Drs. IJzerbout Geplaatst: 29 november 2021 Auteur Geplaatst: 29 november 2021 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mojo Geplaatst: 30 november 2021 Geplaatst: 30 november 2021 Op 28-11-2021 om 22:26, Drs. IJzerbout zei: Ik ken de weg goed en ga van de 11 af net vóór de tol poorten en er weer op na de tolpoorten Hollander.... 1 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 december 2021 Auteur Geplaatst: 1 december 2021 Uiteraard.... De Emiraten zijn erg trots dat je er geen belasting betaald en proberen dan op zo´n manier het geld te innen. Ze willen daarmee het verkeer verminderen vooral op de 11. Je kunt ook uitwijken op de 311 of 611 (Emirates Road) Op de 11 mogen al helemaal geen zware vrachtwagens rijden. Het probleem met het verkeer is dat wonen in Dubai peperduur is, behalve in Sjarjah. Dat Emiraat ligt helemaal droog en er zijn strenge Islamisch wetten. Dus daar willen de Expats eigenlijk helemaal niet wonen. Behalve dan degenen die geen fluit verdienen. En het zijn juist diegene die iedere dag op en neer karren naar en van werk en dan voornamelijk de 11 verstoppen. Dus zo heeft de stad eigenlijk het verkeersprobleem zelf veroorzaakt en probeert dan door tol te heffen het probleem op te lossen wat te zot voor woorden is. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 december 2021 Auteur Geplaatst: 1 december 2021 Als je door een tolpoort rijdt dan kost dat omgerekend 1€. Dus moet je de hele 11 afkarren dan kost dat € 4 heen en € 4 terug. Dan nog een tunnel of een brug dan zeg maar € 10 per dag. Dan kun je snel uitrekenen wat dat per jaar kost. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 1 december 2021 Geplaatst: 1 december 2021 Ben je niet bang dat het Emiraat failliet gaan als jij niet betaald? With Or Whitout You U2
Drs. IJzerbout Geplaatst: 1 december 2021 Auteur Geplaatst: 1 december 2021 Eigenlijk helemaal niet. Ze zullen het overleven. 😇 Er is voor mij een alternatieve route. Dat is de 311 of 611 en ik rij mooi zonder tol op een rustige prima aangelegde autobaan richting Ras al Khaimah en ben met een uurtje thuis. De route gaat om de stad heen. Alleen oppassen dat ik niet een kameel voor z´n kl**** rij. Dat is in het donker goed oppassen geblazen. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 1 december 2021 Geplaatst: 1 december 2021 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: Alleen oppassen dat ik niet een kameel voor z´n kl**** rij. Dat is in het donker goed oppassen geblazen. Zijn die dan niet voorzien van led-knipperverlichting zoals veel fietsers die in Nederland ook hebben? 1
Mojo Geplaatst: 1 december 2021 Geplaatst: 1 december 2021 1 uur geleden, Drs. IJzerbout zei: Alleen oppassen dat ik niet een kameel voor z´n kl**** rij. Of zoals de Duitsers zeggen: Jetzt kommen die Kamele. 🤡 You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 december 2021 Auteur Geplaatst: 4 december 2021 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 4 december 2021 Auteur Geplaatst: 4 december 2021 Nog maar een dan. 😀 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 5 december 2021 Auteur Geplaatst: 5 december 2021 En nog een mooie! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 5 december 2021 Geplaatst: 5 december 2021 Fraaie foto's van een geschifte stad.😎 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Drs. IJzerbout Geplaatst: 18 december 2021 Auteur Geplaatst: 18 december 2021 Foto boven: JBR (Jumeira Beach Resort) en het Marina. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 20 december 2021 Auteur Geplaatst: 20 december 2021 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen