waveman Geplaatst: 16 augustus 2021 Geplaatst: 16 augustus 2021 Oude Dell 745 optiplex waar 4x 1gb inzat vervangen voor 4x 2gb geheugens Krijg echter geen melding(Speccy) dat dual channel werkt, dit was wel het geval met de 1gb modules Alvorens ik ga sleutelen aan de bios of zelfs een upgrade vraag ik hier(In de Dell specs geen vermelding) moet ik evt. bios upgraden? 1. PC heeft Windows 7 64bits 2. De geheugens zijn alle het zelfde en geven 8gb aan
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2021 Geplaatst: 17 augustus 2021 wat voor type geheugen heb je er in gezet? DDR4 met ugh megaherz dual triple channel........... compatibiliteit van je mobo Coles Corner Richard Hawley
waveman Geplaatst: 17 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2021 Hynix 2GB DDR2 PC2-6400U 800MHz 240pins Dit zit er in dus
Tonskidutch Geplaatst: 17 augustus 2021 Geplaatst: 17 augustus 2021 13 uren geleden, waveman zei: Dell 745 optiplex ik ken deze oude pC niet en dus ook niet of dit type geheugen erin kan of mag logisch dat je dat al vooraf hebt opgezocht op internet Coles Corner Richard Hawley
Psychosammie Geplaatst: 17 augustus 2021 Geplaatst: 17 augustus 2021 Specs makkelijk op internet te vinden. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
waveman Geplaatst: 17 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 17 augustus 2021 aHa, wel 2gb geheugens kunnen verwerken maar dan vervalt de Dual Ch mode als het 800mhz is, juist hierbij dacht ik aan het lower support van deze origineel Dell ondersteunde modules 667mhz. Dank aan allen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen