Jan Ambers Geplaatst: 10 oktober 2021 Geplaatst: 10 oktober 2021 Na omschakeling van xp=> W10 mis ik Pagemaker... Ik vond in m'n zoektocht sides als softronic e a die PM v7.02 aanboden die opW10 lopen.... Die aangeklikt en nu zit ik met diverse progs die ik irritant vind... maar geen Pagemaker! Hoe kan ik PC accelerate verwijderen, vind het prog nergens terug?
Tonskidutch Geplaatst: 10 oktober 2021 Geplaatst: 10 oktober 2021 Ja die ongewenste programma's kun je meestal met kennis van de registry editor aanpakken. (zoek op de naam van het prog en wel in elke tak) softonic staat voor die oude "gratis" software met dergelijke extraatjes in de installatie bestanden bekent. The Crying Cowboys Aaron Rux
Jan Ambers Geplaatst: 10 oktober 2021 Auteur Geplaatst: 10 oktober 2021 Stond in de lijst van apps als Kru ... genoemd, dus gemaskeerd voor nie te vinden als je die wilde deleten enfin, toch gelukt! Is het normaal dat er zo een groot aantal achtergrond applic draaien? Meer dan 87 ???!!!Ook veel van µSoft? Gevonden met taakbeheer.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 10 oktober 2021 Wel als je overal programmas uit vetdachte bronnen download. Daar komt vaak een aantal verstekelingen mee je harde schijf bezoeken. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
jeevanhoof Geplaatst: 10 oktober 2021 Geplaatst: 10 oktober 2021 Vaak leest men ook niet wat men installeert Men download een programma; drukt op instaleren en vaak krijgt men dan de vraag of je ook de andere programma's wil installeren. Soms moet je ook een vinkje zetten om bepaalde programma's niet te instaleren. Maar meestal doet men niet de moeite om te lezen wat er op het scherm staat en dan installeert men al die rotzooi. mvg . dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
boudeman Geplaatst: 10 oktober 2021 Geplaatst: 10 oktober 2021 Je hebt al eerder het advies gekregen een image te maken van je systeem, toen dat nog goed werkte. Dan kan je altijd daarop teruggrijpen als dingen verkeerd gaan. Maar ja als je met een advies niets doet............ En Pagemaker kan je vergeten. Die heeft zijn tijd gehad. Is opgekocht door Adobe en gebruikt voor eigen programma's. En softonic is notoir verdacht.
Moderator ceesv Geplaatst: 10 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 10 oktober 2021 Googel maar eens op "softonic betrouwbaar?" Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen