Ga naar inhoud


Samsung loopt soms vast


sretlow

Aanbevolen berichten

Helaas gaat dit niet meer op. De sam loopt wel vast (ook met Penta 1.08) op voornamelijk ORF. Bij andere zenders heb ik geen probleem. Als ie vast loopt is het altijd als ik naar ORF ga of er vanaf kom. Maakt niet uit of ik dat met kanaal omhoog/omlaag doe of direct de zender invoer. En dan idd weer van de bank af en uit/aan zetten. Ik zal vanavond die transonder (france5) eens verwijderen en kijken wat er gebeurd. Ik heb niet veel hoop omdat ORF op een andere transponder zit. En ik wil perse ORF blijven houden.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


@sretlow: dat wordt in ieder geval binnen nu en 1 jaar een cryptoworks module aanschaffen want per 01012004 is het foetsie met de betacrypt pret bij ORF....

 

nu ff serieus heb je al eens geprobeerd om de originele software via de satelliet erin te zetten? en loopt ie dan nog steeds vast?

volgens mij moet je m dan maar even aan je dealer overhandigen voor een nadere inspectie....

Vu+duo2 , Xtrend 4000 ontvanger met Pli4.0..,PopcornHourA-200, A-100 en AppleTV3,

CDS en Ziggo kaart...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, dat heb ik nog niet gedaan. Maar ja, als ik de originele software erin zet dan ben ik de AU funktie kwijt omdat mijn embedded dat geen seca meer aankan en aalleen maar viaccess. De seca kan dan op de MM module met funkaart maar ja....geen auto update meer. Misschien dat ik toch eens ga proberen.

 

Dat is toch waar wat ik nu zeg?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ik heb gisteren in een ander topic gelezen dat vastlopers mogelijk voorkomen kunnen worden door de computer waarmee je de MM progt de datum te veranderen naar 1999 en dan opnieuw de penta erop te zetten. Gisteren avond gedaan en veel gezapt tussen orf en andere kanalen en (nog) geen vastlopers gehad. Ook op de magictrance site geeft dit als mogelijke oplossing voor freezes en blok vorming. Mocht dit (toch) niet blijken te werken dan probeer ik eens de penta 1.05 (de 1.08 werkt ook niet) of de tetra 1.0.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke kanalen zijn dat? Is dat een bepaalde transponder? Zo ja, welke? Ik zie bij kingofsat alleen maar Paris premiere. Voor de rest geen franse premier zender te zien.

Cinecinema premier 11856Hz

Cinecinema premier 16/9 12640Hz en

Paris premiere 11934.Hz.

 

Of bedoel je transpoonder 12207 en 12363. Die zou je moeten verwijderen om een autoscan te doen. Alleen doe ik nooit autoscan.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb gisteren in een ander topic gelezen dat vastlopers mogelijk voorkomen kunnen worden door de computer waarmee je de MM progt de datum te veranderen naar 1999 en dan opnieuw de penta erop te zetten. Gisteren avond gedaan en veel gezapt tussen orf en andere kanalen en (nog) geen vastlopers gehad.


UPDATE: Nog steeds geen vastlopers. Normaliter zeker al wel een vastloper

Update 2 (15-2-03) : Nog steeds geen vastlopers!!!! Kortom: bij mij lijkt het te werken.

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...