Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 maart 2022 Auteur Geplaatst: 11 maart 2022 1 uur terug, Psychosammie zei: Kekke kleurtjes 😂 Je kunt er niet aan likken...geen smarties... 1 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
cookie monster Geplaatst: 11 maart 2022 Geplaatst: 11 maart 2022 1 uur terug, Drs. IJzerbout zei: geen smarties. Geen M&M's 😭 Gave reclameclipjes 🤭 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
gerrit B Geplaatst: 14 maart 2022 Geplaatst: 14 maart 2022 kwam dit tegen bij een klant in de meterkast Stekker kan er in ieder geval niet zomaar uitvallen 🥴 zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
cookie monster Geplaatst: 14 maart 2022 Geplaatst: 14 maart 2022 14 uren geleden, gerrit B zei: 🥴 Da's tenminste een echte pro , zoals het volgens de regels is beschreven !! 🙂👌 Die mag bij mij ook eens langskomen !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: 14 maart 2022 Moderator Geplaatst: 14 maart 2022 15 uren geleden, gerrit B zei: kwam dit tegen bij een klant in de meterkast De meter ontbreekt! Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 14 maart 2022 Auteur Geplaatst: 14 maart 2022 Het is inderdaad wel vakwerk, deze installatie. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
minplus Geplaatst: 14 maart 2022 Geplaatst: 14 maart 2022 Niks mis mee, toch? Zelfs extra bescherming tegen lekkage. Wat wil een mens nog meer?😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen