Zorba Geplaatst: 4 september 2021 Geplaatst: 4 september 2021 moeten die regels in bijgeschreven worden in ETC/Tuxbox/config/oscam/oscam.config . op welke regel moeten ze geschreven worden aub? bv: 37 [reader)description = Stinger Onder device = /dev/ttyUSB0 38 [reader)description = Stinger Boven device = /dev/ttyUSB1 is het zo dat het moet ingevuld worden graag antwoord van een kenner voor ik iets verkeerd doe grt Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Mimisiku Geplaatst: 4 september 2021 Geplaatst: 4 september 2021 Maar waarom vraag je dit hier? Ik heb je maanden geleden al geantwoord… Raspberry Pi 3B+ Argolis Triple Reader Kaartserver + Smargo Vu+ Zero 4K DVB-S2X, Vu+ Zero 4K DVB-C/T2, DM525 Combo, DM920 UHD VU+Ultimo4K BTE, DM-Three UHD, Ziggo, HD+, TV-Vlaanderen, ORF, TiVuSAT, Fransat, SRG 5°W, 0.8°W, 4.8°E, 9°E, 13°E,19.2°E, 23.5°E, 28.2°E. Triax 88 en Wavefrontier
Zorba Geplaatst: 5 september 2021 Auteur Geplaatst: 5 september 2021 Sorry Mimisku maar je heb nooit geantwoord op die vraag op het open pli forum. Als leek neem ik geen risico's ,zodoende dacht ik dat je geen zin meer had om te antwoorden. Zorba VUDUO4kSE- VU Duo²- X-trend 4000
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen