krigel Geplaatst: 18 augustus 2021 Geplaatst: 18 augustus 2021 Hallo op het forum, ik heb een vraag over de Sab Sky 5100, werkt deze satellietontvanger met CCCam protocol? Waar kan ik geschikte software vinden, bedankt
John van Dreumel Geplaatst: 19 augustus 2021 Geplaatst: 19 augustus 2021 Als je gewoon een klein beetje moeite had gedaan dan had jouw vraag v.w.b. firmware binnen 10 seconden beantwoord kunnen zijn. Ik heb gewoon gezocht met sab sky 5100 firmware en middels één link had ik de firmware. Succes. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
krigel Geplaatst: 19 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2021 (aangepast) Bedankt Jhon, degene die ik vind is die van de Dvbstand-website, maar ik weet niet of die firmware het cccam-protocol accepteert, ik wilde het weten voordat ik de ontvanger kocht. Die vind ik ook van de officiële Sabsattelite-website, maar de vraag is of ze dat cccam-protocol accepteren, bij voorbaat dank 19 augustus 2021 aangepast door krigel
krigel Geplaatst: 19 augustus 2021 Auteur Geplaatst: 19 augustus 2021 Ik heb het antwoord al, als je het cccam-protocol accepteert, bevestigd in een ander forum, dat was mijn vraag voordat ik de aankoop deed, bedankt allemaal
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen