Ga naar inhoud


Prijsexplosie energierekening


Zunigkyk

Aanbevolen berichten

8 minutes ago, Eduard07 said:

Waar zijn die te vinden in Nederland?

Ik ken ze niet.

Zijn er genoeg, Rotterdam Zuid etc.

15 minutes ago, gerrit B said:

En daar gaan je nog enigszins betaalbare woningen om plaats te maken voor moderne woningen die meteen 2 x zoveel per maand aan huur moeten gaan kosten.

Kwestie van eerlijk verdelen, nu gaan 6 miljaard naar de hypotheekrenteaftrek.

  • Like 1

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Ik ben blij, dat ik geen huurwoning bewoon.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

denk dat hier het werkelijke probleem zit.

nieuwe omgevingswet nog steeds niet ingevoerd door falend ict systeem.

 

tja, overheid en ict, dat weet je toch van te voren dat dit niet goed gaat.

6 minuten geleden, moonchild zei:

Zijn er genoeg, Rotterdam Zuid etc.

Kwestie van eerlijk verdelen, nu gaan 6 miljaard naar de hypotheekrenteaftrek.

en hoeveel miljard naar huursubsidie en andere steunzaken?

  • Like 1

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 minuten geleden, gerrit B zei:

En daar gaan je nog enigszins betaalbare woningen om plaats te maken voor moderne woningen die meteen 2 x zoveel per maand aan huur moeten gaan kosten.

 

Was het maar een factor 2.

 

Maar Tonski heeft helemaal gelijk. 😁

Gewoon de hele Amsterdamse binnenstad platgooien en je hebt ruimte voor 10.000 torenflats en je kunt er minstens 100.000 keer zoveel mensen kwijt.

Want wat moet een mens in gotsnaam met een tuintje om maar iets te noemen.

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, minplus zei:

Was het maar een factor 2.

 

Maar Tonski heeft helemaal gelijk. 😁

Gewoon de hele Amsterdamse binnenstad platgooien en je hebt ruimte voor 10.000 torenflats en je kunt er minstens 100.000 keer zoveel mensen kwijt.

Want wat moet een mens in gotsnaam met een tuintje om maar iets te noemen.

Zo is het. Een dak boven je hoofd, een bed, een douche, een keuken, een huisnummer erop en thuiswerken en alle problemen zijn opgelost.

Proppen maar.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, minplus zei:

Gewoon de hele Amsterdamse binnenstad platgooien en je hebt ruimte voor 10.000 torenflats en je kunt er minstens 100.000 keer zoveel mensen kwijt.

Gewoon die grachten dempen, kijk eens hoeveel ruimte onze pandjes prins dan plots heeft om dure appartementen neer te zetten 🤑

Zojuist, moonchild zei:

Maar dit topic gaat over energiekosten, hoe gaat het nu daarmee?

slecht, kreeg net de afrekening voor de maand januari, bijna 700 euro 🤢

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, gerrit B zei:

Gewoon die grachten dempen, kijk eens hoeveel ruimte onze pandjes prins dan plots heeft om dure appartementen neer te zetten 🤑

 

Meteen het probleem van al dat toerisme opgelost, dat scheelt dan weer in de drukte buiten.   

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minutes ago, gerrit B said:

slecht, kreeg net de afrekening voor de maand januari, bijna 700 euro 🤢

Ik leef met je mee.

 

Ik heb 30 dagen verplicht bij de boerenenergieleverancier DGB moeten zitten. 690 euro voorschot voor 216 kwh stroom en 16 kuub gas. :(

 

Hopelijk haalt die club de eindafrekening, anders geld foetsie natuurlijk......

VU+ Duo 4K SE BT met openpli 8.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht dat de energieprijzen eerder gaan dalen dan de huurprijzen. Die laatste heb ik nog nooit zien dalen, de energieprijzen wel. 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Consumentenbond jaagt met recherchebureau op opstandige leden.

De Consumentenbond heeft een onderzoek gestart naar leden die zich kritisch opstellen over de rol van de bond bij het faillissement van Flexenergie.

Volgens de curator van het failliete Flexenergie heeft de consumentenbond leden benadeelt.

 

In 2017 won Flexenergie een door de consumentenbond opgezette energieveiling, een soort collectieve inkoop.

De consumentenbond verdient ongeveer € 30 per afgesloten contract.

 

Er wordt nu gesteld door de klagende leden dat de consumentenbond onvoldoende onderzoek had gedaan, anders zou Flexenergie nooit als winnaar uit de veiling zijn gekomen.

 

De consumentenbond heeft nu een Recherchebureau opdracht gegeven de klagende leden op te sporen om ze te kunnen royeren als lid.

 

Bronnen:

https://www.telegraaf.nl/financieel/910987361/consumentenbond-jaagt-met-recherchebureau-op-opstandige-leden

https://www.volkskrant.nl/economie/had-de-consumentenbond-flexenergie-links-moeten-laten-liggen~bcb6704e/

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...