Noordzee Geplaatst: 11 oktober 2021 Geplaatst: 11 oktober 2021 (aangepast) De prijs van een jaarabonnement gaat flink omhoog van 69,99 naar 89,90. (Totaal TV vermeld 89,99, maar ik ga uit van de website Disneyplus.com) De nieuwe prijs wordt nu meteen vermeld op de homepage. (Disney +, De beste verhalen allemaal op één plek.) 11 oktober 2021 aangepast door Noordzee Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Pionewbie Geplaatst: 11 oktober 2021 Geplaatst: 11 oktober 2021 De prijs met 28,5 % verhogen. Ja, dat zal er voor zorgen dat het aantal klanten (toch al niet veel) massaal zal toenemen.
minplus Geplaatst: 11 oktober 2021 Geplaatst: 11 oktober 2021 Doet me denken aan drugs en junkies..😁 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Oplossing theparasol Geplaatst: 11 oktober 2021 Oplossing Geplaatst: 11 oktober 2021 Wat een koopje: dat is nog geen 7,50 per maand! Erg jammer dat er zoveel gevist wordt in dezelfde vijver. Als je over "alle" content wenst te beschikken zul je toch al vlot 2 of meer van die verschillende streaming diensten moeten afnemen. Reden: exclusieve content alleen beschikbaar op platform x,y,z Dan wordt het opgeteld al gauw te kostbaar. Hopelijk ontstaat er op termijn een overkoepelend platform waarin alle content aangeboden wordt.
Gerard 76 Geplaatst: 11 oktober 2021 Geplaatst: 11 oktober 2021 Of we moeten met minder tevreden zijn
edbe Geplaatst: 11 oktober 2021 Geplaatst: 11 oktober 2021 ze doen maar, heb toch niks met die streaming zooi. 1 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
cookie monster Geplaatst: 11 oktober 2021 Geplaatst: 11 oktober 2021 Geen interesse in o.a. zulke zenders !! C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Moderator ceesv Geplaatst: 11 oktober 2021 Moderator Geplaatst: 11 oktober 2021 Benieuwd wie er nog meer volgen met prijsverhogingen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
cookie monster Geplaatst: 11 oktober 2021 Geplaatst: 11 oktober 2021 Ze kunnen allemaal hun prijzen verhogen , maar als de klant afzegt , of geen nieuwe .... C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Tonskidutch Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 Misschien is het alleen een Nederlands probleem gezien de "server parks" en energie prijzen? Ik zou overigens nooit Disney+ kijken al gingen ze met de prijs omlaag. Always and Forever Pat Metheny Group
minplus Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 Ik vrees dat de in Nederland gedumpte server parks wel een extra korting gaan krijgen. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
sattv4iedereen Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 22 uren geleden, ceesv zei: Benieuwd wie er nog meer volgen met prijsverhogingen. prime video??? of si dat niet beschikbaar in Nederland? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
cookie monster Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 Ik ben content met de officiële gratis streams van de commerciële zenders 🙂 C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Miauw Geplaatst: 12 oktober 2021 Geplaatst: 12 oktober 2021 7 minuten geleden, cookie monster zei: Ik ben content met de officiële gratis streams van de commerciële zenders 🙂 Zijn die er, dan kan er weer wat bespaart worden. Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.
usefullaliman Geplaatst: 13 oktober 2021 Geplaatst: 13 oktober 2021 Phh, gaat de goede kant op zo,als een schaap over de dam is volgt de rest 1 "We ride together, we die together. Bad boys for life."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen