cookie monster Geplaatst: 21 oktober 2021 Geplaatst: 21 oktober 2021 Niks voor mij 😥 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Zunigkyk Geplaatst: 21 oktober 2021 Geplaatst: 21 oktober 2021 Zit ie echt wel stevig in elkaar? Het kan fout gaan: https://www.nu.nl/289665/video/chinees-reuzenrad-in-aanbouw-stort-naar-beneden.html?jwsource=cl
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2021 Tja, made in China 😆 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 31 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 31 oktober 2021 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 november 2021 Auteur Geplaatst: 5 november 2021 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 5 november 2021 Geplaatst: 5 november 2021 Eigen foto ?? C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 november 2021 Auteur Geplaatst: 6 november 2021 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 7 november 2021 Auteur Geplaatst: 7 november 2021 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 14 november 2021 Geplaatst: 14 november 2021 ben je er nu al eens in mee gedraaid of durf je niet With Or Whitout You U2
minplus Geplaatst: 14 november 2021 Geplaatst: 14 november 2021 Lijkt me super, maar ik heb tegenwoordig meer last van hoogtes dan vroeger toen ik veelvuldig op daken zat of liep. 50 Jaar geleden was het op de kermis in het reuzenrad proberen het bakje een salto te laten maken (je kon toen schommelen met die dingen). Is net niet gelukt maar ik zou er nu niet meer over piekeren. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 november 2021 Auteur Geplaatst: 14 november 2021 53 minuten geleden, Tonskidutch zei: ben je er nu al eens in mee gedraaid of durf je niet Nog niet. Misschien ga ik er dan met Verstappen in als ie me op komt zoeken met de Grand Prik van Abu Dhabi. 😅 Daar zal hij mooi kunnen vieren als ie dan de nieuwe wereldkampioen is. 😁 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mereltje Geplaatst: 14 november 2021 Geplaatst: 14 november 2021 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Nog niet. Misschien ga ik er dan met Verstappen in als ie me op komt zoeken met de Grand Prik van Abu Dhabi. 😅 Daar zal hij mooi kunnen vieren als ie dan de nieuwe wereldkampioen is. 😁 Vraag meteen of hij bitterballen meeneemt 😂 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 november 2021 Auteur Geplaatst: 14 november 2021 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 november 2021 Auteur Geplaatst: 18 november 2021 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
mereltje Geplaatst: 18 november 2021 Geplaatst: 18 november 2021 Ik mis een reuzenrad op deze foto 😁 Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen