mebo870 Geplaatst: 29 september 2021 Geplaatst: 29 september 2021 (aangepast) Corona en de mutualiteit Een mutualiteit is de schakel tussen de gezondheidszorg (de staat) en patiënt. Nu probeer ik al van vorige week een afspraak te regelen met de CM sint Niklaas via 03 760 38 11 (regiokantoor) totaal aantal pogingen om daar binnen te raken staat vandaag op 17. In mijn plaatselijk kantoor stuurden ze me vandaag aan de deur wandelen. Een afspraak mijnheer, dat is bellen naar 03 760 38 11, maar stuit daar telkens op zo'n automaat, waarbij men eerst een keuze moet maken, afspraken is 4 + postcode en geboortedatum, om daarna te horen dat al hun medewerkers druk bezig zijn. Bakker, apotheek, slager, en voedingswinkels waren geen enkele dag gesloten. Zelfs in banken en het hospitaal heb ik nergens hinder ondervonden, wel op afspraak maar bereikbaar. En de mutualiteit, daar vonden ze het nodig om als eersten hun deuren dicht te gooien, nu al twee jaar. Ik wou eens polsen hoe jullie over zulke praktijken denken, dat is minachting voor hun (betalende) leden. 29 september 2021 aangepast door mebo870 The key to happiness. Stay away from idiots
Tonskidutch Geplaatst: 30 september 2021 Geplaatst: 30 september 2021 22 uren geleden, mebo870 zei: om daarna te horen dat al hun medewerkers druk bezig zijn. dat horen we ook van andere diensten die verplicht thuiswerkers hebben zonder correcte telefonische doorschakeling kun je alleen maar aanklagen bij de ombudsman With Or Whitout You U2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen