Jan Ambers Geplaatst: 26 september 2021 Geplaatst: 26 september 2021 Ik heb windows-10 opnieuw geinstalleer en de defekte windows-10 staat in een dir windows.old Nu wil ik windows old verwijderen en dat lukt niet: U moet administrator machtigingen opgeven om deze map te kunnen verwijderen Ik ben als admin geinstalleerd, hoe moet ik verder wat moet ik doen?
Zilverhippie Geplaatst: 26 september 2021 Geplaatst: 26 september 2021 Booten met een linux live disk of usb-stick en de file van daaruit verwijderen.
bellejt Geplaatst: 26 september 2021 Geplaatst: 26 september 2021 schijfopruiming en met google massaal veel oplossingen Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Tonskidutch Geplaatst: 26 september 2021 Geplaatst: 26 september 2021 35 minuten geleden, Jan Ambers zei: U moet administrator machtigingen opgeven om deze map te kunnen verwijderen Ik ben als admin geinstalleerd, hoe moet ik verder wat moet ik doen? geïnstalleerd of aangemeld that is the question. indien je het aanmeld account niet ook de bijbehorende rechten hebt gegeven gaat het niet werken als administrator de command prompt uitvoeren kan natuurlijk wel nog maar de windows . old wordt automatisch gewist na 14 dagen. The Crying Cowboys Aaron Rux
Jan Ambers Geplaatst: 26 september 2021 Auteur Geplaatst: 26 september 2021 Is van 19/9...dus nog even w8! Bedankt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen