Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 Ik had een vroegere versie van Wavelab die goed werkte onder XP, maar ben nu op zoek naar een freeware die onder windows-10 loopt. Iemand die me kan verder helpen?
Moderator ceesv Geplaatst: 28 september 2021 Moderator Geplaatst: 28 september 2021 Wavelab voor win 10 misschien iets voor je? Anders de xp versie draaien in Win 10 compabiliteitsmode? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2021 Auteur Geplaatst: 28 september 2021 hoe start je xp in win-10 compabiliteitsmode ik laad nu Audacity freeware
Moderator ceesv Geplaatst: 28 september 2021 Moderator Geplaatst: 28 september 2021 In windows verkenner met de rechter muistoets op het te openen programma klikken. Daarna op eigenschappen klikken Dan op compabiliteit klikken Kompabiliteitsmode inschakelen en het gewenste besturingssysteem uitkiezen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2021 Auteur Geplaatst: 28 september 2021 Bij installeren van Wavelab geen foutmelding, bij openen van file vlieg ik er uit (melding registerfout) dus moet reeds bij install fout gaan. Dan kan ik moeilijk die andere mode opstarten of toch?
kees321 Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 Wavelab wordt nog bijgewerkt zo te zien : https://en.wikipedia.org/wiki/WaveLab of althans, eind 2019 nog wel, dan is er dus wel een W10 versie Maar, audacity had je ook al ontdekt, vind ik een prima programma en voor alle systemen vrij beschikbaar en open source, ik draai het op linux Het zal natuurlijk altijd meten wennen of het kan zijn dat je net die ene functie gebruikt die in een ander soortgelijk programma niet beschikbaar is of net weer iets anders werkt. De bediening van audacity is in den beginne wat merkwaardig (nmi) maar blijkt toch best logisch, niet dat ik het zo heel vaak gebruik.
Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2021 Auteur Geplaatst: 28 september 2021 D'r is nog nen andere kater opgedoken: geen audio op de stekkerbussen achteraan op moederbord... Pfff bij windows hangt alle miserie aan elkaar, je zou schrik hebben van updates of veranderingen... hoe begin ik hieraan? speakersymbool op taakbalk staat op 100%(S/PDIF) Kan audiokaart ingesteld worden via win-10?
Pionewbie Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 Als het geluid ingesteld staat op S/P-DID (Sony/Philips Digital Interface Format) staat er inderdaad geen signaal op de gewone audio stekkerbussen. Je moet bij de geluidsinstellingen kiezen voor de andere geluisuitgang.
Alex1970 Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 Goldwave Geen freeware maar shareware volgens mij. Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2) OpenPLi 9 Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 9 VU+ Duo / Dreambox DM800 / TBS 5925 Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, Channel Master 120cm offset: 23.5°E-8°W SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.
Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2021 Auteur Geplaatst: 28 september 2021 Voor nu nog linux te beginnen ben ik te oud, ik zit al in m'n kist voor ik het ding hier lopende heb... @ Pionewbie: je had gelijk, er zijn 6 audio aansluitingen, en de "zwarte" die ik in XP tijdperk gebruikte zat op spdif er was geen andere uitgang aangesloten dan spdif dus bij de install werd die aangesproken, effe gezocht en elke keer opnieuw gestart tot bingo: audio! Ik wil m'n audiodrivercd aanspreken: " U hebt niet de nodige bevoegdheid voor deze bewerking" en ben nochtans administrator??? Hoe verder?
Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2021 Auteur Geplaatst: 28 september 2021 @ Alex1970: is idd shareware, wat zijn de beperkingen?
Zilverster Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 @Jan Ambers, Gaat het geen je doet om een copy van een CD te maken, of het bewerken van de informatie ? Gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Zilverster Geplaatst: 28 september 2021 Geplaatst: 28 september 2021 @Jan Ambers, Je schreef hier boven : Quote Ik had een vroegere versie van Wavelab die goed werkte onder XP Ik heb dat programma nooit gebruikt, dus geen ervaring, gr. Zilverster. You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.
Jan Ambers Geplaatst: 28 september 2021 Auteur Geplaatst: 28 september 2021 Om het afspelen van en later wave of MP3 files(opnames) op dvd/cd zetten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen