Ga naar inhoud


Explosie bij Triax. Althans v.w.b. de prijzen.


John van Dreumel

Aanbevolen berichten

Bij Triax lijkt er schaarste te zijn ontstaan. Ook oorzaak Corona zoals met zo vaak misbruikt?

De prijzen rijzen de pan uit. Een TDS 80 kost nu maar liefst € 69.- voor de consument waar deze eerder tussen de € 39.- en € 52.- aangeboden werden. Is eenvoudig zelf te checken bij diverse webshops. Uitzonderingen daargelaten.

Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam.

 

Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


16 minuten geleden, John van Dreumel zei:

Bij Triax lijkt er schaarste te zijn ontstaan. Ook oorzaak Corona zoals met zo vaak misbruikt?

De prijzen rijzen de pan uit. Een TDS 80 kost nu maar liefst € 69.- voor de consument waar deze eerder tussen de € 39.- en € 52.- aangeboden werden. Is eenvoudig zelf te checken bij diverse webshops. Uitzonderingen daargelaten.

Dan zal het wel om de allerlaatste exemplaren gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, John van Dreumel zei:

Bij Triax lijkt er schaarste te zijn ontstaan. Ook oorzaak Corona zoals met zo vaak misbruikt?

De prijzen rijzen de pan uit. Een TDS 80 kost nu maar liefst € 69.- voor de consument waar deze eerder tussen de € 39.- en € 52.- aangeboden werden.

Dure en goedkope schotelzaken zijn er altijd geweest. Ik zie de TDS 80 toch bij diverse zaken liggen voor €39,95 en €42,95.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...