Altobelli Geplaatst: 13 augustus 2021 Geplaatst: 13 augustus 2021 (aangepast) Ik heb een software probleem met de image open HDF 6.5 na de laatste updates 10 en 12 augustus. Geeft aan geen internetverbinding, kan niet bij de feeds, updates, open HDF downloader(Toolbox), netwerk etc.komen. Eerdere data geflasht, geen problemen. 12-08-21 opnieuw een schone flash gedaan, zelfde probleem. De 3 andere images open pli 8.0, open pli develop en open ATV 6.4 geven geen problemen. Heeft iemand dit probleem ook met open HDF 6.5 met de HD51? Gaarne reaktie. 13 augustus 2021 aangepast door Altobelli
Altobelli Geplaatst: 15 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 15 augustus 2021 Ik zie dat er weer een update is van 15-8, ga deze morgen even proberen, misschien dat het dan opgelost is.
Altobelli Geplaatst: 16 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 16 augustus 2021 Schone flash gedaan met de open HDF 6.5 image van 15-08. Zelfde softwareprobleem, kan geen toenadering krijgen tot de feeds etc. Oudere software er weer opgezet en werkt prima. Heeft iemand ook dit probleem? Ik hoor het graag.
Altobelli Geplaatst: 19 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2021 (aangepast) Ook de laatste update van 18-08-21 geeft software problemen. Kan iemand mij helpen aan de image open HDF 6.5 van 10-08-21 of eerder voor de Mutant HD51 Bij voorbaat dank. 19 augustus 2021 aangepast door Altobelli
Altobelli Geplaatst: 19 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2021 Ik heb al een eerdere image gevonden, dus is het opgelost. 1
Tonskidutch Geplaatst: 21 augustus 2021 Geplaatst: 21 augustus 2021 Meldt je dat ook aan de makers van die HDF firmware? Coles Corner Richard Hawley
Altobelli Geplaatst: 21 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2021 Ga ik ook doen. Ik wilde alleen weten of er meerdere personen zijn die open HDF gebruiken, hetzelfde probleem ondervinden. 1
Altobelli Geplaatst: 21 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2021 Er is een probleem met DHCP. Er wordt gezegd dat als DHCP aan staat heb je geen problemen, als je deze vervangt door een gefixt adres te geven, heb je geen toegang tot het internet meer. Ook de DNS instellingen zijn dan weg. Bij mij stond deze op een gefixt adres, ga het eea nog een keer proberen. Nooit eerder dit probleem gehad. Andere images doen het gewoon met een gefixt adres.
Altobelli Geplaatst: 21 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 21 augustus 2021 (aangepast) Heb een update gedaan naar 18-08-21 met de DHCP aan. Het probleem is opgelost, alles werkt weer naar behoren. En bij DCC en Dreambox-edit ook het juiste IP-adres aangeven, mocht je daar gebruik van maken. Dit even ter info, mocht een ander hier ook problemen mee hebben. 21 augustus 2021 aangepast door Altobelli
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen