Mimisiku Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 Nee, en ondertussen vraagt hij op het VU+ forum hetzelfde, maar ook geen antwoord.... En dan wordt het lastig.. Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Sprietje Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 Ik denk dat hij niet geholpen wil worden. Misschien de leeftijd? De zender Ocko zit op de Canal Digitaal zenderlijst op positie 237.
Old Satterhand Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 3 uren geleden, Sprietje zei: ...Misschien de leeftijd?.. Wat een denigrerende opmerking. Heb je niets beters te doen? Volgens mij ben je zelf ook niet helemaal in orde. Misschien je leeftijd?
Tonskidutch Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 als je op een privé behandeling van Clemens hoopte zullen andere mensen die evengoed kunnen helpen afhaken of de beste man heeft na duizenden berichten die vraag nog niet gezien de oproep zoals deze: @Clemens-vuplus is dus op elk forum mogelijk en dan krijgt de beste / forumlid automatisch een bericht als hij zich aanmeldt zoals deze nu apestaart en de naam Always and Forever Pat Metheny Group
jan72 Geplaatst: 10 september 2021 Geplaatst: 10 september 2021 Voor TVV moest ik destijds een aanpassing doen in de configuratie van oscam. Een paar keer een a vervangen door een c zolang dat niet gebeurd was, kon ik ook geen gecodeerde zenders van TVV ontvangen (en VTM is daar een van) Misschien is het dat?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen