logic Geplaatst: 14 augustus 2021 Geplaatst: 14 augustus 2021 Hallo hoe kan ik de skin instellen zoals op de bijlage met alle info Als ik nu naar alle kanalen zal staat De kanaalnaam er niet bij dit is moeilijk zappen alleen met picon Open atv 6.4 pli HD skin Dus hoe kanaalnaam erbij krijgen dreambox 800 hd en dreambox 500
logic Geplaatst: 14 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 14 augustus 2021 Is reeds opgelost via pm Thanks dreambox 800 hd en dreambox 500
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 augustus 2021 Geplaatst: 14 augustus 2021 Mooi, zo heeft iedereen er wat aan gehad. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Old Satterhand Geplaatst: 14 augustus 2021 Geplaatst: 14 augustus 2021 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Mooi, zo heeft iedereen er wat aan gehad. Ja en alweer een topic waarin de vraagsteller niet meer reageert op de geboden oplossing(en) of, zoals in dit geval, een andere oplossing heeft gevonden, zonder te vermelden welke.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 augustus 2021 Moderator Geplaatst: 14 augustus 2021 3 uren geleden, logic zei: s reeds opgelost via pm Toch aardig dat hij het gemeld heeft.🙄 Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus 2021 Geplaatst: 17 augustus 2021 Doet zijn nickname geen eer aan. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen