Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 Magnum vectigal est parsimonia....😬 "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 Nee, helemaal niet zuinig zijn. Ik verwarm mijn huis altijd tot 23°C en dat is niet zuinig.
gerrit B Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 loop je dan in je zwembroek rond of zo? pff moet er niet aan denken, dan zit ik te zweten achter mijn computer zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Tonskidutch Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 Met een paar apparaten ingeschakeld en twee mensen in de ruimte stook je een goed geïsoleerde woning ook snel op 23 graden. Mensen zijn zelf ook een kacheltje van 100Watt. Lovers In Paris Jacob Gurevitsch
gerrit B Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 Dan gaat bij mij het raam open of de afzuigkap aan om de hitte af te voeren. 23 graden 🥴 daar kun je toch niet bij werken zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Sprietje Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 2 minuten geleden, gerrit B zei: loop je dan in je zwembroek rond of zo? pff moet er niet aan denken, dan zit ik te zweten achter mijn computer In Spanje wordt je vanzelf een koukleum. Als de zon in de serre schijnt is het in een mum van tijd 28 graden. Heerlijk.
gerrit B Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 Daarom zien ze mij ook niet in Spanje zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen
Psychosammie Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 47 minuten geleden, Sprietje zei: In Spanje wordt je vanzelf een koukleum. Als de zon in de serre schijnt is het in een mum van tijd 28 graden Ben blij dat ik dan 2 airco's heb. 16 minuten geleden, gerrit B zei: Daarom zien ze mij ook niet in Spanje Ben een keer op vakantie in Asturias geweest. Kan je best doen. Slechts 2 regenbuien gehad. Eén van 5 dagen en één van 6 dagen. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 3 uren geleden, Sprietje zei: Als de zon in de serre schijnt is het in een mum van tijd 28 graden. Heerlijk. Dat is in andere landen niet veel anders als je achter glas zit. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Sprietje Geplaatst: 17 februari 2022 Geplaatst: 17 februari 2022 Klopt maar ik heb over een hoek van 270 graden de zon in de serre in het voor- en najaar als de zon laag staat. In de zomer valt er helemaal geen zon in de serre omdat die aan alle kanten een groot overhangend dak heeft en de zon dan niet eens tegen de ramen komt. Deze situatie bespaart me heel veel energie. Ook kan 2/3 van alle schuifpuien open zodat het bijna alleen een overdekt terras is en de wind vrij spel heeft.
cookie monster Geplaatst: 21 februari 2022 Geplaatst: 21 februari 2022 Hoe kan je besparen op uw energierekeningen: https://static.standaard.be/Assets/Images_Upload/2022/02/03/e9baeae3-be92-4236-852d-b6da64ad59f6.jpg?maxheight=600&maxwidth=950&scale=both Ja toch .... 🤑 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Sprietje Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 Gasprijs schiet met 27% omhoog en olieprijs gaat door de $100,-
astro iris Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 1 uur terug, Sprietje zei: Gasprijs schiet met 27% omhoog en olieprijs gaat door de $100,- Was te verwachten met de situatie in Oekraïne.
Sprietje Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 Er gaan zeker nog meer Nederlandse gasleveranciers omvallen die het gas niet meer voor de afgesproken prijs kunnen leveren.
OFDM Geplaatst: 24 februari 2022 Geplaatst: 24 februari 2022 5 minuten geleden, Sprietje zei: Er gaan zeker nog meer Nederlandse gasleveranciers omvallen die het gas niet meer voor de afgesproken prijs kunnen leveren. Dat zal zeker gebeuren maar misschien is dat nog maar het kleinste probleem. We trekken aan het kortste eind überhaupt nog aan genoeg gas te kunnen komen. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen