tighar Geplaatst: 7 september 2021 Geplaatst: 7 september 2021 Ik heb mijn zgemma H 7 c geflasht naar openpli 8.1, alles werkt goed behalve als ik via aplicaties in het menu een backup van mijn instellingen wil maken. ik heb een usb harde schijf, die wekt wel als ik een programma opneem en afspeel, maar een backup lukt niet. Iemand een idee waar dit aan ligt?
tighar Geplaatst: 8 september 2021 Auteur Geplaatst: 8 september 2021 (aangepast) mijn vraag is wat zijn de juiste instellingen voor een auto backup voor een usb harde schijf. hij is geformateert en geinitiallisserd. de ontvanger is een zgemma h7.c met open pli 8.1. 8 september 2021 aangepast door tighar
John van Dreumel Geplaatst: 9 september 2021 Geplaatst: 9 september 2021 (aangepast) Je kunt in de applicatie autobackup toch een backup-locatie wijzigen met de pijltjes L/R? Die zet je dan op de USB harddisk, ervan uitgaande dat deze te kiezen is. 9 september 2021 aangepast door John van Dreumel Er is zoveel te vragen dat ik het tóch eerst zelf probeer uit te zoeken. Dat is ook verrekte leerzaam. Mijn boxen zijn allemaal powered by PLi.
tighar Geplaatst: 9 september 2021 Auteur Geplaatst: 9 september 2021 bedankt voor de suggesties, ik heb toch maar weer mijn et 7500 aangesloten met ingebouwde harddisk, geflasht naar openpli 8.1 en alles werkt weer. Ook auto backup. doet het.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen