RicardoBelli Geplaatst: 25 september 2021 Geplaatst: 25 september 2021 Hallo, iemand bekend met deze dvb t2 antenne?
Sprietje Geplaatst: 25 september 2021 Geplaatst: 25 september 2021 In Nederland wordt uitgezonden tot 690MHz, dat is kanaal 48. Het frequentiebereik is dus in orde.
RicardoBelli Geplaatst: 25 september 2021 Auteur Geplaatst: 25 september 2021 Oke ,ik heb hem inmiddels terug gestuurd. Het schijnt dat de triax digi 14 lte 700 niet meer te verkrijgen is .dus werd mij deze zonder overleg toe gezonden.zo zie je maar weer je hebt tegenwoordig niks meer te vertellen!!! Mvg Ricardo
RicardoBelli Geplaatst: 25 september 2021 Auteur Geplaatst: 25 september 2021 Nou ik wil gewoon de triax hebben . Bovendien als je de nedis goed bekijkt ,dan ligt de f connector blood in weer en wind zeker als je hem vertikaal polariseert . En ik had btw de triax besteld en niet deze .mvg Ricardo
Sprietje Geplaatst: 25 september 2021 Geplaatst: 25 september 2021 (aangepast) De Triax Digi14, LTE700 tot kanaal 48. Ik zie dat hij nog in Nederland geleverd wordt. 25 september 2021 aangepast door Sprietje
RicardoBelli Geplaatst: 25 september 2021 Auteur Geplaatst: 25 september 2021 Nou precies daar heb ik hem besteld ,en vervolgens kreeg ik een nedis thuis .en die heb ik vanmiddag weer geroutineerd mvg Ricardo .
Sprietje Geplaatst: 25 september 2021 Geplaatst: 25 september 2021 Dat had ik al verwacht want op de website van de echte leverancier staat deze antenne niet. Maar wat nu? Was die Nedis antenne dan geen goed alternatief?
RicardoBelli Geplaatst: 25 september 2021 Auteur Geplaatst: 25 september 2021 Weet ik niet ,een mede forum lid is zeer te vreden over de triax . Ik heb er zelf ook een de kleinste van de familie .maar deze is niet zo breedbandig met maar max 10 db mvg Ricardo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen