Zorba Geplaatst: 27 augustus 2021 Geplaatst: 27 augustus 2021 Kan je youtube filmpjes via de vu laten playen op je tv ? Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
John van Dreumel Geplaatst: 27 augustus 2021 Geplaatst: 27 augustus 2021 De Youtube player speelt veel, niet alle content gewoon af. Mijn ervaring is overigens vrijwel alleen met Openpli. Anderen zullen dat ook wel kunnen. Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
jan72 Geplaatst: 31 augustus 2021 Geplaatst: 31 augustus 2021 uiteraard, ik doe het al jaren met VTI de Youtube TV app zit gewoon in de feed. Deze gebruik ik tot algemeen genoegen van de huiselijke kring. zoeken via apart toetsenbord, dan wel via de afstandbediening. 1
Tonskidutch Geplaatst: 1 september 2021 Geplaatst: 1 september 2021 Op 31-8-2021 om 09:43, jan72 zei: zoeken via apart toetsenbord, dan wel via de afstandbediening. 👍 heb er een draadloze voor bij genomen destijds de Logitech MK260 voor 26€ gaat perfect The Crying Cowboys Aaron Rux
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen