Ga naar inhoud


Geniale uitvinding


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


E auto's zijn de nieuwe melkkoeien.Dat de latere generatie met een massale afvalberg van gevaarlijke stoffen zal zitten wordt vergeten voor het geld.Als we dan al niet spreken over het kindermisbruik en dodelijke werkomstandigheden om de benodigde grondstoffen te mijnen.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een waarheid als een koe.

We hebben met ons op gas gebaseerde economie het schoonste systeem van de westerse landen (tenzij je kernenergie in de huidige vorm schoon wilt noemen) en moeten aan het elektriek om andere veel grotere vervuiling hier die veel geld opbrengt te compenseren, terwijl andere landen de komende jaren gaan overschakelen naar gas (zie de nieuwe noordbuis om ons afhankelijker van de Russen te maken).

Geld telt en meer geld telt meer. Wat de kleine man gaat moeten opbrengen.

Helaas levert deze uitvinding dus niets op.

 

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vraag mij al jaren af waar het onderzoek naar kernfusie is gebleven ? Dat is de toekomstige schone energie maar zal wel om financiele redenen de doofpot ingegaan zijn.

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is men nog altijd keihard mee bezig maar de ontwikkelingskosten zijn hoog en het budget is hoog maar heeft z'n beperkingen. Als het eenmaal gelukt is zal de bouw van een fusiecentrale erg duur worden en dan is het een kwestie of de geldschrapers er een verdienmodel in zien, vrees ik.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

MAAR wel de propere energie en dat zal het probleem zijn.Er wordt niks meer aan verdiend :)

Groetjes,salutations,greetings.
1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor
Vu + Duo2 twin sat tuner  4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner

Octagon SF8008 4K  Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)

Link naar reactie
Delen op andere sites

https://newatlas.com/energy/four-ways-fusion-clean-nuclear-power/?itm_source=newatlas&itm_medium=article-body

 

Quote

vertaalde quote

Maar het oplossen van die technische en natuurkundige problemen om een netto energiewinst te bereiken, hoe ongelooflijk complex dat ook zal zijn, zou een van de grootste prestaties van de mensheid zijn.

dat "energiewinst bereiken" zal nog wel heel wat jaartjes duren .

 

En die proef reactor ITER is pas in 2025 operationeel als er geen cyber oorlog tussentijds komt.

 

 

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

De perpetuum mobile heb ik al uitgevonden.

Mijn fiets heeft een klein voorwiel en een groot achterwiel en het effect is nu of je altijd een berg afrijd.

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • Moderator

De bal draait door een luchtstroom uit een slang, net buiten beeld.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-8-2021 om 18:19, bellejt zei:

ik vraag mij al jaren af waar het onderzoek naar kernfusie is gebleven ? Dat is de toekomstige schone energie maar zal wel om financiele redenen de doofpot ingegaan zijn.

Daar kan men geen atoombommen mee maken, dat was de reden waarom het onderzoek in de jaren 50 al werd stop gezet.

aangepast door mebo870

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...