maikel7 Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 Hallo, Ik weet het echt niet meer! Wie helpt mij? Ik heb een , niet gepatchte, philips DST5816/03G. Hierin zit nu een werkende goldcard. ik heb ook een funcard 4 met een multipro programmer. Ik heb al heel veel soorten files geprobeerd (fun voor seca), zelfs 6 in 1 (ondanks niet gepatcht). Ik krijg met al deze files beeld op de zenders, zoals ned 1,2,3, rtl4 en 5 , yorin, discovery, etc.. , maar als ik naar C+ of the studio schakel dan valt het beeld weg na een paar seconden en moet ik de smartcard invoeren. Tevens is de receiver vast gelopen, en moet hij even uitgeschakeld worden zodat hij het weer doet. Ik heb dus ook beeld met 6 in 1 files en echt niet gepatcht. Maar het probleem zit hem dus in o.a. C+. Hoe kan dit en wie wil mij helpen? En ja het is verstandiger om te patchen, maar als dit nog niet is gebeurd wat moet ik dan doen in dit geval. Groeten Maikel
rob1981 Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 De 6 in 1 files werken niet op de 5816/03 omdat dit model een beperkte patch heeft. Is namelijk niet allcam. de 5 of 6 in 1 werken alleen op de modellen daarna. Goldcard is goed genoeg voor dit model, met een funkaart haal je er toch geen extra voordeel uit. Groeten Rob1981 Dreambox PVR600 {gemini 4}
Gast Geplaatst: 4 november 2002 Geplaatst: 4 november 2002 Ik heb een kennis met een 5816 /33E die ik voor hem heb gepatched naar Servihard V1.21 NL. Hij werkt met de Kuba files die ik met multicam heb opgehaald. Zijn vader heeft een 5816 /03G en kijkt al enige maanden met de 5 in 1 files van Hutsefruts. Gisteren hebben we bij hem de Kuba-files 6 in 1 getest, en die doen het ook. Het werkt dus wel. Alleen heeft hij er t.o.v. een goldcard geen meerwaarde van, omdat hij alleen seca ontvangt. Wel is het voor mij een stuk makkelijker, omdat ik nu maar 1 soort kaart hoef te fikken, die ik ook nog eens hier kan uittesten. Zijn 03G is wel met een oslink gepatched naar de laatste V4.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen