Con Geplaatst: 28 januari 2022 Geplaatst: 28 januari 2022 Op 25-1-2022 om 17:13, minplus zei: Dat meiske mag van mij een salarisverdubbeling. Ik doe het haar niet na, ook al had ik geen enkel probleem met de keren dat ik op de Eiffeltoren was, maar ik denk dat ik nu in haar situatie een oerdegelijke incontinentieluier nodig zou hebben. Mee eens, als zij Vicky heet dan zou ik zeggen, "geef mijn portie maar aan Vicky". Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 januari 2022 Auteur Geplaatst: 30 januari 2022 (aangepast) 30 januari 2022 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 30 januari 2022 Auteur Geplaatst: 30 januari 2022 (aangepast) Nee, Sprietje heeft te diep in het glaasje gekeken. https://de.m.wikipedia.org/wiki/Cayan_Tower 30 januari 2022 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
moonchild Geplaatst: 30 januari 2022 Geplaatst: 30 januari 2022 Je kan de onderdelen van een reuzenrad ook voor nuttige dingen gebruiken gaat ie morgen draaien? Alexa open mijn koelkast en stook de bbq op 250 graden. VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2
minplus Geplaatst: 30 januari 2022 Geplaatst: 30 januari 2022 Ik vind die Cayan toren best mooi en zou hem graag eens bekijken, maar Groningen centraal mooier. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 februari 2022 Auteur Geplaatst: 11 februari 2022 (aangepast) Zo het is weer tijd voor een paar mooie foto's: De foto onder is de Infinity Bridge over het Dubai Canal. Is een paar weken geleden geopend. En verbindt 2 stadsgedeeltes met elkaar: Al Karama en Deira over het Dubai Canal. Je kunt nu met een boot feitelijk dwars door de stad van Port Rashid langs Deira City Centre, Dubai Festival City, Dubai Creek, Business Bay (langs de Bursh Khalifa) en Jumeira Beach en dan naar de Dubai islands varen. 11 februari 2022 aangepast door Drs. IJzerbout aanvulling "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 11 februari 2022 Geplaatst: 11 februari 2022 Leuk, die brug. Trouwens, hoeveel beweegt de top van de Burj heen en weer bij een storm of stormt het daar nooit? Ik weet dat het bij de Eiffeltoren 30 cm is en bij de CN Tower een meter. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 februari 2022 Auteur Geplaatst: 11 februari 2022 Het stormt inderdaad sporadisch maar dat is dan meestal een zandstorm..een meter of 3 schat ik zal de Burj zeker zwiepen. Een enkele keer een zware onweersbui en dan moet de toren het ontgelden vanwege blikseminslag. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Pionewbie Geplaatst: 11 februari 2022 Geplaatst: 11 februari 2022 Door de extreme hoogte van 828 meter en de invloed van de wind op deze hoogte kan de torenspits heen en weer bewegen terwijl de onderkant van de toren stil staat. Bij het ontwerp is hier rekening mee gehouden en de toren kan op zijn hoogte punt bijna 1,5 meter heen en weer bewegen onder invloed van de harde wind. Bron: Info over de Burj Khalifa & At The Top in Dubai (burj-khalifa.nl)
minplus Geplaatst: 11 februari 2022 Geplaatst: 11 februari 2022 Zou er niet graag bovenop staan op beide momenten... 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Tonskidutch Geplaatst: 12 februari 2022 Geplaatst: 12 februari 2022 En die Bliksemafleider hebben ze aangesloten op de Tomahawk Kernfusie Centrale in de kelder van de Burj Kalifa zeker? of een Lithium accuutje 😁 With Or Whitout You U2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 februari 2022 Auteur Geplaatst: 12 februari 2022 De Burj is de bliksemafleider voor de hele stad. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 15 februari 2022 Auteur Geplaatst: 15 februari 2022 (aangepast) Dit hotel heet "the Address Downtown". Als je er ooit bent, dan kan ik je aanraden naar de nachtclub te gaan. Het uitzicht is spectaculair! 2 jaar geleden heb ik er mijn verjaardag gevierd. Ik heb nu waarschijnlijk nog schade aan mijn gehoor daarvan. 15 februari 2022 aangepast door Drs. IJzerbout schrijffout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen