoelbaar, het programma zelf voortaan wel. Dit laatste was vroeger niet mogelijk en toen kwam je soms in de vervelende situatie dat je eventjes wou terugspoelen omdat je iets gemist had, te lang op de terugspoelknop had gedrukt en opnieuw de hele rit moest uitzitten zonder te kunnen doorspoelen. van telenet zelf nochtans bericht gehad dat terugkijk tv nog altijd niet terug spoelen of vooruit spoelen mogelijk is bij de VTM zenders. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) - T90 met 8 lnb's. Tiny audio M7+, konig ANT-UV11L-KN en versterker konig ANT amp kit-10, Konig FTA20
Tonskidutch Geplaatst: 29 september 2021 Geplaatst: 29 september 2021 11 uren geleden, Zilverhippie zei: De reclame tijdens terugkijk tv is niet doorspoelbaar, het programma zelf voortaan wel. snel vooruit spoelen (als oude term van die reel tot reel tapedecks a.k.a. bandrecorders of spoelenrecorder) in de provider wereld die met streams werken voor onze televisie programma's zou het eigenlijk snel vooruit streamen moeten heten het is compleet van de pot gerukt dat wij dat moeten accepteren; stream effe snel vooruit naar de volgende reclame schat! Always and Forever Pat Metheny Group
Jean-Claude Geplaatst: 29 september 2021 Geplaatst: 29 september 2021 telenet start vandaag met zijn aanpassingen : HLN DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
cliff25 Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Heb met mijn tv box het juist geprobeerd een opname bekeken je krijgt 1 minut reclame kan je niet doorspoelen dan kan je het programma doorspoelen , ook de reclame blokken en je krijgt inderdaad 7 dagen terugkijk met die ene minut kan ik nog leven , mag wel niet meer worden
Mimisiku Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 (aangepast) En daar schuilt het probleem.. Ze gebruiken steeds dezelfde truc! Nu een minuut, over een half jaar 2 minuten, weer een jaar 5 minuten.. Het gaat om de lammetjes, lekker gezellig al blatend naar de slachtbank… Begrijp het nu eens: het gaat steeds meer worden. Je moet verplicht reclame kijken of extra betalen om (even) geen reclame te hoeven zien.. Echt van god los hoe die aanbieders de macht hebben gekregen… Gewoon opzeggen!! 1.000 abonnee’s weg ….Boeien (ingecalculeerd) 1.00.000 abonnee’s weg….. Shit!! Misschien toch beter om …. 1.000.000 abonnee’s weg…. Provider failliet. Precedent voor de volgende… 30 september 2021 aangepast door Mimisiku Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Moderator ceesv Geplaatst: 30 september 2021 Moderator Geplaatst: 30 september 2021 Het is de salami tactiek, met hele dunne plakjes de worst naar binnen schuiven. Voorbeeld zijn RTL/SBS en co waar de programma onderbrekingen door reclame blokken van maar liefst 8 minuten ondertussen na elke elke 24 minuten programma content plaats vinden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Mimisiku Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Opzeggen!!! Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Zilverhippie Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 Als ik de Belgische commerciëlen vergelijk me die van NL, dan valt me op dat het bij de Belgische TV nogal meevalt qua hoeveelheid reclame.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen