Ga naar inhoud


Prijsexplosie energierekening


Zunigkyk

Aanbevolen berichten

Ja als je in de KvK staat ingeschreven als bedrijf of zelfstandige (wordt je nog steeds en) werd je toen bijna dagelijks gebeld door de energie colporteurs, omdat ze zeer zeker aan het afsluiten van die waardeloze knevel contracten verdienen. 10 IP telefoons en bellen maar vanuit het callcentrum. Er zijn overigens tientallen colporteurs die niets anders doen.

 

Dan heb ik nog liever een oude Encyclopedie in boekvorm weet je?

 

Die collectieve nonsens moet je helemaal niet willen en dat blijkt nu ook.

Ik begrijp ook helemaal niet dat de Consumentenbond zich met dergelijke zaken bezig houdt / hield.

Er is wel meer consumenten advies dat zinvoller is.

 

 

 

 

 

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


19 uren geleden, Eduard07 zei:

Waar zijn die te vinden in Nederland?

Ik ken ze niet.

 

Misschien moet je dan eens afdalen vanuit het hoge noorden. Hier in Nijmegen zijn er gelukkig al een groot aantal opgeruimd. Maar er staat nog genoeg hoor. Probleem is alleen dat deze krotten in particuliere (lees huisjesmelkers) handen zijn.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Mojo zei:

Ik wel. Zo blij als een hond met 7 l*llen.

 

4 minuten geleden, Mojo zei:

Waarom moet ik jouw koopwoede financieren?

 

Zojuist, Mojo zei:

Misschien moet je dan eens afdalen vanuit het hoge noorden. Hier in Nijmegen zijn er gelukkig al een groot aantal opgeruimd. Maar er staat nog genoeg hoor. Probleem is alleen dat deze krotten in particuliere (lees huisjesmelkers) handen zijn.

 

Gelukkig heb ik geen klagen. Mijn huis is vorig jaar afgebroken en op dezelfde plek nieuw gebouwd.

Uiteraard is mijn huur omhoog gegaan maar daar tegenover staat dat mijn energielasten met het dubbele omlaag zijn gegaan.

Ik tik elke maand weer mijn huur af. Is er iets kapot of werkt niet goed dan bel ik even en het word gemaakt. Fantastisch....

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb grote moeite met dit soort "opruimwoede". In de jaren 60 bestond die ook een tijdje, en architectonisch heeft die onherstelbare schade toegebracht.

Krottenwijken bestaan niet in Nederland.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Eduard07 zei:

Krottenwijken bestaan niet in Nederland.

Ja en Corona ook niet🤔

 

Doet mij een beetje denken aan Mark. Volgens hem is er geen armoede in Nederland. Die mensen hebben gewoon minder geld.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Tonskidutch zei:

Die collectieve nonsens moet je helemaal niet willen en dat blijkt nu ook.

Ik begrijp ook helemaal niet dat de Consumentenbond zich met dergelijke zaken bezig houdt / hield.

 

Ach collectiviteit kan voor een lager bedrag zorg. Vereniging Eigen Huis lijkt z'n huiswerk wel goed te doen. Maar ik zou sowieso niet met dat soort onbekende energie partijen in zee gaan. uiteindelijk betaal je het toch zelf.

 

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Mojo zei:

Ik tik elke maand weer mijn huur af. Is er iets kapot of werkt niet goed dan bel ik even en het word gemaakt. Fantastisch....

 

En toch ben je financieel beter af met een eigen huis. Als alles goed gaat zit ik straks voor 650 euries per maand in een gloednieuw 2-onder-1 kap'er.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Psychosammie zei:

 

En toch ben je financieel beter af met een eigen huis. Als alles goed gaat zit ik straks voor 650 euries per maand in een gloednieuw 2-onder-1 kap'er.

Zit ik al.......

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

24 minuten geleden, Eduard07 zei:

Krottenwijken bestaan niet in Nederland.

 

de term krottenwijk is niet gelijk aan die je uit Mumbai kent maar ze zijn er wel

omdat jij er niet komt in Nederland betekend nog niet dat ze toch echt bestaan hoor

 maar genoeg daarover anders wordt @wanderer weer boos

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, Tonskidutch zei:

 

Als ik daar moest wonen  dan zou ik gillend wegrennen 😵

aangepast door gerrit B
  • Like 2

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Het wordt tijd weer langzaam terug te keren naar de prijs explosie voor energieproducten.

 

Het kan alle kanten op, maar vanochtend zag ik de hoogste stand aan de pomp ooit.

 

 

  • Like 1

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Mojo zei:

Waarom moet ik jouw koopwoede financieren?

Waarom moet ik meebetalen aan jouw te dure huurwoning?

Feit is wel dat door al die subsidies (hypotheek rente aftrek, huursubsidie en al die andere toeslagen) de prijzen alleen maar stijgen en een ieder steeds maar meer moet betalen.

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...