OFDM Geplaatst: 11 december Geplaatst: 11 december 1 uur geleden, Schotelspeller zei: Zeg maar wat illegaal is. Net zo illegaal als canaldigitaal buiten NL. Je betaalt hun , Kabelio, via paypal, kies een Zwitsers adres uit en het schijnt al te volstaan. Er wordt niet een of andere check gedaan of het een adres is dat Zwitserse kijk en luistergelden betaalt (voor SRG SSR), Dat klinkt lek ten opzichte van CD. Maar ik weet niet hoe anoniem je die kunt abonneren. Iemand met een echt Nederlands adres mag volgens mij terecht in het buitenland kijken.
OFDM Geplaatst: 12 december Geplaatst: 12 december (aangepast) Nog even terugkomend op RTBF en ontvangst in Breda, de analoge versie toen. Dat was op deze mast in het centrum van Breda, de Oude Vest: https://www.omroepbrabant.nl/nieuws/2837706/de-skyline-van-breda-verandert-kpn-mast-van-70-meter-hoog-wordt-ontmanteld Toch een mooie 95 kilometer naar Wavre maar ik weet helaas niet wat de ontvangst kwaliteit was. Egem - Goes was 71 km dus op de TV toren een sterk signaal van zowel BRT 1 als Canvas op een UHF kanaal. Het kan zijn dat er ook back-up was van de kanalen 8 Wavre en 10 Overijsse. 12 december aangepast door OFDM
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen