Ga naar inhoud

Banaan / luidspeaker stekker met beschermkap

Ga naar oplossing Opgelost door bellejt,

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
31 minuten geleden, Ventura zei:

Klopt. Daarom heb ik thuis een degelijke "cable cooker" dat is made in Holland om het proces te versnellen. 

image.png.e08df5c702199751224b6033e53c5d38.png

Ja, zo'n cable cooker is een must voor iedere doorgewinterde hifi fideledist. 

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Geplaatst:

Ach ik flikker zo een kabel 5minuten in de magnetron🤣daar kan niks tegen op

Groeten Willy

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

• Moderator
Geplaatst:

Wat zeg je? 🦻

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:
22 minuten geleden, moonchild zei:

Je plaatst je vraag eerst opzettelijk Niet in het juiste forum: https://www.sat4all.com/forums/forum/49-audio-tv-en-video-apparatuur/

@ceesv Kunt u deze topic verplaatsen naar het audio/tv/video forum? 

22 minuten geleden, moonchild zei:

Omdat ik zelf nu klemverbindingen gebruik heb ik 8 vintage WBT 0600 Banaansteckers over

Vintage? Weer zo nutteloze marketing kreet. Zeker WBT 0600 aangeschaft voor het mooie vergulde "IKEA-sleuteltje". 

Geplaatst:

vintage = 30 jaar oud, en toen zaten er gleufschroefjes in. Maar Inbus lijkt mij wel beter, dus een mooie productinnovatie van WBT over een periode van 30 jaar. Stelletje  Urban Hipsters zijn het daar toch.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:
31 minuten geleden, moonchild zei:

vintage = 30 jaar oud

Wederom een kretologie van de marketing. Ik heb thuis nog servies staan van +30 jaar oud geërfd. Dit maakt het nog niet eens vintage. 

Geplaatst:

Ok, jij voelt je lekker in een Dacia. Maar gun anderen dan wel het het rijplezier van een perfect ontworpen duits kwaliteitsautomobiel. Kost wat meer maar je voelt je er wel fijn bij.

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Geplaatst:

Hoezo? U gebruikt het woord "vintage" en ik niet. En nu gaan insinueren dat ik niemand iets gun? Ik wens u veel plezier met de WBT 0600 en vergeet niet speaker kabels gaan op ten duur oxideren. Het maakt niet uit wat voor bananen stekker uitvoering men monteeert. 

Geplaatst:
15 minuten geleden, Ventura zei:

Het maakt niet uit wat voor bananen stekker uitvoering men monteeert. 

ergo die goedkope Nakamichi die ik hier heb liggen is ook afdoende

Coles Corner

Richard Hawley

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.